Waarover? Iets in de trant van 'Hoe was ik audiofiele oren' ?ray5150 schreef:@Sander: Toespraak? lezing? workshop?
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Moderator: Beheerdersteam
Waarover? Iets in de trant van 'Hoe was ik audiofiele oren' ?ray5150 schreef:@Sander: Toespraak? lezing? workshop?
SSassen schreef:Ik denk dat ik wel gezellig kom buurten, ik heb wat boze PM's gekregen de laatste tijd, misschien eens tijd om wat mensen in 't echt even de oren te wassen?![]()
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Is leuk, ik zou ook graag iets willen doen.ray5150 schreef:@Sander: Toespraak? lezing? workshop?
Die monacor cello's zouden nu juist een echt nieuwtje zijn op de luisterdag! Ze zijn juist flexibel en daarom bestand tegen een stootje!! Het zou gaaf zijn als ze er zijn. Tenminste, ik zou ze zeer graag willen horen!RobertD schreef:Ik kom ook! Ik denk alleen dat mijn Monacor-Cello's een beetje te kwetsbaar zijn om mee te nemen. Wel probeer ik voor die tijd twee buizenversterkers om te bouwen die dan op deze dag ook beluisterd kunnen worden. Ze gaan daarna in de verkoop ... eerst via het forum en anders via Marktplaats.
Ik ben ook heel benieuwd naar die cello's, dus...Wowly schreef:Die monacor cello's zouden nu juist een echt nieuwtje zijn op de luisterdag! Ze zijn juist flexibel en daarom bestand tegen een stootje!! Het zou gaaf zijn als ze er zijn. Tenminste, ik zou ze zeer graag willen horen!RobertD schreef:Ik kom ook! Ik denk alleen dat mijn Monacor-Cello's een beetje te kwetsbaar zijn om mee te nemen. Wel probeer ik voor die tijd twee buizenversterkers om te bouwen die dan op deze dag ook beluisterd kunnen worden. Ze gaan daarna in de verkoop ... eerst via het forum en anders via Marktplaats.
Jan
Heh!? En je hebt nog niet eens een full-time baan met alle voordelen vandien...(overwerk, cursussen, sociale uitjes...b_force schreef:Misschien dat het tegen die tijd (eindelijk) echt rustig begint te worden voor mij en heb ik ook tijd om me met zulke dingen bezig te houden.
Nee, da's kansloos, dat wordt een discussie over meningen, niet over wat 'beter klinkt'', eenieder heeft daar namelijk een andere mening over.amanda schreef:Misschien leuk om een luistertest te doen?
- Tripath
- Hypex
- ExtremA
- .........
Met wat onderbouwing waarom de een "beter" klinkt dan de ander?
Uh? Ik ben al ruim een jaar of 10 student af hoor, de dagen van neuspeuteren en in de collegebanken niksen zijn een vage herinnering. Ik moet elke dag aan de bak en als kleine zelfstandige betekent dat heel wat meer uren maken dan van 9 tot 5 bij een baas. Ik heb dan wel weer geen kinderen, dat scheelt inderdaad een hoop tijdray5150 schreef:Heh!? En je hebt nog niet eens een full-time baan met alle voordelen vandien...(overwerk, cursussen, sociale uitjes...)
En dan hebben we het nog niet eens over een gezin met kind(eren)... (Efteling, drievliet, Duinrell, K3 enz. enz.)![]()
Klopt, maar een baan heeft vooral een ander voordeel.ray5150 schreef:b_force schreef:Heh!? En je hebt nog niet eens een full-time baan met alle voordelen vandien...(overwerk, cursussen, sociale uitjes...)
En dan hebben we het nog niet eens over een gezin met kind(eren)... (Efteling, drievliet, Duinrell, K3 enz. enz.)![]()
Geeft niet hoor, had ik vast nog van je tegoed? Dat Bart een lui stuk vreten is weten we allemaal inmiddels, hij bouwt helemaal niks die jongen, maar wel praten als brugmanray5150 schreef:Sorry sander, ik doelde dus op Bart. (is al verbeterd...)
Eerste waar ik op hoopte bij de aankomende Breda luisterdag was inderdaad net als jou Jan de Cello's.Wowly schreef:Tenminste, ik zou ze zeer graag willen horen!
Jan