Aeon
Moderator: Beheerdersteam
- jantje-secuur
- Berichten: 943
- Lid geworden op: wo 20 jul 2005, 14:26
- Locatie: Haarlem
Alles zit ook met hotglue vast. En ik heb zeker geen koude lassen, maar het moet allemaal over een balk schuren en dergelijke. En als het toch al niet meer los hoeft waarom dan niet hè.
Wat dus vervelend is als je het recht op elkaar hebt en je moet meerdere dingen op elkaar zetten dan komt het dus weer los (tenzij je weer een koude las hebt). Bij componenten met een draad eraan kun je dit weer oplossen door 1 lus te maken. Dit is dan wer weer makkelijk eraf te halen.
Wat dus vervelend is als je het recht op elkaar hebt en je moet meerdere dingen op elkaar zetten dan komt het dus weer los (tenzij je weer een koude las hebt). Bij componenten met een draad eraan kun je dit weer oplossen door 1 lus te maken. Dit is dan wer weer makkelijk eraf te halen.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Je bedoeld dat het los/ terug schiet ?Interficior schreef:Wat dus vervelend is als je het recht op elkaar hebt en je moet meerdere dingen op elkaar zetten dan komt het dus weer los (tenzij je weer een koude las hebt). Bij componenten met een draad eraan kun je dit weer oplossen door 1 lus te maken. Dit is dan wer weer makkelijk eraf te halen.
Kwestie van de pootjes de goede kant op buigen.
(ik snap in deze context "koude las" niet helemaal, want dat zegt enkel iets over de "kwaliteit" van de verbinding, of de tin dus wel helemaal goed door en door gevloeid is (te lage temperatuur of beweging kan dit veroorzaken).)
- jantje-secuur
- Berichten: 943
- Lid geworden op: wo 20 jul 2005, 14:26
- Locatie: Haarlem
Als je een koude las hebt dan is de rest van je verbinding dus nog hard en blijft het zitten. Als je dat niet doet dan wil de rest dus terugspringen.b_force schreef:Je bedoeld dat het los/ terug schiet ?Interficior schreef:Wat dus vervelend is als je het recht op elkaar hebt en je moet meerdere dingen op elkaar zetten dan komt het dus weer los (tenzij je weer een koude las hebt). Bij componenten met een draad eraan kun je dit weer oplossen door 1 lus te maken. Dit is dan wer weer makkelijk eraf te halen.
Kwestie van de pootjes de goede kant op buigen.
(ik snap in deze context "koude las" niet helemaal, want dat zegt enkel iets over de "kwaliteit" van de verbinding, of de tin dus wel helemaal goed door en door gevloeid is (te lage temperatuur of beweging kan dit veroorzaken).)
Maargoed. Het zit nu ingebouwd en goed.
- jantje-secuur
- Berichten: 943
- Lid geworden op: wo 20 jul 2005, 14:26
- Locatie: Haarlem
- Boerenterprise
- Berichten: 522
- Lid geworden op: di 27 jun 2006, 21:58
- Locatie: Epe
- jantje-secuur
- Berichten: 943
- Lid geworden op: wo 20 jul 2005, 14:26
- Locatie: Haarlem
- Jan-Willem
- Berichten: 650
- Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 20:40
- Locatie: Nijeveen (bij Meppel)
- Contacteer:
- jantje-secuur
- Berichten: 943
- Lid geworden op: wo 20 jul 2005, 14:26
- Locatie: Haarlem
Ik weet niet of die uploadfunctie toen al bestond hoor Wowly. Bovendien zijn de foto's nooit weg geweest, alleen de server hier is wel eens van naam veranderd.
De uploadfunctie heeft een groot nadeel, namelijk dat je layout er niet meer uitziet. Zoals te zien is in de fipo wordt er een zwierig samenspel gecreëerd tussen beeld- en tekstmateriaal.
De uploadfunctie heeft een groot nadeel, namelijk dat je layout er niet meer uitziet. Zoals te zien is in de fipo wordt er een zwierig samenspel gecreëerd tussen beeld- en tekstmateriaal.
Laatst gewijzigd door jantje-secuur op vr 18 apr 2008, 13:50, 1 keer totaal gewijzigd.
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
Die upload functie is gewoon bagger. Je kunt niet beslissen waar de plaatjes komen te staan, en de meeste tijd werkt het niet eens of duurt het 5 minuten voordat een plaatje geupload is... Nee dankje...
Zelfs Wowly is het daar mee eens: http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... highlight=
Zelfs Wowly is het daar mee eens: http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... highlight=
Geen problemen met uploaden. Enkel de volgorde is soms niet wat je zou willen.voodooless schreef:Die upload functie is gewoon bagger. Je kunt niet beslissen waar de plaatjes komen te staan, en de meeste tijd werkt het niet eens of duurt het 5 minuten voordat een plaatje geupload is... Nee dankje...
Zelfs Wowly is het daar mee eens: http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... highlight=
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
- jantje-secuur
- Berichten: 943
- Lid geworden op: wo 20 jul 2005, 14:26
- Locatie: Haarlem
Nop.mikekiwi schreef:Even terug naar het eigenlijke onderwerp, de speakers: heb je nu nog steeds "last" van (volgens mij) het impedantieprobleem dat menig versterker in de beveiliging deed schieten?
Naja, hij moest wel naar de reparatieafdeling of iets dergelijks maar hij doet het nu weer in ieder geval. Tenminste, daar is 'ie van uit gegaan.(Was die UCD die je 'n paar weken terug had geleend echt naar z'n grootje of viel dat mee?)
- jantje-secuur
- Berichten: 943
- Lid geworden op: wo 20 jul 2005, 14:26
- Locatie: Haarlem
- jantje-secuur
- Berichten: 943
- Lid geworden op: wo 20 jul 2005, 14:26
- Locatie: Haarlem
- jantje-secuur
- Berichten: 943
- Lid geworden op: wo 20 jul 2005, 14:26
- Locatie: Haarlem





