Na wat lezen op de diverse fora begon toch dat onrustige gevoel weer op te komen.
Ik moet wat bouwen.
Dit keer moest het maar eens wat solid state worden omdat dat weer nieuw voor mij is en omdat ik dit als opstapje wil gaan gebruiken voor de MaximA van Sander. Waarom als opstapje, dit is net weer wat meer richting lowbutget had ik mij zelf wijs gemaakt. De printjes waren niet zo duur en met een handje weerstanden kom je al weer een heel eind.
Maar ja dan gaat het nog meer jeuken en dan sla ik toch weer wat door met de speurtocht naar onderdelen.
Maar ik denk een leuk setje bij elkaar verzameld te hebben en dan zijn er ook nog wat Conrad Heatsinks onderweg.
De voedingsprintjes heb ik ook via de zelfde leverancier als de eindtrapjes omdat ze zo mooi universeel zijn kunnen hier allerlei soorten en maten condensatoren op. Ik heb zelf gekozen voor de KMH van Nippon Chemi-Con. (prijs-kwaliteit)
Omdat het een classe A versterker is en per definitie nogal dorstig moet er een fatsoenlijke trafo in komen te zitten. Dus ook nu niet de lulligste (lowbudget was al los gelaten).
Na wat zoeken heb ik ook de benodigde weerstandjes kunnen vinden die op het printje passen. Ze zijn net weer wat kleiner als dat ik normaal zou gebruiken. Maar het zit er weer lekker op al zeg ik het zelf.
De Heatsink is uit Australië onderweg dus die hoop ik binnenkort te laten zien.
Stay tuned
John