ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: ZBA luisterdag 2010 op 22 mei
Holymoly wat gaat dat hard zeg!! En al mooie spullen om naar te luisteren ook!!! Krijg er zelf weer zin in.
Vraagje va een bezorgde maat van me; moeten mensen zich ook aanmelden, lijstje van maken? Nee dus. Ik wil alleen weten wat mensen meenemen. Komt van mijn kant uit ook geen ruimteindeling, dat mogen jullie allemaal zelf uitmaken.
Waarom zo losjes organiseren; ik merk dat hoe minder ik organiseer, hoe beter het gaat. Ik hoop alleen dat er voldoende mensen komen. Komen er te weinig; leid ik verlies, komen er teveel; wat winst (hiervan gaat dan weer een flink deel naar de ZBA kas natuurlijk!), ik schat dat we wel kiet spelen gezien de animo van andere jaren. En als ik zie wat er allemaal wel niet komt......
Oja; er is 1 maar: je MOET lid zijn van ZBA.........
groetjes
Wowly/jan
Vraagje va een bezorgde maat van me; moeten mensen zich ook aanmelden, lijstje van maken? Nee dus. Ik wil alleen weten wat mensen meenemen. Komt van mijn kant uit ook geen ruimteindeling, dat mogen jullie allemaal zelf uitmaken.
Waarom zo losjes organiseren; ik merk dat hoe minder ik organiseer, hoe beter het gaat. Ik hoop alleen dat er voldoende mensen komen. Komen er te weinig; leid ik verlies, komen er teveel; wat winst (hiervan gaat dan weer een flink deel naar de ZBA kas natuurlijk!), ik schat dat we wel kiet spelen gezien de animo van andere jaren. En als ik zie wat er allemaal wel niet komt......
Oja; er is 1 maar: je MOET lid zijn van ZBA.........
groetjes
Wowly/jan
Re: ZBA luisterdag 2010 op 22 mei
Ik wil ook graag afzakken naar het zuiden. Hopelijk is de Green Frog dan ruisvrij
Co
Co
Re: ZBA luisterdag 2010 op 22 mei
Tis ongeveer een uurtje rijden van mij.. dat heb ik er dus zeker wel voor over.
Als het kan ben ik ook van de partij.
ik breng mee:
buizen- voorversterker + koptelefoonversterker
SV572-3 triode klasse A eindversterker
(deze keer mét de buizen eraf gehaald tijdens vervoer!
)
Hopelijk tegen dan ook met de nieuwe B&W headphone...
Als het kan ben ik ook van de partij.
ik breng mee:
buizen- voorversterker + koptelefoonversterker
SV572-3 triode klasse A eindversterker
(deze keer mét de buizen eraf gehaald tijdens vervoer!
Hopelijk tegen dan ook met de nieuwe B&W headphone...
Re: ZBA luisterdag 2010 op 22 mei
Sodeknikkers, 230 kilometer !!!
Meh, wat mij betreft eerst maar een misschien, en neem vooralsnog niks mee, mij ZBS ligt momenteel op een bedroevend laag pitje... Vind het alleen wel leuk om zulke dagen mee te maken, en in levende lijve te zien/horen wat je hier zoal op 't forum tegenkomt, zowel qua apperatuur als personen. Dus de 22e staat al in mn agenda...
okee, het is 227km van workum naar breda, vanuit groningen zijn ze langer onderweg want da's 30km verder, en zbs staat inderdaad voor zelfbouwsnelheid...
aheuh, dat ben ik toch al?!?Wowly schreef:Oja; er is 1 maar: je MOET lid zijn van ZBA.........
Meh, wat mij betreft eerst maar een misschien, en neem vooralsnog niks mee, mij ZBS ligt momenteel op een bedroevend laag pitje... Vind het alleen wel leuk om zulke dagen mee te maken, en in levende lijve te zien/horen wat je hier zoal op 't forum tegenkomt, zowel qua apperatuur als personen. Dus de 22e staat al in mn agenda...
okee, het is 227km van workum naar breda, vanuit groningen zijn ze langer onderweg want da's 30km verder, en zbs staat inderdaad voor zelfbouwsnelheid...
Re: ZBA luisterdag 2010 op 22 mei
Sjons; jij bent hardstikke lid man!! Gewoon komen, neem meteen een paar anderen mee in de auto; reuze gezellig!!!!
Jan
Jan
Re: ZBA luisterdag 2010 op 22 mei
Volgens mij wordt het al tijd om de inschrijving te starten...
Re: ZBA luisterdag 2010 op 22 mei
moeten mensen zich ook aanmelden, lijstje van maken? Nee dus
Re: ZBA luisterdag 2010 op 22 mei
juistem; GEEN inschrijving.gewoon komen.
óf je wil spullen meenemen; in dat geval zou ik het fijn vinden als je dit even aangeeft zodat ik weet wat er allemaal komt. Ik zal hiervan een lijstje maken.
jan
óf je wil spullen meenemen; in dat geval zou ik het fijn vinden als je dit even aangeeft zodat ik weet wat er allemaal komt. Ik zal hiervan een lijstje maken.
jan
Re: ZBA luisterdag 2010 op 22 mei
Yesss !! eindelijk is het weer zover
Neem mn Phonodude en 6N1P Headphone amp gewoon weer mee
Neem mn Phonodude en 6N1P Headphone amp gewoon weer mee
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: ZBA luisterdag 2010 op 22 mei
Nein, geen groepsindeling, niet vooraf opgeven wie wel of niet komt... gewoon erheen gaan (of niet).ray5150 schreef:Is er dan geen maximum aan het aantal mensen?
Enkel hier opgeven welke apparatuur wordt meegebracht.
Re: ZBA luisterdag 2010 op 22 mei
justem mario
Ik verwacht hier heel wat vragen over, vooral omdat het bij de eerdere veries veel en veel strakker was georganiseerd. Dus als iedereen elkaar erop attent maakt hoe "losjes" het deze keer is scheelt dat weer
Ik verwacht hier heel wat vragen over, vooral omdat het bij de eerdere veries veel en veel strakker was georganiseerd. Dus als iedereen elkaar erop attent maakt hoe "losjes" het deze keer is scheelt dat weer
Re: ZBA luisterdag 2010 op 22 mei
Ik kom ook graag langs, neem waarschijnlijk mijn Quad 405 mee en een monitortje, en misschien een OB woofer
Re: ZBA luisterdag 2010 op 22 mei
Hahaha dre jij wil gewoon een reactie hé!
Nou die kan je krijgen; simpel; hoe minder ik deed hoe leuker het werd! Vraag me niet waarom, maar jij weet het als geen ander (alhoewel, jeroen en edo waren er eerder alle keren bij) dat het steeds leuker word. Ben wel benieuwd of het niet te druk word. Na deze luisterdag eens kijken (kort evaulatietje houden) of het naar iedereens zin was.
Oja, ook een beetje; ik heb het F*&*^$ing druk met het bouwen van een huis, in die tijd al helemáál! Wilde eigenlijk het een jaartje overslaan (familie vin dat ook wel verstandig....), maar ben simpelweg een beetje verslaafd aan die dag hahaha. Hoor veel te veel leuke dingen. Vorig jaar die line van Amanda; daar was ik echt van onder de indruk........(baal nog een beetje dat ik hem niet heb overgenomen
, iemand anders was slimmer en sneller...)
Zo goed?????
Daarbij, ik ben nou eenmaal lui, daarom doe ik ook modereren al die jaren
jan
Nou die kan je krijgen; simpel; hoe minder ik deed hoe leuker het werd! Vraag me niet waarom, maar jij weet het als geen ander (alhoewel, jeroen en edo waren er eerder alle keren bij) dat het steeds leuker word. Ben wel benieuwd of het niet te druk word. Na deze luisterdag eens kijken (kort evaulatietje houden) of het naar iedereens zin was.
Oja, ook een beetje; ik heb het F*&*^$ing druk met het bouwen van een huis, in die tijd al helemáál! Wilde eigenlijk het een jaartje overslaan (familie vin dat ook wel verstandig....), maar ben simpelweg een beetje verslaafd aan die dag hahaha. Hoor veel te veel leuke dingen. Vorig jaar die line van Amanda; daar was ik echt van onder de indruk........(baal nog een beetje dat ik hem niet heb overgenomen
Zo goed?????
Daarbij, ik ben nou eenmaal lui, daarom doe ik ook modereren al die jaren
jan
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: ZBA luisterdag 2010 op 22 mei
Jan, inschrijven eten lijkt me wel handig?
En even een mededeling voor entree kosten en drank.
En wellicht een carpool topicje? (wil ik ook wel openen)
En even een mededeling voor entree kosten en drank.
En wellicht een carpool topicje? (wil ik ook wel openen)
Re: ZBA luisterdag 2010 op 22 mei
de mededelingen zal ik proberen er binnenkort neer te zetten!
Carpooltopic is altijd handig, maak maar aan!
Jan
Carpooltopic is altijd handig, maak maar aan!
Jan
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: ZBA luisterdag 2010 op 22 mei
Ik kom ook! Ik denk alleen dat mijn Monacor-Cello's een beetje te kwetsbaar zijn om mee te nemen. Wel probeer ik voor die tijd twee buizenversterkers om te bouwen die dan op deze dag ook beluisterd kunnen worden. Ze gaan daarna in de verkoop ... eerst via het forum en anders via Marktplaats.
Re: ZBA luisterdag 2010 op 22 mei
Duh Jan, waarom regel je dat nou precies op de verjaardag van mijn vader?
Ik heb wel weer zin in zo'n gezellig samenzijn en weer eens alle resultaten in werkelijkheid te bewonderen.
Pa wordt 82 dus ja die gaat echt voor
Pa wordt 82 dus ja die gaat echt voor
Re: ZBA luisterdag 2010 op 22 mei
Pjotr,
Je hebt groot gelijk! Recente ervaringen hebben mij weer eens duidelijk gemaakt dat je nooit weet hoelang je nog naar zo'n verjaardag kan..
groeten,
AatV
Je hebt groot gelijk! Recente ervaringen hebben mij weer eens duidelijk gemaakt dat je nooit weet hoelang je nog naar zo'n verjaardag kan..
groeten,
AatV
Re: ZBA luisterdag 2010 op 22 mei
Wowly,
Misschien past het in geen enkele keten, maar ik neem m'n Arcturus Blue voorversterker mee!
groeten,
AatV
Misschien past het in geen enkele keten, maar ik neem m'n Arcturus Blue voorversterker mee!
groeten,
AatV
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: ZBA luisterdag 2010 op 22 mei
Dan wil ik best mijn 300B eindversterker nog eens meenemen hoor! Die is alleen niet gebalanceerd...AatV schreef:Wowly,
Misschien past het in geen enkele keten, maar ik neem m'n Arcturus Blue voorversterker mee!
groeten,
AatV
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: ZBA luisterdag 2010 op 22 mei
Ik denk dat ik wel gezellig kom buurten, ik heb wat boze PM's gekregen de laatste tijd, misschien eens tijd om wat mensen in 't echt even de oren te wassen?
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
