Ik heb ook even geexperimenteerd met de verschillende wissel frequenties.
Zo op het eerste gehoor is het voorstel van Sietse helemaal niet zo gek. Een vrouwen stem is helderder, meer open als de woofers op 150 hz afvallen en de mid bij het laag z'n natuurlijke afval heeft t.o.v. een wissel op 400 hz.
Dus hier gaan we zeker verder mee experimenteren
Zal ook nog eens wat muziek luisteren met istrumenten die juist boven en onder 400 hz zitten, wordt vervolgd.

