Echter kwamen er nogal wat vragen naar boven voor bv een meetversterker.
Laat het nu zo zijn dat ik toevallig van iemand een aantal LM1875 voor weinig krijgen.
Hiermee is prima een mono meetversterkertje te maken van ongeveer 15W. Prima om impedanties te meten en een speaker te meten.
Het idee is om een totale kit te maken. Vergelijkbaar met de bekende Velleman kitjes, met als doel dat elke leek deze in elkaar kan zetten. Hierbij zit dus ook een print (PCB) waar duidelijk staat waar welk componentje zit.
Ik moet nog wel het eea uitzoeken maar een indicatie wat er in deze kit zit:
- LM1875
- weerstanden/componentjes voor versterker
- condensators voor voeding
- gelijkrichtbrug voor voeding
- zekering
- speaker aansluiting
- RCA/cinch aansluiting
- 230V connector
- 30VA of 24VA trafotje
- volume potmeter
- printplaat
- koelblokje
- handleiding
Het kastje moet je dus zelf maken. (hoewel er misschien wel een leuk goedkoop kastje te vinden is)
Geschatte prijs gaat denk ik rond de 20-25 euro zitten (incl trafo en alles!!!), maar dat moet ik nog precies uitrekenen (er hangt veel af van het aantal).
Dus mijn vraag aan jullie; is er interesse????
edit:
Geïnteresseerden:
1 - b_force
2 - Henkjan
3 - Barry2001
4 - k.p.
5 - Martijn M
6 - Pjotr
7 - Bean
8 - hovingtim
9 - Interficior
10 - Koss
11 - Marius
12 - JW
13 - Thom
14 - MBG Verhoeven
15 - Chris_T
16 - MrCaBLeGuY
17 - hannesie
18 - fluppie
Onduidelijk:
- JvS
