
Is een verademing vergeleken met de goedkope spelers di ik heb gehad.
Snelle bediening, snel inlezen, kan van alles aan.
Kan 1080p draaien op de HDMI.
Stuk scherper beeld, audio is rustig met veel detail. Goedkope spelers klinken snel fel/scherp in het hoog.
Voor mij nooit goedkoop meer. Veel te veel problemen mee gehad . Voornamelijk hardwarematig ( kapotte elcos en diodes in voeding. Kapotte spindle motortjes, trillen door onbalans in loopwerk etc )
Heb trouwens ook nog een panasonic S35, draait al 6 jaar zonder problemen. Beeld is erg goed op progressive component video, audio niets speciaals.
