Dank dank dank, ik ben er zelf ook super tevreden over

.
De schroefjes zat ik zelf ook aan te denken om nog te vervangen

.
De drivers kosten €20 per speaker, en ik vind het er zo gaaf uit zien zonder kap

... Denk dat ik het risico maar neem!
Ik ga misschien nog de hoekjes schuif afvresen, als ik een vrees kan gebruiken ergens

. Durfte het niet te doen met de band schuur machine!
De versterker past goed bij de speakers toch?;)