dre schreef:dan ben jij daar nog niet geweestuhm.. Een ware kunstenaar zal zich niet laten beïnvloeden!
Mooi werk Jeroen
Moderator: Beheerdersteam
Maar waarschijnlijk nog steeds niet zoveel tijd als ik aan al m`n mallen en freeswerk heb gehadjeroen_d schreef:Dat heeft ie ja. Het hoefde niet van Marieke en mij, maar hij kon het niet laten...Ik ben er natuurlijk wel blij mee, maar als ik het van tevoren had geweten had ik meer aandacht aan het zaagwerk gegeven. Dit heeft hem veel tijd gekost.
En jawel hoor, in afwachting van het volledig afwerken van de baffle door dre, heb ik alweer aan het filter zitten sleutelen. Niet zozeer vanwege dat ik denk de klank beter te kunnen maken, meer omdat ik het oorspronkelijke passieve filter met 4!!! notches niet elegant genoeg vond.jeroen_d schreef:Dat was niet moeilijk te voorspellen. Ik had dit laatste stukje fijnafstemming al aangekondigd op de vorige bladzijde, als reactie op een opmerking van jou over 'de volgende tweak'.voodooless schreef:Zie je wel, ik wist dat er nog wel wat ging komen