Euuh iedereenJah, maar wie zet nu nog zo'n achterhaald apparaat op het podium wat dateert uit eind jaren 80 of begin jaren 90?
Maar ik heb ook liever een EQ station of een soundweb.
Moderator: Beheerdersteam
Effe offtopic,fluppie hoe doe je dat?Ik heb 4 maand geleden trafo's besteld en ik heb ze nog niet en ook niks gehoord wat het moet kosten.fluppie007 schreef:Zo Schuro heeft geleverd:
4x Slitfoil 10000µF / 63V
8x RHRP 1560
Alsook de printjes die Knuisje heeft gemaakt zijn hier al een tijdje.
Tijd om bij Farnell wat te gaan bestellen !
Via ebay.de, dan zijn ze wel verplicht van goed te leveren. Anders krijgt hij een dikke negatieve feedback en hij heeft nu mooi 100% positief.meanman64 schreef:Effe offtopic,fluppie hoe doe je dat?Ik heb 4 maand geleden trafo's besteld en ik heb ze nog niet en ook niks gehoord wat het moet kosten.fluppie007 schreef:Zo Schuro heeft geleverd:
4x Slitfoil 10000µF / 63V
8x RHRP 1560
Alsook de printjes die Knuisje heeft gemaakt zijn hier al een tijdje.
Tijd om bij Farnell wat te gaan bestellen !![]()
![]()
De 1e van boven of de laatste ? Want ze staan 3,2,1 gesorteerd. Eigenlijk moet je ze omgekeerd uploaden om de juiste volgorde te krijgen.knuisje schreef:Ik zou ongeveer voor layout 3 gaan vanwege de kortst mogelijke bekabeling van en naar de modules. Tevens zijn de trafo's verder verwijderd van de audio bekabeling.
Speakeraansluitingen kun je kopen bij b.v. BMM electronics of Speakerenco.
Prima, -47,6V op de V- en 47,5V op de V+, weliswaar onbelast gemeten.knuisje schreef:Ziet er netjes uit. Werken ze goed?
Conrad heeft zulk draad, b.v. 608840.