Al doende leert men. Ik heb het aangepast en elke pagina heeft nu 1 totale frame.Edo schreef:Bijvoorbeeld. Beetje het idee van http://www.chiararomee.nl/
tg-acoustics
Moderator: Beheerdersteam
- Geenius
- ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
- Berichten: 1810
- Lid geworden op: vr 04 mar 2005, 11:00
- Contacteer:
Laatst gewijzigd door Geenius op za 01 mar 2008, 0:52, 1 keer totaal gewijzigd.
- Geenius
- ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
- Berichten: 1810
- Lid geworden op: vr 04 mar 2005, 11:00
- Contacteer:
Het is mij niet helemaal duidelijk, waarom kijken mensen naar 800x600 vensters als het scherm zelf groter is?anonamemouse schreef:mijn scherm is (behoorlijk) groter, maar 800x600 is nog steeds de meest gebruikte browser afmeting............
De meeste sites zijn toch breder dan 800 pixels?
http://www.seas.no/
http://www.duelundaudio.com/
http://dxt.dk/pages/webside.asp?article ... Guid=15282
http://www.sbacoustics.com/
- Geenius
- ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
- Berichten: 1810
- Lid geworden op: vr 04 mar 2005, 11:00
- Contacteer:
Ah, gelukkig! Er kijkt maar 1,79% met 800x600 pixels. Zo te zien moet het op minimaal 1024 pixels breed passen en dat doet het met zijn 980 pixels.Edo schreef:Nog even qua scherm resoluties:
Scherm Resolutie %
1280*1024 31,94%
1024*768 30,74%
1280*800 11,44%
1680*1050 5,53%
1440*900 4,30%
1152*864 3,63%
1600*1200 2,83%
1400*1050 2,77%
800*600 1,79%
1920*1200 1,77%
Dit is van de laatste tijd.
- Geenius
- ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
- Berichten: 1810
- Lid geworden op: vr 04 mar 2005, 11:00
- Contacteer:
Voorlopig alleen componenten en hifi-apparatuur. Ik zie wel hoe het loopt en waar er vraag naar is.Yannick schreef:Yes!! Ik ben uniek met m'n 1366 x 768!.. (nee, dat zal inderdaad wel niet)!
Maargoed, weer verder ontopic. Is er nog een plan om ook een lijn drivers in het assortiment op te nemen? Of blijft het bij componten en hardware?
- Jasper Joppe Geers
- Berichten: 799
- Lid geworden op: zo 05 jun 2005, 0:29
- Locatie: Schijndel
- Jan-Willem
- Berichten: 650
- Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 20:40
- Locatie: Nijeveen (bij Meppel)
- Contacteer:
- Geenius
- ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
- Berichten: 1810
- Lid geworden op: vr 04 mar 2005, 11:00
- Contacteer:
Audio Technology pas ik toe in mijn eigen producten. Hopelijk verschijnt het eerste model na de zomer. De prototypes draaien op dit moment.nlmb schreef:Waarom Audiotechnology foto's als je het niet verkoopt? Ik vermoed dat we nu wel minder updates voor de humble home hifi website krijgen (en dat was helaas al sterk gedaalt).
Ik heb nog stapels projecten liggen voor HHH, het probleem is op dit moment tijd vinden om de artikelen te schrijven.
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
- Geenius
- ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
- Berichten: 1810
- Lid geworden op: vr 04 mar 2005, 11:00
- Contacteer:
Inderdaad. En bovendien als je nu Googled op Tony Gee krijg je alleen maar verwijzingen naar Humble Homemade Hifi.voodooless schreef:Voluit is het toch Tony Gee Acoustics? Niet te vergeten een G in het engels als Gee wordt uitgesprokenMartijn M schreef:Tony,
ik snap dat e.e.a. al vast staat, maar is het niet handiger de naam Tony Gee of Geenius te gebruiken? Ik denk dat dat bij mensen meer associaties oproept dan de initialen.
Als ik tevens een andere doelgroep wil aanspreken dan kan ik het beter overzichtelijk houden.
Als je nu Googled op tg-acoustics zie je dat het lekker "schoon" is.
Laatst gewijzigd door Geenius op do 26 mei 2011, 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben benieuwd, hopelijk wordt het niet een Verity Audio, Peakconsult, Eben clone.Geenius schreef:Audio Technology pas ik toe in mijn eigen producten. Hopelijk verschijnt het eerste model na de zomer. De prototypes draaien op dit moment.nlmb schreef:Waarom Audiotechnology foto's als je het niet verkoopt? Ik vermoed dat we nu wel minder updates voor de humble home hifi website krijgen (en dat was helaas al sterk gedaalt).![]()
Ik heb nog stapels projecten liggen voor HHH, het probleem is op dit moment tijd vinden om de artikelen te schrijven.
