Tja... dat had ik ook liever gedaan... maar hout is hier echt niet te krijgen. Van een paar balkjes restmateriaal (oranje lotus) kon ik net alleen de frames maken. Dat spul wordt niet in plaatmateriaal geleverd hier.. Van de planken teak die in heb liggen kan ik weer geen frame maken maar wel een deksel..PN schreef:Een vraagje: waarom heb je het deksel niet uit hetzelfde materiaal gefreesd als het frame?
De tekening op de voorzijde komt omdat het hout in een ronding uitgefreesd is.. zelf is oranje lotus een vrij saaie houtsoort zonder een fraaie tekening.
Het is dus een beetje behelpen al met al...
Ik heb verder geen werkplaats waar ik knap hout kan bewerken anders kon ik nog een paar balkjes verlijmen en de afvlakken tot een plank..
Dus ja. helaas ...dan maar proberen om iets moois te maken van afval met een figuurzaagje en een scherpe schroevendraaier..
En dit is allemaal gemaakt van restjes en afval.. kosten: een hoop moeite en tijd slechts..(misschien ooit een tientje betaald voor een stukje kunssteen bij de lokale keukenbouwer)
@SoCoM: "Le Precedent by TechGraphix"
Kees