ben je moeten verhuizen van je buren toen ze je project zagen aankomen?
Bereid je dan maar voor op een volgende.....
Wat een beest zeg!
Wowly
Moderator: Beheerdersteam
Jah, dat zou ik ook zeggen als de buren aan mijn deur stondenKrunk schreef:Gebrek aan laag zal ik nu niet meer hebben.![]()
Maar toch is de Tumult een hele goede hifi sub en geen beuk sub.
Hij zal dus mooi integreren met de rest van de set.
Ik heb een BGW monoblock.deepspace schreef:Heb je ook al een ampje om het aan te sturen?

De foto geeft wel een beetje een verkeerde indruk. Het lijkt nu of de sub niet door de deur zou passen, maar dit past net wel.Marp schreef:Allemachtig... dat ziet er indrukwekkend uit. En al helemaal als je hem met de deuropening vergelijkt. Ik weet niet of het nodig is, maar misschien is het een idee om de kabel nog wat extra tegen trillingen te fixeren met een lijmpistool (of een stukje schuimrubber erachter).
BTW: wie of wat is SVS?
Alle info is welkomKrunk schreef:@Sark, heb je er ook nog eens over nagedacht om er nog een passive bij te zetten? Ik heb de XLS12 gebouwd met 2 x 10" passive. Deze klonk ook erg leuk.
Als je wilt kan ik hiervan ook wel de bouw op het forum zetten.
Hier nog wat extra info over een sub met passives:SARK schreef:Wat is het voordeel van een extra PR
Super vette bonsai! en woofert natuurlijkKrunk schreef:Nu de verhuizing voor een groot gedeelte achter de rug is, heb ik vandaag weer kunnen werken aan de Tumult sub.
Morgen gaan de drivers erin, dus dat wordt het uur van de waarheid. Voor mij en de buren.![]()
Ik heb voor de verhouding op het laatste plaatje nog even een cd'tje voor de woofer gezet.