marcus!
geen probleem,
zoals al eerder besproken heeft het project nogal wat voeten in aarde gehad. het ontwerp traject heeft "even" geduurd

en de ellende met top hout kostte ook nogal wat tijd.
ik heb echter een oplossing gevonden voor het zagen, kost me alleen maar het materiaal, en het geheel wordt op een computergestuurde zaagtafel tot 1/100 mm nauwkeurig in plakjes verdeeld voor me. dit gaat in de tweede week van mei gebeuren. het oorspronkelijke plan was vorige week, maar toen lag ik met 39,4 graadjes koorts in mijn bed half dood te gaan. ik heb het toen maar effies uitgesteld. helaas...
het grote voordeel: als de planken eenmaal gezaagd zijn is het redelijk eenvoudig om ze in elkaar te zetten, alleen het freeswerk moet dan nog gebeuren.
super audiofiel zilverzand (sterling kwaliteit) heb ik inmiddels aangeschaft en staat te drogen in mijn verwarmingskast (ik heb geen oven en mijn moeder gaf geen toestemming...), ik moet nog op pad voor zelfklevend vilt en pritex en kabel met isolatie gevlochten van eenhoornstaartenhaar.
en natuurlijk nog een gezinsverpakking lijmklemmen, iets dreuvel-achtigs (wil eigenlijk lamellos gebruiken, maar zo'n ding is onzinnig duur), spanbandjes, schuurmateriaal, olie, enz., enz...