Italiaans of buitenaards?? Il Valvole.. iets met een buisje
Moderator: Beheerdersteam
- audiomanics
- Contacteer:
Italiaans of buitenaards?? Il Valvole.. iets met een buisje
Onderdeeltjes van weer een projectje..
Kees
Kees
Laatst gewijzigd door audiomanics op wo 25 mar 2009, 16:49, 1 keer totaal gewijzigd.
- audiomanics
- Contacteer:
Geïnspireerd door een aantal italiaanse ontwerpers heb ik wat onderdelen voor een kastje gemaakt, maar de aanblik van, met name de middelste vier op de foto, geven me toch het gevoel dat het ding me aankijkt. Het venster in het midden heeft door de vorm toch wel iets van een oog en de uitsparing voor de bediening iets van een mond..Vinculum schreef:Euhh verklaar u nader...
Toch?
Kees
- audiomanics
- Contacteer:
Mooi, hoop ik..... Een kastje dus... vier plugjes, een buisje, een schakelaartje en een ledje.. en nog wat compromisloze componenten..gervenja schreef:maar wat gaat het worden?![]()
RikenOhm weerstanden, BlackGate Elco's, V-Cap Condensatortje, Neutrik plugjes en een Amplimo ringkerntje..
Is vast wel iets van te maken, toch?
Kees
- audiomanics
- Contacteer:
- audiomanics
- Contacteer:
bij mijn weten ben ik nog geen opa.. en voor zover ik weet ook niet bijna..
Daar komt nog bij dat ik niet echt een liefhebber ben van koters, en zeker niet als ze ook nog aan mijn spullen gaan zitten.. (ik fluister de bijbehorende ouders dan ook wel in dat er levensgevaarlijke hoogspanning op bepaalde dingen staat.. )
Daar komt nog bij dat ik niet echt een liefhebber ben van koters, en zeker niet als ze ook nog aan mijn spullen gaan zitten.. (ik fluister de bijbehorende ouders dan ook wel in dat er levensgevaarlijke hoogspanning op bepaalde dingen staat.. )
- Leeuwarden
- audiomanics
- Contacteer:
- audiomanics
- Contacteer:
Geprobeerd om het messing paneeltje wat meer karakter te geven dan alleen polijsten (dat wordt na verloop van tijd toch lelijk). Met allerlei huischemicalien (Chloor, causticsoda, azijn, zout etc) het plaatje te lijf gegaan. Helaas kon ik er geen groen op krijgen (patine) maar strooien met ijzervijlsel gaf toch een leuk resultaat.
De plaatjes passen ook weer op z'n Japans in de stukjes kunssteen. En als het lichtje brandt......
Kees
De plaatjes passen ook weer op z'n Japans in de stukjes kunssteen. En als het lichtje brandt......
Kees
- Leeuwarden
- audiomanics
- Contacteer: