Goede ervaringen met low-budget DVD-spelers?

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
sevenup
Berichten: 2777
Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 21:33
Locatie: Hengelo (ov)

Bericht door sevenup »

Ik heb nu een yamaha S-1700 DVD speler.

Afbeelding

Is een verademing vergeleken met de goedkope spelers di ik heb gehad.

Snelle bediening, snel inlezen, kan van alles aan.

Kan 1080p draaien op de HDMI.

Stuk scherper beeld, audio is rustig met veel detail. Goedkope spelers klinken snel fel/scherp in het hoog.

Voor mij nooit goedkoop meer. Veel te veel problemen mee gehad . Voornamelijk hardwarematig ( kapotte elcos en diodes in voeding. Kapotte spindle motortjes, trillen door onbalans in loopwerk etc )

Heb trouwens ook nog een panasonic S35, draait al 6 jaar zonder problemen. Beeld is erg goed op progressive component video, audio niets speciaals.
markje
Berichten: 995
Lid geworden op: zo 21 nov 2004, 14:49

Bericht door markje »

Ik ken een aantal mensen die een low budget dvd speler hebben omdat die alles lezen. 1 er van heeft een NAD voor beeld kwaliteit (die is wel beter) en de goedkope omdat die gekopieerde dvd's leest. Geluid weet ik zo niet of dat beter is of niet.


Groeten Mark
Plaats reactie