ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag 2010 op 22 mei

Bericht door Wowly »

Holymoly wat gaat dat hard zeg!! En al mooie spullen om naar te luisteren ook!!! Krijg er zelf weer zin in.

Vraagje va een bezorgde maat van me; moeten mensen zich ook aanmelden, lijstje van maken? Nee dus. Ik wil alleen weten wat mensen meenemen. Komt van mijn kant uit ook geen ruimteindeling, dat mogen jullie allemaal zelf uitmaken.

Waarom zo losjes organiseren; ik merk dat hoe minder ik organiseer, hoe beter het gaat. Ik hoop alleen dat er voldoende mensen komen. Komen er te weinig; leid ik verlies, komen er teveel; wat winst (hiervan gaat dan weer een flink deel naar de ZBA kas natuurlijk!), ik schat dat we wel kiet spelen gezien de animo van andere jaren. En als ik zie wat er allemaal wel niet komt......

Oja; er is 1 maar: je MOET lid zijn van ZBA.........

groetjes

Wowly/jan
Gebruikersavatar
cve
Berichten: 2131
Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 18:07
Locatie: Wormer

Re: ZBA luisterdag 2010 op 22 mei

Bericht door cve »

Ik wil ook graag afzakken naar het zuiden. Hopelijk is de Green Frog dan ruisvrij :roll:

Co
Gebruikersavatar
BertDB
Berichten: 1978
Lid geworden op: zo 07 sep 2008, 17:39
Locatie: Mechelen (BE)

Re: ZBA luisterdag 2010 op 22 mei

Bericht door BertDB »

Tis ongeveer een uurtje rijden van mij.. dat heb ik er dus zeker wel voor over.
Als het kan ben ik ook van de partij.

ik breng mee:
buizen- voorversterker + koptelefoonversterker
SV572-3 triode klasse A eindversterker
(deze keer mét de buizen eraf gehaald tijdens vervoer! :roll: )
Hopelijk tegen dan ook met de nieuwe B&W headphone...
Gebruikersavatar
sjons
Berichten: 558
Lid geworden op: za 09 mei 2009, 11:06
Locatie: Workum

Re: ZBA luisterdag 2010 op 22 mei

Bericht door sjons »

Sodeknikkers, 230 kilometer !!!
Wowly schreef:
Oja; er is 1 maar: je MOET lid zijn van ZBA.........
aheuh, dat ben ik toch al?!?
Meh, wat mij betreft eerst maar een misschien, en neem vooralsnog niks mee, mij ZBS ligt momenteel op een bedroevend laag pitje... Vind het alleen wel leuk om zulke dagen mee te maken, en in levende lijve te zien/horen wat je hier zoal op 't forum tegenkomt, zowel qua apperatuur als personen. Dus de 22e staat al in mn agenda...

okee, het is 227km van workum naar breda, vanuit groningen zijn ze langer onderweg want da's 30km verder, en zbs staat inderdaad voor zelfbouwsnelheid...
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag 2010 op 22 mei

Bericht door Wowly »

Sjons; jij bent hardstikke lid man!! Gewoon komen, neem meteen een paar anderen mee in de auto; reuze gezellig!!!!

Jan
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12871
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag 2010 op 22 mei

Bericht door jeroen_d »

Volgens mij wordt het al tijd om de inschrijving te starten...
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: ZBA luisterdag 2010 op 22 mei

Bericht door dre »

moeten mensen zich ook aanmelden, lijstje van maken? Nee dus
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag 2010 op 22 mei

Bericht door Wowly »

juistem; GEEN inschrijving.gewoon komen.
óf je wil spullen meenemen; in dat geval zou ik het fijn vinden als je dit even aangeeft zodat ik weet wat er allemaal komt. Ik zal hiervan een lijstje maken.

jan
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: ZBA luisterdag 2010 op 22 mei

Bericht door ray5150 »

Is er dan geen maximum aan het aantal mensen?
Gebruikersavatar
TubeHead
Berichten: 1949
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem

Re: ZBA luisterdag 2010 op 22 mei

Bericht door TubeHead »

Yesss !! eindelijk is het weer zover :lol:

Neem mn Phonodude en 6N1P Headphone amp gewoon weer mee :)
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: ZBA luisterdag 2010 op 22 mei

Bericht door Marp »

ray5150 schreef:
Is er dan geen maximum aan het aantal mensen?
Nein, geen groepsindeling, niet vooraf opgeven wie wel of niet komt... gewoon erheen gaan (of niet). O:)

Enkel hier opgeven welke apparatuur wordt meegebracht.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag 2010 op 22 mei

Bericht door Wowly »

justem mario

Ik verwacht hier heel wat vragen over, vooral omdat het bij de eerdere veries veel en veel strakker was georganiseerd. Dus als iedereen elkaar erop attent maakt hoe "losjes" het deze keer is scheelt dat weer :D
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: ZBA luisterdag 2010 op 22 mei

Bericht door dre »

de een noemt het losjes,de ander lui! :lol:
Gebruikersavatar
hovingtim
Berichten: 1206
Lid geworden op: zo 19 jun 2005, 23:37
Locatie: Ergens Bij Nijmegen

Re: ZBA luisterdag 2010 op 22 mei

Bericht door hovingtim »

Ik kom ook graag langs, neem waarschijnlijk mijn Quad 405 mee en een monitortje, en misschien een OB woofer
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag 2010 op 22 mei

Bericht door Wowly »

Hahaha dre jij wil gewoon een reactie hé!

Nou die kan je krijgen; simpel; hoe minder ik deed hoe leuker het werd! Vraag me niet waarom, maar jij weet het als geen ander (alhoewel, jeroen en edo waren er eerder alle keren bij) dat het steeds leuker word. Ben wel benieuwd of het niet te druk word. Na deze luisterdag eens kijken (kort evaulatietje houden) of het naar iedereens zin was.

Oja, ook een beetje; ik heb het F*&*^$ing druk met het bouwen van een huis, in die tijd al helemáál! Wilde eigenlijk het een jaartje overslaan (familie vin dat ook wel verstandig....), maar ben simpelweg een beetje verslaafd aan die dag hahaha. Hoor veel te veel leuke dingen. Vorig jaar die line van Amanda; daar was ik echt van onder de indruk........(baal nog een beetje dat ik hem niet heb overgenomen :x , iemand anders was slimmer en sneller...)

Zo goed?????

Daarbij, ik ben nou eenmaal lui, daarom doe ik ook modereren al die jaren :twisted:

jan
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag 2010 op 22 mei

Bericht door b_force »

Jan, inschrijven eten lijkt me wel handig?

En even een mededeling voor entree kosten en drank.

En wellicht een carpool topicje? (wil ik ook wel openen)
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag 2010 op 22 mei

Bericht door Wowly »

de mededelingen zal ik proberen er binnenkort neer te zetten!

Carpooltopic is altijd handig, maak maar aan!

Jan
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag 2010 op 22 mei

Bericht door b_force »

done :!: :wink:
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag 2010 op 22 mei

Bericht door RobertD »

Ik kom ook! Ik denk alleen dat mijn Monacor-Cello's een beetje te kwetsbaar zijn om mee te nemen. Wel probeer ik voor die tijd twee buizenversterkers om te bouwen die dan op deze dag ook beluisterd kunnen worden. Ze gaan daarna in de verkoop ... eerst via het forum en anders via Marktplaats.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36751
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: ZBA luisterdag 2010 op 22 mei

Bericht door Pjotr »

Duh Jan, waarom regel je dat nou precies op de verjaardag van mijn vader? :( Ik heb wel weer zin in zo'n gezellig samenzijn en weer eens alle resultaten in werkelijkheid te bewonderen.

Pa wordt 82 dus ja die gaat echt voor :)
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3807
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: ZBA luisterdag 2010 op 22 mei

Bericht door AatV »

Pjotr,

Je hebt groot gelijk! Recente ervaringen hebben mij weer eens duidelijk gemaakt dat je nooit weet hoelang je nog naar zo'n verjaardag kan..

groeten,
AatV
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3807
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: ZBA luisterdag 2010 op 22 mei

Bericht door AatV »

Wowly,

Misschien past het in geen enkele keten, maar ik neem m'n Arcturus Blue voorversterker mee!

groeten,
AatV
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag 2010 op 22 mei

Bericht door RobertD »

AatV schreef:
Wowly,

Misschien past het in geen enkele keten, maar ik neem m'n Arcturus Blue voorversterker mee!

groeten,
AatV
Dan wil ik best mijn 300B eindversterker nog eens meenemen hoor! Die is alleen niet gebalanceerd...
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag 2010 op 22 mei

Bericht door SSassen »

Ik denk dat ik wel gezellig kom buurten, ik heb wat boze PM's gekregen de laatste tijd, misschien eens tijd om wat mensen in 't echt even de oren te wassen? :mrgreen:

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: ZBA luisterdag 2010 op 22 mei

Bericht door ray5150 »

@Sander: Toespraak? lezing? workshop?
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”