Elektuur Audio Special #2
Moderator: Beheerdersteam
Hoi,
Dank je voor je aanbod. Ze hebben de amp zelf ontworpen en ze kunnen dit probleem vast ook wel oplossen schat ik zo in.
Alleen ze kunnen me nog niet vertellen wanneer ze het probleem gefixed hebben. En dat is nu net wat ik graag wil horen. Het is een nieuw ontwerp, erg vervelend de rest is allemaal wel leverbaar. Maar ook wel een beetje eigen schuld van me. Als je een ontwerp maakt met alleen maar nieuwe onderdelen die niet in de EU bij de groothandel te koop zijn.
Ik ben hard op zoek naar een goede vervangende amp voor een mooie prijs.
Groet Roland
Dank je voor je aanbod. Ze hebben de amp zelf ontworpen en ze kunnen dit probleem vast ook wel oplossen schat ik zo in.
Alleen ze kunnen me nog niet vertellen wanneer ze het probleem gefixed hebben. En dat is nu net wat ik graag wil horen. Het is een nieuw ontwerp, erg vervelend de rest is allemaal wel leverbaar. Maar ook wel een beetje eigen schuld van me. Als je een ontwerp maakt met alleen maar nieuwe onderdelen die niet in de EU bij de groothandel te koop zijn.
Ik ben hard op zoek naar een goede vervangende amp voor een mooie prijs.
Groet Roland
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
In Bergen op Zoom precies hetzelfde (ik kan hier zelfs geen K&T of HH kopen). Vroeger hadden we een aantal electronicazaken waar je ook voor zoiets terecht kon, maar die zijn verdwenen. Dit jaar heb ik de AS dus maar rechtstreeks online besteld. Zit er geen electronicazaak in je omgeving die hem heeft of voor je wilt bestellen?KT88 schreef:Overigens hebben de beide Bruna's in dit wereldgat waar ik woon nog nooit gehoord van de Elektuur Audio Special, en gaven aan hem ook niet te kunnen bestellen......![]()
Iemand een adres in het Gooi waar ik 'm kan vinden?
Kijk daar wonen dus relatief veel techneuten, of juist niet dat je er nog eentje kan bemachtigen.sietse schreef:Tja, in Dokkum ist'íe wel natuurlijk..En het vriest hier amper..
![]()
Heb em ff vlug door gebladerd en eerste indruk is dat het er weer leuk uitziet. En dan bedoel ik wat er instaat. Buitenkant is ook leuk hoor, maar ja..
Mijn berichtje was vooral om een gratis exemplaar op te pikken, dat het bijna oorlog is geworden was niet mijn bedoeling. Ik ben wel benieuwd of hij echt een exemplaar heeft/ gaat weggeven. Iedere oprechte zelfbouwer koopt toch zelf een exemplaar?
Hoi,
Poging twee:
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68557.0
Groet Roland
PS: ik heb ze niet omgekocht hoor bij HT forum. Het vorige draadje daar verzande in een flame war tegen de redacteur van de special. Nu maar hopen dat de mods daar hard ingrijpen als er iemand over de schreef gaat.
Poging twee:
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68557.0
Groet Roland
PS: ik heb ze niet omgekocht hoor bij HT forum. Het vorige draadje daar verzande in een flame war tegen de redacteur van de special. Nu maar hopen dat de mods daar hard ingrijpen als er iemand over de schreef gaat.
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
Ik heb hem binnen 
Heb hem alleen nog maar even snel door kunnen skippen tussen de kerstinkopen en het inpakken door. Ziet er allemaal erg verzorgd uit, met interessante artikelen. Met de kerstdagen eens aandachtig lezen
Wat ik nu echt vind tegenvallen zijn de verzendkosten van 6,13 die gerekend zijn. Hier ga ik toch echt even over mailen, want het is ronduit belachelijk. De envalop wat met 1,88 gefrankeerd, dus dat had echt wel wat minder gemogen. Volgens mij verdienen ze op het verzenden meer dan op het hele tijdschrijft op die manier
Heb hem alleen nog maar even snel door kunnen skippen tussen de kerstinkopen en het inpakken door. Ziet er allemaal erg verzorgd uit, met interessante artikelen. Met de kerstdagen eens aandachtig lezen
Wat ik nu echt vind tegenvallen zijn de verzendkosten van 6,13 die gerekend zijn. Hier ga ik toch echt even over mailen, want het is ronduit belachelijk. De envalop wat met 1,88 gefrankeerd, dus dat had echt wel wat minder gemogen. Volgens mij verdienen ze op het verzenden meer dan op het hele tijdschrijft op die manier
Ik sponsor daar sinds kort. Maar dat heeft er verder niets mee te maken. Het heeft niet zozeer met toelaten te maken. Maar meer of een topic nog wel ergens over gaat. En het vorige topic verzandde in een flame war.Henkjan schreef:ben benieuwd of ze het toelaten, of sponsor jij daar?
Een forum waar threads spoorloos verdwijnen sponsor ik niet. Ik ben niet de enige die er een ontwerp voor gemaakt heeft. Vindt het gewoon zonde als al die tijd en moeite in geruzie ondergaat.
E 6.13 vragen voor E 1.88 aan postzegels is stupide. Extra betalen omdat de Elektuur niet overal in de winkel ligt, is een beetje de omgekeerde wereld.
Groet Roland
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
wij hebben gelukkig een krantenwinkel met een 12 jarig zoontje dat bezeten is van speakerbouw. Soms duurt het wel wat langer dat ie in't schap ligt, maar dan is het meestal wel een goede uitgaveMarp schreef:In Bergen op Zoom precies hetzelfde (ik kan hier zelfs geen K&T of HH kopen). Vroeger hadden we een aantal electronicazaken waar je ook voor zoiets terecht kon, maar die zijn verdwenen. Dit jaar heb ik de AS dus maar rechtstreeks online besteld. Zit er geen electronicazaak in je omgeving die hem heeft of voor je wilt bestellen?KT88 schreef:Overigens hebben de beide Bruna's in dit wereldgat waar ik woon nog nooit gehoord van de Elektuur Audio Special, en gaven aan hem ook niet te kunnen bestellen......![]()
Iemand een adres in het Gooi waar ik 'm kan vinden?
De special ligt er nu nog steeds niet
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
vandaag maar eens lang de boekhandel gaan, zal die dan onderussen wel staan.
[offtopic]
[offtopic]
ik bedoelde dus toelaten dat jij je eigen ontwerp en dus handel vermeld.... dat mag normaal alleen als je sponsortRoland schreef:Ik sponsor daar sinds kort. Maar dat heeft er verder niets mee te maken. ....Henkjan schreef:ben benieuwd of ze het toelaten, of sponsor jij daar?
Hoi,
Dat mist miz wel een beetje aan de elektor uitgave. Een goede discussie over de ontwerpen. Je zou je kunnen voorstellen dat er een elektor forum komt met per ontwerp een topic. Waar je de ontwerper vragen kunt stellen en een FAQ + link naar de gebruikte materialen. Als er nu een vraag is over een ontwerp, bijvoorbeeld over de afmetingen
zit je mooi vast.
Groet Roland
-edit irrelevante opmerkingen weggehaald edit-
Dat mist miz wel een beetje aan de elektor uitgave. Een goede discussie over de ontwerpen. Je zou je kunnen voorstellen dat er een elektor forum komt met per ontwerp een topic. Waar je de ontwerper vragen kunt stellen en een FAQ + link naar de gebruikte materialen. Als er nu een vraag is over een ontwerp, bijvoorbeeld over de afmetingen
Groet Roland
-edit irrelevante opmerkingen weggehaald edit-
Laatst gewijzigd door Roland op vr 21 dec 2007, 16:55, 1 keer totaal gewijzigd.
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
