tg-acoustics

Commerciële mededelingen van onze sponsoren.

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Geenius
ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
Berichten: 1810
Lid geworden op: vr 04 mar 2005, 11:00
Contacteer:

Bericht door Geenius »

Edo schreef:
Bijvoorbeeld. Beetje het idee van http://www.chiararomee.nl/
Al doende leert men. Ik heb het aangepast en elke pagina heeft nu 1 totale frame. :)
Laatst gewijzigd door Geenius op za 01 mar 2008, 0:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Edo »

Ik ziet het. Beter zo.
Toch handig zo'n forum.... :)
Gebruikersavatar
Geenius
ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
Berichten: 1810
Lid geworden op: vr 04 mar 2005, 11:00
Contacteer:

Bericht door Geenius »

anonamemouse schreef:
mijn scherm is (behoorlijk) groter, maar 800x600 is nog steeds de meest gebruikte browser afmeting............
Het is mij niet helemaal duidelijk, waarom kijken mensen naar 800x600 vensters als het scherm zelf groter is? :?

De meeste sites zijn toch breder dan 800 pixels?

http://www.seas.no/
http://www.duelundaudio.com/
http://dxt.dk/pages/webside.asp?article ... Guid=15282
http://www.sbacoustics.com/
Gebruikersavatar
Geenius
ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
Berichten: 1810
Lid geworden op: vr 04 mar 2005, 11:00
Contacteer:

Bericht door Geenius »

Edo schreef:
Ik ziet het. Beter zo.
Toch handig zo'n forum.... :)
Bedankt! :D
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Edo »

Nog even qua scherm resoluties:

Scherm Resolutie %
1280*1024 31,94%
1024*768 30,74%
1280*800 11,44%
1680*1050 5,53%
1440*900 4,30%
1152*864 3,63%
1600*1200 2,83%
1400*1050 2,77%
800*600 1,79%
1920*1200 1,77%

Dit is van de laatste tijd.
Gebruikersavatar
Yannick
Berichten: 505
Lid geworden op: do 01 mar 2007, 19:30
Locatie: Schiedam

Bericht door Yannick »

Yes!! Ik ben uniek met m'n 1366 x 768! ;).. (nee, dat zal inderdaad wel niet)! :wink:

Maargoed, weer verder ontopic. Is er nog een plan om ook een lijn drivers in het assortiment op te nemen? Of blijft het bij componten en hardware?
Gebruikersavatar
Geenius
ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
Berichten: 1810
Lid geworden op: vr 04 mar 2005, 11:00
Contacteer:

Bericht door Geenius »

Edo schreef:
Nog even qua scherm resoluties:

Scherm Resolutie %
1280*1024 31,94%
1024*768 30,74%
1280*800 11,44%
1680*1050 5,53%
1440*900 4,30%
1152*864 3,63%
1600*1200 2,83%
1400*1050 2,77%
800*600 1,79%
1920*1200 1,77%

Dit is van de laatste tijd.
Ah, gelukkig! Er kijkt maar 1,79% met 800x600 pixels. Zo te zien moet het op minimaal 1024 pixels breed passen en dat doet het met zijn 980 pixels. :D
Gebruikersavatar
Geenius
ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
Berichten: 1810
Lid geworden op: vr 04 mar 2005, 11:00
Contacteer:

Bericht door Geenius »

Yannick schreef:
Yes!! Ik ben uniek met m'n 1366 x 768! ;).. (nee, dat zal inderdaad wel niet)! :wink:

Maargoed, weer verder ontopic. Is er nog een plan om ook een lijn drivers in het assortiment op te nemen? Of blijft het bij componten en hardware?
Voorlopig alleen componenten en hifi-apparatuur. Ik zie wel hoe het loopt en waar er vraag naar is. :wink:
Nils_vn
Berichten: 868
Lid geworden op: do 23 nov 2006, 20:11
Locatie: Molenstede

Bericht door Nils_vn »

Veel success Tony! Een ZBA shop met passie voor audio ipv verkopen !! Zo hoort het!
Gebruikersavatar
Jasper Joppe Geers
Berichten: 799
Lid geworden op: zo 05 jun 2005, 0:29
Locatie: Schijndel

Bericht door Jasper Joppe Geers »

Proficiat Tony, en heel veel succes toegewenst!

JJ.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

ff 2 schermprints vanuit Opera & 1024*768
Bijlagen
tga2.png
tga1.png
Gebruikersavatar
Geenius
ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
Berichten: 1810
Lid geworden op: vr 04 mar 2005, 11:00
Contacteer:

Bericht door Geenius »

Dank voor de screenshots!
Gebruikersavatar
Jan-Willem
Berichten: 650
Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 20:40
Locatie: Nijeveen (bij Meppel)
Contacteer:

Bericht door Jan-Willem »

Succes Tony!
Gebruikersavatar
Maurice01
Berichten: 383
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 9:42

Bericht door Maurice01 »

Heel veel succes toegewenst
=D>
Gebruikersavatar
indoubt
Berichten: 1352
Lid geworden op: vr 29 apr 2005, 0:17
Locatie: Sweet lake city

Bericht door indoubt »

Tony,

Heel leuk om te horen. Ik wens je heel veel success en ik hoop voor je dat je al je wensen mag zien uitkomen.

Je hebt in het verleden (wat mij betreft) al bewezen dat de technische en creatieve kant goed in elkaar zit en ik kan me daarom ook goed voorstellen dat je deze stap zet.

Proficiat
nlmb
Berichten: 355
Lid geworden op: zo 28 jan 2007, 16:37

Bericht door nlmb »

Waarom Audiotechnology foto's als je het niet verkoopt? Ik vermoed dat we nu wel minder updates voor de humble home hifi website krijgen (en dat was helaas al sterk gedaalt).
Gebruikersavatar
Geenius
ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
Berichten: 1810
Lid geworden op: vr 04 mar 2005, 11:00
Contacteer:

Bericht door Geenius »

nlmb schreef:
Waarom Audiotechnology foto's als je het niet verkoopt? Ik vermoed dat we nu wel minder updates voor de humble home hifi website krijgen (en dat was helaas al sterk gedaalt).
Audio Technology pas ik toe in mijn eigen producten. Hopelijk verschijnt het eerste model na de zomer. De prototypes draaien op dit moment. 8)

Ik heb nog stapels projecten liggen voor HHH, het probleem is op dit moment tijd vinden om de artikelen te schrijven. :cry:
Martijn M
Ook commercieel actief
Berichten: 4088
Lid geworden op: zo 21 nov 2004, 19:42
Contacteer:

Bericht door Martijn M »

Tony,
ik snap dat e.e.a. al vast staat, maar is het niet handiger de naam Tony Gee of Geenius te gebruiken? Ik denk dat dat bij mensen meer associaties oproept dan de initialen.
Gebruikersavatar
voodooless
Berichten: 4775
Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door voodooless »

Martijn M schreef:
Tony,
ik snap dat e.e.a. al vast staat, maar is het niet handiger de naam Tony Gee of Geenius te gebruiken? Ik denk dat dat bij mensen meer associaties oproept dan de initialen.
Voluit is het toch Tony Gee Acoustics? Niet te vergeten een G in het engels als Gee wordt uitgesproken :)
Gebruikersavatar
Geenius
ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
Berichten: 1810
Lid geworden op: vr 04 mar 2005, 11:00
Contacteer:

Bericht door Geenius »

voodooless schreef:
Martijn M schreef:
Tony,
ik snap dat e.e.a. al vast staat, maar is het niet handiger de naam Tony Gee of Geenius te gebruiken? Ik denk dat dat bij mensen meer associaties oproept dan de initialen.
Voluit is het toch Tony Gee Acoustics? Niet te vergeten een G in het engels als Gee wordt uitgesproken :)
Inderdaad. En bovendien als je nu Googled op Tony Gee krijg je alleen maar verwijzingen naar Humble Homemade Hifi.
Als ik tevens een andere doelgroep wil aanspreken dan kan ik het beter overzichtelijk houden. :wink:
Als je nu Googled op tg-acoustics zie je dat het lekker "schoon" is.
Laatst gewijzigd door Geenius op do 26 mei 2011, 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.
nlmb
Berichten: 355
Lid geworden op: zo 28 jan 2007, 16:37

Bericht door nlmb »

Geenius schreef:
nlmb schreef:
Waarom Audiotechnology foto's als je het niet verkoopt? Ik vermoed dat we nu wel minder updates voor de humble home hifi website krijgen (en dat was helaas al sterk gedaalt).
Audio Technology pas ik toe in mijn eigen producten. Hopelijk verschijnt het eerste model na de zomer. De prototypes draaien op dit moment. 8)

Ik heb nog stapels projecten liggen voor HHH, het probleem is op dit moment tijd vinden om de artikelen te schrijven. :cry:
Ik ben benieuwd, hopelijk wordt het niet een Verity Audio, Peakconsult, Eben clone. :lol:
Gebruikersavatar
danielv
Berichten: 613
Lid geworden op: za 19 jan 2008, 16:31
Locatie: zuidhorn

Bericht door danielv »

ik hoop dat je winkel goed gaat draaien en veel suc6 gewenst
Gesloten