Verkopen zou ik ook nooit doen...........Montana schreef:Ik heb al eerder een mono opstelling met de DCX gemaakt, maar nu ik de tweede speaker ook voorbereid heb wb aansluitingen kon ik vanavond mijn eerste stereo indrukken krijgen.
De units zijn verre van ingespeeld, wat voor de Accuton en woofers welleens van belang zou kunnen zijn.
Mijn enige vergelijksmateriaal dat ik me nog goed voor de geest kan halen is de Ob van jeroen_d voor de elektuur. De Accuton en de Visaton 130 zitten heel erg dicht bij elkaar qua "sound". De accuton heeft wel een notch nodig op 4,5kHz. De Dcx zorgt op deze units voor vééls teveel ruis. Iets wat bij mijn gesloten kasten minder opvalt. Geen oplossing voor de lange termijn dus!
Filter staat nu ingesteld op 18dB tussen woof en mid op 200Hz en 24dB op 2kHz voor mid tweet met een notch op 4,5 voor de mid. De woofers worden met 6dB/octaaf 12dB geboost vanaf 20Hz wat een rechte respons geeft tot 25Hz. Geen sub nodig dus..
Zoals je kan zien veroorzaakten de eerste tonen voor een explosie, want zo een rotzooi maak ik natuurlijk nooit zelf!![]()
En ik kan het maar niet over mijn hart krijgen om ze te verkopen..![]()
mvg,
Martijn
..........het is toch `n mooi setje voor op de slaapkamer.............
FF on Topic.
Eerste indruk?
Je wilt nooit meer iets anders of is het niet voor niks dat je je andere set nog hebt