UcD400HG "Black Edition"
Moderator: Beheerdersteam
- Jan-Willem
- Contacteer:
- audiomanics
- Contacteer:
- audiomanics
- Contacteer:
Goed idee! ik ben alleen bang dat met het tijdverschil van 6 uur en mijn gewoonte op de vrijdagavond (veel te veel gefermenteerd druivensap nuttigen en spareribs knagen), dat ik nog net iedereen kan zien inpakken om naar huis te gaan.Bart_M schreef:Kees, zullen we voor jou zaterdag een webcam in Breda zetten?
Kees
Ik moet niet op het forum rondhangen maar bouwen. Ik moet niet op het forum rondhangen maar bouwen. Ik moet niet op het forum rondhangen maar bouwen. Ik moet niet op het forum rondhangen maar bouwen. Ik moet niet op het forum rondhangen maar bouwen. Ik moet niet op het forum rondhangen maar bouwen. Ik moet niet op het forum rondhangen maar bouwen. Ik moet niet op het forum rondhangen maar bouwen.
Co
Co
- audiomanics
- Contacteer:
All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy.cve schreef:Ik moet niet op het forum rondhangen maar bouwen. Ik moet niet op het forum rondhangen maar bouwen. Ik moet niet op het forum rondhangen maar bouwen. Ik moet niet op het forum rondhangen maar bouwen. Ik moet niet op het forum rondhangen maar bouwen. Ik moet niet op het forum rondhangen maar bouwen. Ik moet niet op het forum rondhangen maar bouwen. Ik moet niet op het forum rondhangen maar bouwen.![]()
Co
Het zit een beetje tegen. Het maken van een simpel brugje waarop het stuurprintje en de pulsgever moeten komen kostte me vrijwel de gehele avond. En dan is hij nog niet goed!
De Alps heeft toch een flink stuk meer ruimte nodig dan de Hopt+Schuler. Zo zie je maar weer: eerst meten en dan...... Verder baal ik van het feit dat WBT geen boutjes meeleverd bij de bindingpost. Solderen is een drama (wordt meer plakken) Het gaat dus eigenlijk even niet zo voorspoedig.
Co
Co
- audiomanics
- Contacteer:
Waar heb jij je WBT-posts vandaan? Bij mij zaten er twee van die kleine schroefjes per aansluiting in.. Maar gewoon solderen is beter.cve schreef:Verder baal ik van het feit dat WBT geen boutjes meeleverd bij de bindingpost. Solderen is een drama (wordt meer plakken)
Om die luidsprekeraansluiting netjes en goed te solderen heb je minstens een 100-150Watt bout voor nodig anders wordt het inderdaad plakken en moet je veeeeeel te lang warmte toevoeren.. En wel van te voren de plug uit elkaar halen natuurlijk...
Kees
Volgend jaar is er wel weer een luisterdagje.cve schreef:Het plan is om vanavond flink door te gaan. Als ik zie wat er allemaal nog moet dan vrees ik echter dat het toch niet gaat lukken.Zelf zou ik het erg leuk vinden als hij wel klaar komt voor Breda. Ik durf er echter niet vanuit te gaan.
Co
Rustig aan doen, want als je de boel opblaast ben je verder van huis.
Ik durf nu natuurlijk wel toe te geven dat ik met mijn prutswerk niet in Breda durfde te verschijnen
Daarom pruts ik nu nog maar weer even verder.
Als netvoedingskabel gebruik ik een afgeschermde Belden. De afscherming komt met behulp van een weerstand van 100 Ohm aan het achterpaneel. Daar komt ook de gemeenschappelijke gnd voor de ingangen. De inputkabels zijn inmiddels ook aangesloten op de Relaixed. Evenals de outputkabels. Was nog een heel gedoe omdat Jos ten behoeve van de mensen die een print XLR-aansluiting gebruiken de foutieve pins losgemaakt heeft. In mijn geval had hij dat beter niet kunnen doen. Het was juist goed zoals het was. Nu is het een beetje slordige audiofiele klodder tin geworden. Nu nog een nieuwe brug maken voor de stuurprint en dan kan de spanning erop.
Co
Als netvoedingskabel gebruik ik een afgeschermde Belden. De afscherming komt met behulp van een weerstand van 100 Ohm aan het achterpaneel. Daar komt ook de gemeenschappelijke gnd voor de ingangen. De inputkabels zijn inmiddels ook aangesloten op de Relaixed. Evenals de outputkabels. Was nog een heel gedoe omdat Jos ten behoeve van de mensen die een print XLR-aansluiting gebruiken de foutieve pins losgemaakt heeft. In mijn geval had hij dat beter niet kunnen doen. Het was juist goed zoals het was. Nu is het een beetje slordige audiofiele klodder tin geworden. Nu nog een nieuwe brug maken voor de stuurprint en dan kan de spanning erop.
Co