Stephen2006 schreef:Ik hoop dat b_force nog de tijd weet te vinden om de parameters door mathcad heen te halen om even te zien of dat nog interessante resultaten oplevert.
Overigens zou ik idd als mid een B110 gaan gebruiken en geen B200.
Er zijn op MP nog prima B110's te vinden.
Wil je toch wat anders, zijn audaxjes, davis of monacor units wel aanraders.
Ik denk dat Audax het beste qua looks past.
Zeer mooi systeem zo
