http://www.jewelrylessons.com/jewel/node/6697
Binnenkort eens kijken of ik de ingredienten op de kop kan tikken... Zeezout haal ik zo uit de zoutpannen hier..
Kees
Moderator: Beheerdersteam
Nog maar een keertje !!!!!!!! WAUW !!!!!!!
Dat is voor mij ook nog een verrassing... De voeding is al vrij duidelijk. De print is ook al bijna definitief. 'T wachten is nog op hoe Amplimo de draadjes uit de bestelde trafo's laat komen. Dat duurt nog een paar weken voor ik dat ga weten.HoMeR schreef:Nu ben ik benieuwd (net als iedereen...) wat er aan elektronische schoonheid in komt.......
Je mag dat rustig aannemen, maar dat is nog lang niet zo... Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt dat het zolang het redelijk weer is de buitenboel eens aan te pakken: een grote serre gemaakt, de schuur verbouwd, de tuin leeggehaald om opnieuw te bestraten, de daken en dakgoten vervangen/onderhoud gegeven, nieuwe dakramen plaatsen... En dan staan er binnen nog een hoop klusjes op het verlanglijstje van vrouwlief... 't duurt dus nog wel even voor ik echt aan mijn eigen dingen toe kom... Tussendoor doe ik nog wel wat kleine dingetjes.. De frees doet 't al, al moet die nog wel afgemonteerd en uitgelijnd worden..sietse schreef:Off topic, mag ik aannemen dat je alles weer zo'n beetje op z'n plek hebt staan/liggen?