allereerst:
APPLAUS !
Wat een geweldig project.

Prachtvol ! Jammer dat ik deze thread niet eerder gevonden heb. Heb hem net helemaal doorgelzen (pfoeh!) en misschien heb ik iets over het hoofd gezien maarrrrr...
Even de open deuren intrappen:
Q1: Is nu bepaald dat
alle ruis van de volumeschakeling komt ?
Q2: If not, ik heb het zelf net even met & zonder bron aangesloten, hoe hard ruist de boel bij je nu nog & wat is degevoeligheid van je tweeters ?
Bij mij met bron (brakke Rotel RSP 985, ongebalanceerd dus met neutrik verloopjes naar gebalanceerd) --> IN de tweeter klimmen, je oor om het bolletje vouwen en ja hoor, een beetje ruis. Maar je moet wel behoorlijk je best doen. Zonder bron, (zelfde situatie, verloopjes er ook uit) heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel in de verte denk ik nog
iets van ruis te kunnen ontwaren, maar dat kan ook de magnetron van de achter/overburen zijn. Ik zou zeggen: doodstil. Op ~90db/m linn ninka's.
Als je nu op hypersensitieve 104db/m hoorns draait kan ik me voorstellen dat je ruis hoort. Maar gezien de foto's van de bruine hondehokken gok ik van niet.
Q3: is het ingangscircuit weer origineel of niet ?
Blijft maf. Graag zie ik updates en meer foto's van de afgemaakt versterker, kom ik een beetje bekaaid van af met mn klik0klak-klaar-kassie
edit: oja, en dan heb ik ook nog een gammele voeding ...
edit2: @jos, was er ook niet iets met lineair vs. niet lineaire vervorming ?