De vorige keer heb ik een leuke 5 kanaals einversterker gebouwd, met een PC die alles aanstuurt. Dit project is eigenlijk prima verlopen.
Het passief scheiden van een signaal heeft wat nadelen en ik zie wel de voordelen in van een actieve scheiding. Zodoende wil ik gaan tri-ampen.
Ik heb wat eisen voor mezelf neergezet waaraan ik het ontwerp technisch aan wil laten voldoen.
Mijn vraag is eigenlijk... Iemand suggesties voor:
Prioriteit
1. Welke AMP zal ik gebruiken voor welk frequentie gebied?
2. Is hier iets te doen met buizen?
3.
Alweer bedankt!


