Wat ik juist niet wil is de bovenkant over de bovenkant laten lopen.
Omdat hier op het forum buigen van alu als een probleem wordt gezien betekent het nog niet dat het niet in andere industrieen als geen probleem wordt beschouwd, en een beetje uitdaging maakt het toch alleen maar leuk als het uiteindelijk lukt (of niet en dan zijn we ervaring rijker en een paar euris armer maar wie heeft er niet mislukte projecten in de kast liggen ..)
Ralph
