tg-acoustics

Commerciële mededelingen van onze sponsoren.

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Geenius
ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
Berichten: 1810
Lid geworden op: vr 04 mar 2005, 11:00
Contacteer:

tg-acoustics

Bericht door Geenius »

Ook ik heb de grote stap genomen: tg-acoustics is van start gegaan.

Bij tg-acoustics kunt u terecht voor alles wat met luidsprekers te maken heeft: reparaties, modificaties, upgrades, custom oplossingen en productontwikkeling. Naast luidsprekers leveren wij apparatuur en componenten van een select aantal kwaliteits merken. Door onze jarenlange ervaring op het gebied van luidsprekers, acoustiek én interieurarchitectuur heeft u de mogelijkheid om uw apparatuur volledig af te stemmen op en te integreren in uw interieur.

Onze website is nog niet helemaal compleet, maar neem gerust alvast een kijkje: http://www.tg-acoustics.com

Afbeelding

Met vriendelijke groet,
tg-acoustics
Tony Gee
Laatst gewijzigd door Geenius op do 12 mei 2016, 8:31, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Bericht door sietse »

Gefeliciteerd Tony en veel succes gewenst.
Gebruikersavatar
jantje-secuur
Berichten: 943
Lid geworden op: wo 20 jul 2005, 14:26
Locatie: Haarlem

Bericht door jantje-secuur »

Veel succes Tony. Welke kwaliteitsmerken ga je voeren? Ik gok in ieder geval op C-quenze. ;)

Blijf je ook nog veel betekenen voor de zelfbouwer als in dat je speakerontwerpen nog wel 'open source' zijn?
Gebruikersavatar
Paul
Berichten: 1577
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 22:27
Locatie: Rotterdam

Bericht door Paul »

Sfeer- en stijlvolle website!


Succes.
Martijn M
Ook commercieel actief
Berichten: 4088
Lid geworden op: zo 21 nov 2004, 19:42
Contacteer:

Bericht door Martijn M »

Veel succes gewenst!
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Bericht door CarloPJB »

Mooie site Tony !


Veel succes.
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Bericht door rho »

Veel succes met de zaak, Tony!

Nou heb ik wel een bezorgd vraagje: Ga je nog steeds speakers ontwerpen voor de DIY-er of ga je de komende ontwerpen ook enkel als commerciëel bouwpakket aanbieden?
Gebruikersavatar
Geenius
ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
Berichten: 1810
Lid geworden op: vr 04 mar 2005, 11:00
Contacteer:

Bericht door Geenius »

Interficior schreef:
Veel succes Tony. Welke kwaliteitsmerken ga je voeren? Ik gok in ieder geval op C-quenze. ;)

Blijf je ook nog veel betekenen voor de zelfbouwer als in dat je speakerontwerpen nog wel 'open source' zijn?
Dank je. Voorlopig lever ik Duelund filteronderdelen en kabels en hifi-apparatuur van CEC en Moon. En mijn eigen producten straks ook natuurlijk, maar daarmee zit ik nog in de prototype fase. Alles op z'n tijd. :wink:

Humble Homemade Hifi blijft bestaan, ook in de vorm zoals tot nu toe gewend. Dus open-source ontwerpen. Dat hoeft mijn eigen producten niet in de weg te zitten, andere doelgroep, andere concepten. Net zoals bijvoorbeeld Nelson Pass dat doet, of Black Forest Audio, of OLS/Kharma.
Gebruikersavatar
Christian
Berichten: 337
Lid geworden op: wo 05 okt 2005, 10:50
Locatie: Zwolle

Bericht door Christian »

Gefeliciteerd en veel succes gewenst Tony.
Gebruikersavatar
voodooless
Berichten: 4775
Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door voodooless »

Gefeliciteerd Tony! May the Force be with you 8)

Een klein tipje: maak de plaatjes op jewebsite zo groot als ze moeten zijn en laat niet de browser scalen, dat ziet er namelijk niet uit ;)
Gebruikersavatar
anonamemouse
Berichten: 1991
Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"

Bericht door anonamemouse »

voodooless schreef:
Gefeliciteerd Tony! May the Force be with you 8)

Een klein tipje: maak de plaatjes op je website zo groot als ze moeten zijn en laat niet de browser scalen, dat ziet er namelijk niet uit ;)
seconded... en een minimum resolutie van 1280x800 is een klein tikkie overdreven... dat kan je echt niet van je bezoekers verwachten.

maar...

HEEL VEEL SUCCES!!!!
Gebruikersavatar
Yannick
Berichten: 505
Lid geworden op: do 01 mar 2007, 19:30
Locatie: Schiedam

Bericht door Yannick »

Hey Geenius!

Kan je die resolutie van die site iets verhogen, ik heb enorme witte balken aan de zijkanten! :wink: :wink: (Grapje natuurlijk!)

Hé, enorm veel succes!!
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Bericht door jeroen_d »

Veel succes Tony! Wel echt een verrassing voor mij, ik had dit niet verwacht.
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

Geenius schreef:
Interficior schreef:
Veel succes Tony. Welke kwaliteitsmerken ga je voeren? Ik gok in ieder geval op C-quenze. ;)

Blijf je ook nog veel betekenen voor de zelfbouwer als in dat je speakerontwerpen nog wel 'open source' zijn?
Dank je. Voorlopig lever ik Duelund filteronderdelen en kabels en hifi-apparatuur van CEC en Moon. En mijn eigen producten straks ook natuurlijk, maar daarmee zit ik nog in de prototype fase. Alles op z'n tijd. :wink:

Humble Homemade Hifi blijft bestaan, ook in de vorm zoals tot nu toe gewend. Dus open-source ontwerpen. Dat hoeft mijn eigen producten niet in de weg te zitten, andere doelgroep, andere concepten. Net zoals bijvoorbeeld Nelson Pass dat doet, of Black Forest Audio, of OLS/Kharma.
He gelukkkig dacht al straks niks meer van Humble Homemade
te volgen..... zou jammer zijn voor de zelfb(r)ouwers :)

Heel heel heel Succes verder Geenius....
audioot
In memoriam †
Berichten: 1242
Lid geworden op: za 21 mei 2005, 21:26
Locatie: eke belgie

Bericht door audioot »

feli tony en zeer veel succes
mvg
audioot
Gebruikersavatar
Geenius
ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
Berichten: 1810
Lid geworden op: vr 04 mar 2005, 11:00
Contacteer:

Bericht door Geenius »

voodooless schreef:
Gefeliciteerd Tony! May the Force be with you 8)

Een klein tipje: maak de plaatjes op jewebsite zo groot als ze moeten zijn en laat niet de browser scalen, dat ziet er namelijk niet uit ;)
Bedankt voor de tip! :wink:
Gebruikersavatar
Geenius
ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
Berichten: 1810
Lid geworden op: vr 04 mar 2005, 11:00
Contacteer:

Bericht door Geenius »

Yannick schreef:
Hey Geenius!

Kan je die resolutie van die site iets verhogen, ik heb enorme witte balken aan de zijkanten! :wink: :wink: (Grapje natuurlijk!)

Hé, enorm veel succes!!
Ik kijk zelf op 1600x1200, dus ik heb inderdaad enorme witte balken! :twisted: Maar de site is 980 pixels breed, dus op 1024x768 resolutie doet ie het ook prima. Ik heb het wel getest op een aantal verschillende PC's en laptops en met IE en Firefox, maar alle tips zijn welkom, dus mail me maar screen-dumps hoe jullie de site ervaren. :)
Gebruikersavatar
anonamemouse
Berichten: 1991
Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"

Bericht door anonamemouse »

zo dus...
Bijlagen
TG_Image1.png
Gebruikersavatar
Geenius
ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
Berichten: 1810
Lid geworden op: vr 04 mar 2005, 11:00
Contacteer:

Bericht door Geenius »

Dank je voor de screen-dump. 816x600 pixels. :shock:
Is jouw scherm echt zo klein?
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Edo »

Wat je zou kunnen doen is een frame in het midden maken van zeg 800 (of iets meer). Die centreren. Zo ziet iedereen de site in het midden van zijn scherm. Ongeacht de grootte.
Gebruikersavatar
Geenius
ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
Berichten: 1810
Lid geworden op: vr 04 mar 2005, 11:00
Contacteer:

Bericht door Geenius »

Edo schreef:
Wat je zou kunnen doen is een frame in het midden maken van zeg 800 (of iets meer). Die centreren. Zo ziet iedereen de site in het midden van zijn scherm. Ongeacht de grootte.
Dat heb ik wel voor de inhoud gedaan (op 980 pixels), maar niet voor de kop. Ik heb wel alles gecentreerd. De kop dus ook in het frame?
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Edo »

Bijvoorbeeld. Beetje het idee van http://www.chiararomee.nl/
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Edo »

Gebruikersavatar
anonamemouse
Berichten: 1991
Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"

Bericht door anonamemouse »

mijn scherm is (behoorlijk) groter, maar 800x600 is nog steeds de meest gebruikte browser afmeting. je zult dus je website in elk geval op dat formaat volledig in beeld moeten hebben. alles extra zal zonder scrollen buiten beeld vallen, je zult er dus op moeten letten dat wat er afvalt minder belangrijk moet zijn.

je probleem nu is de header image, die is veel te groot. er is wel een manier om daar wat aan te doen, je kunt hem als achtergrond in een apart frame zetten waardoor hij gewoon met het schermformaat mee groeit.

ik heb ooit deze site gebouwd, eventueel zou iets als dit ook nog mogelijk zijn.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Wow!! Feli tony!!

Tja, de internet markt is BOOMING, dus dat zal wel goed gaan!!

Ben benieuwd naar die moon, dacht aan de naam dat het een chinees was :oops:

Succes!!

Jan
Gesloten