disco van vroegâh... dan moet ik eerst m'n draaitafel naar beneden halen... K2J1 heb ik net liggen, dus als je het geen probleem vindt heb ik maar Dulfer van leer laten trekken. tot nivo 'wat zullen de buren denken' geen enkel probleem, geen zichtbare beweging in de Alpair en de Trio8 alleen bij het diepere laag wat doen. dat kan dus nog wel harder... ik denk dat eerder de Hypex zonder stoom zit (de Trio8 is 8ohm, en de LT lust ook wel wat vermogen) dan dat je de units tot aan de grens krijgt. maar ik vond t wel genoeg, m'n oren piepen nogLeeuwarden schreef:Denk aan discotheek niveau van vroeger. Hard dus. En dus, Henkjan... K-3 (bij voorkeur mét Josje) in de sleuf en GAS!
dat van die schrijver wist ik wel, ik heb heel wat literatuur moeten verstouwen op de middelbare school (heeft jaaaren geduurd voor ik weer met plezier een goed boek kon lezen), maar ik ga een mooie luidspreker toch niet naar een schrijver vernoemen
