UcD400HG "Black Edition"

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Jan-Willem
Contacteer:

Bericht door Jan-Willem »

Echt netjes!
sietse

Bericht door sietse »

Ziet er heel mooi uit Co. =D> =D> =D>
audiomanics
Contacteer:

Bericht door audiomanics »

cve schreef:
Het bedraden gaat denk ik toch wel wat meer tijd kosten. Waarschijnlijk lukt het me niet om hem voor de luisterdag spelend te hebben
Laat je niet haasten! Het zou zonde zijn als dit fraaie bouwwerk door een haast-foutje in rook opgaat...
Check-check-recheck...

Kees
Bart_M
Mede-oprichter ZBA

Bericht door Bart_M »

Inderdaad niet haasten, gewoon dag en nacht doorwerken. :lol:

Kees, zullen we voor jou zaterdag een webcam in Breda zetten?
Wowly
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Hoezo, als ie nu instapt is ie toch ruim op tijd???
audiomanics
Contacteer:

Bart_M schreef:
Kees, zullen we voor jou zaterdag een webcam in Breda zetten?
Goed idee! ik ben alleen bang dat met het tijdverschil van 6 uur en mijn gewoonte op de vrijdagavond (veel te veel gefermenteerd druivensap nuttigen en spareribs knagen), dat ik nog net iedereen kan zien inpakken om naar huis te gaan. :wink:
:oops: verkeerde topic.. :oops: :lol:

Kees
cve

Bericht door cve »

Ik moet niet op het forum rondhangen maar bouwen. Ik moet niet op het forum rondhangen maar bouwen. Ik moet niet op het forum rondhangen maar bouwen. Ik moet niet op het forum rondhangen maar bouwen. Ik moet niet op het forum rondhangen maar bouwen. Ik moet niet op het forum rondhangen maar bouwen. Ik moet niet op het forum rondhangen maar bouwen. Ik moet niet op het forum rondhangen maar bouwen. :evil:

Co
AatV

Bericht door AatV »

De (iets) ouderen onder ons kennen deze kreet nog:

Doorgaan, doorgaan.. Vooral doorgaan :!:
Bart_M
Mede-oprichter ZBA

Bericht door Bart_M »

cve, ik blokkeer bij deze je account tot zaterdag. :twisted:
audiomanics
Contacteer:

Bart_M schreef:
cve, ik blokkeer bij deze je account tot zaterdag. :twisted:
Ja, op dit forum zijn we goed in motiveren om toch maar resultaat te halen... bijna vergelijkbaar met slavendrijvers :wink:

Aan je werk, vlerk!!

Kees
Miniwatt

Bericht door Miniwatt »

cve schreef:
Ik moet niet op het forum rondhangen maar bouwen. Ik moet niet op het forum rondhangen maar bouwen. Ik moet niet op het forum rondhangen maar bouwen. Ik moet niet op het forum rondhangen maar bouwen. Ik moet niet op het forum rondhangen maar bouwen. Ik moet niet op het forum rondhangen maar bouwen. Ik moet niet op het forum rondhangen maar bouwen. Ik moet niet op het forum rondhangen maar bouwen. :evil:

Co
All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy.

:lol:
b_force
Ook commercieel actief
Contacteer:

Bericht door b_force »

Stelt natuurlijk niks voor met ctrl-v, met ctrl-v, met ctrl-v, met ctrl-v, met ctrl-v :wink: :lol:
Wowly
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Het antwoord van Kees was nog het beste: zorg ervoor dat je rustig geniet van het bouwen van je versterker!! Ik hoop hem te mogen bewonderen zaterdag....

Jan
cve

Bericht door cve »

Het zit een beetje tegen. Het maken van een simpel brugje waarop het stuurprintje en de pulsgever moeten komen kostte me vrijwel de gehele avond. En dan is hij nog niet goed! :cry: De Alps heeft toch een flink stuk meer ruimte nodig dan de Hopt+Schuler. Zo zie je maar weer: eerst meten en dan...... Verder baal ik van het feit dat WBT geen boutjes meeleverd bij de bindingpost. Solderen is een drama (wordt meer plakken) Het gaat dus eigenlijk even niet zo voorspoedig.

Co
Bijlagen
brug_4415.jpg
brug_4414.jpg
brug_4413.jpg
Miniwatt

Bericht door Miniwatt »

b_force schreef:
Stelt natuurlijk niks voor met ctrl-v, met ctrl-v, met ctrl-v, met ctrl-v, met ctrl-v :wink: :lol:

Afbeelding

Hoe bedoel je? :lol:
cve

Bericht door cve »

Wat is dat ctrl-v? Ik ken wel appeltje-v :lol:

Co
audiomanics
Contacteer:

cve schreef:
Verder baal ik van het feit dat WBT geen boutjes meeleverd bij de bindingpost. Solderen is een drama (wordt meer plakken)
Waar heb jij je WBT-posts vandaan? Bij mij zaten er twee van die kleine schroefjes per aansluiting in.. Maar gewoon solderen is beter.
Om die luidsprekeraansluiting netjes en goed te solderen heb je minstens een 100-150Watt bout voor nodig anders wordt het inderdaad plakken en moet je veeeeeel te lang warmte toevoeren.. En wel van te voren de plug uit elkaar halen natuurlijk...

Kees
cve

Bericht door cve »

De WBT's komen bij SpeakerenCo vandaan. Eens zien of ik nog ergens een printplaatdoenomkrullende soldeerpook heb liggen.

Co
Bart_M
Mede-oprichter ZBA

Bericht door Bart_M »

Denk je dat je de amp nog op tijd af gaat krijgen?

Ik wil je absoluut niet opjagen en je moet gewoon de tijd nemen.
Het ziet er super uit en het zou zonde zijn als er iets kapot zou gaan.

Maar ik zal de planning wat aan moeten passen.
cve

Bericht door cve »

Het plan is om vanavond flink door te gaan. Als ik zie wat er allemaal nog moet dan vrees ik echter dat het toch niet gaat lukken. :cry: Zelf zou ik het erg leuk vinden als hij wel klaar komt voor Breda. Ik durf er echter niet vanuit te gaan.

Co
Bart_M
Mede-oprichter ZBA

Bericht door Bart_M »

Succes dan! 8)

We zullen het morgen wel zien (of niet :lol: )

Veel bouwplezier.
sietse

Bericht door sietse »

cve schreef:
Het plan is om vanavond flink door te gaan. Als ik zie wat er allemaal nog moet dan vrees ik echter dat het toch niet gaat lukken. :cry: Zelf zou ik het erg leuk vinden als hij wel klaar komt voor Breda. Ik durf er echter niet vanuit te gaan.

Co
Volgend jaar is er wel weer een luisterdagje.
Rustig aan doen, want als je de boel opblaast ben je verder van huis.
Bart_M
Mede-oprichter ZBA

Bericht door Bart_M »

Nog geslapen Co? :lol:
cve

Bericht door cve »

Nog geslapen Co?
Uiteindelijk wel. Maar toch niet gelukt :cry: Mag ik toch nog op het forum? :? :(

Co
cve

Bericht door cve »

Ik durf nu natuurlijk wel toe te geven dat ik met mijn prutswerk niet in Breda durfde te verschijnen :P Daarom pruts ik nu nog maar weer even verder.
Als netvoedingskabel gebruik ik een afgeschermde Belden. De afscherming komt met behulp van een weerstand van 100 Ohm aan het achterpaneel. Daar komt ook de gemeenschappelijke gnd voor de ingangen. De inputkabels zijn inmiddels ook aangesloten op de Relaixed. Evenals de outputkabels. Was nog een heel gedoe omdat Jos ten behoeve van de mensen die een print XLR-aansluiting gebruiken de foutieve pins losgemaakt heeft. In mijn geval had hij dat beter niet kunnen doen. Het was juist goed zoals het was. Nu is het een beetje slordige audiofiele klodder tin geworden. Nu nog een nieuwe brug maken voor de stuurprint en dan kan de spanning erop.

Co
Bijlagen
herstel.jpg
input.jpg
netentree.jpg
Plaats reactie