mss werkt t zelfde filter als wat ik in de Needle heb gemaakt wel (is ook 12cm breed, alleen flink hoger natuurlijk; de picolino2 is flink breder). zal vanavond eens zoeken en posten
mss werkt t zelfde filter als wat ik in de Needle heb gemaakt wel (is ook 12cm breed, alleen flink hoger natuurlijk; de picolino2 is flink breder). zal vanavond eens zoeken en posten
mss werkt t zelfde filter als wat ik in de Needle heb gemaakt wel (is ook 12cm breed, alleen flink hoger natuurlijk; de picolino2 is flink breder). zal vanavond eens zoeken en posten
na een lange tijd van stilte is het moment aangebroken om weer en berichtje te posten. de pico's zijn al geschuurd en ge grondlakt en geplamuurd. gaten moet ik nog boren met gatenboor boor heb ik al houder nog niet
maar het schiet al lekker op. stgraks gaten boren en opniew grondlakken en dan de mooie hooglanslaklaag 8 keer er overheen:)
nee dat nog niet, ik heb 10 min geleden gaten geboord, ik heb al wel de speakertjes er voorzichtig in gelegd en ze pasten precies:) en het ziet er ook al mooi uit:)
Ga eens bij een autospuiter langs; die hebben speciale lakken met dat effect (bestaan uit een aantal lagen geloof ik....).
Misschien is er met zo iemand wel een deal te sluiten dat ze 't voor je doen (voor een gering bedragje )
Ze zien er in ieder geval mooi genoeg uit om daar niet op te gaan bezuinigen (en je dan later blijvend aan ergeren...).
Misschien is er met zo iemand wel een deal te sluiten dat ze 't voor je doen (voor een gering bedragje )
ik hoeft niet langs de spuiter want mijn vader is een professioneel spuiter maar bedoelde een heel erg donker groen zo iets bijvoorbeeld dit maar dan nog donkerder
Misschien is er met zo iemand wel een deal te sluiten dat ze 't voor je doen (voor een gering bedragje )
ik hoeft niet langs de spuiter want mijn vader is een professioneel spuiter maar bedoelde een heel erg donker groen zo iets bijvoorbeeld dit maar dan nog donkerder
Misschien is er met zo iemand wel een deal te sluiten dat ze 't voor je doen (voor een gering bedragje )
ik hoeft niet langs de spuiter want mijn vader is een professioneel spuiter maar bedoelde een heel erg donker groen zo iets bijvoorbeeld dit maar dan nog donkerder
ik hoeft niet langs de spuiter want mijn vader is een professioneel spuiter maar bedoelde een heel erg donker groen zo iets bijvoorbeeld dit maar dan nog donkerder
ik hoeft niet langs de spuiter want mijn vader is een professioneel spuiter maar bedoelde een heel erg donker groen zo iets bijvoorbeeld dit maar dan nog donkerder
kleur weet ik nu ral6009 denk ik
ha RAL6009 hekwerk goen !!!
bij nader inzien toch maar gekozen voor RAL 6015 (heel wat donkerder)
Rusig aan ik weet wel hoe die kleur er ongeveer uitziet.
Ik doelde er meer op of het puur dat groen word of meer zwart met een donkergroene zweem in de blanke lak.(lijkt mij wel mooi)