Reclame kan je omheen lezenvoodooless schreef:Just face it: er zit ook 2x zo weinig reclame inb_force schreef:Het is het zeker wel waard, dat wel, maar tis 2 x zo veel als een normaal blad.
Achja, een keer per jaar, valt het ook wel mee
Moderator: Beheerdersteam
Kleine oplage ivm. kleine doelgroep, dus dan zijn de kosten voor het drukken van deze uitgave ook hoger. Maar feitelijk is 't helemaal niet duur: de Audio Special is net zo duur als twee normale nummers van Elektuur maar daar staan bijna nooit ontwerpen in voor zelfbouw audio. In dit geval heb je een uitgave van kaft tot kaft gevuld met tientallen ontwerpen en interessante artikelen. Als je die zaken meeweegt vind ik de prijs wel meevallen. We kunnen d'r echter ook een hardcover van maken op A3 formaat, maar dan praat je al gauw over 30 á 40-euro, en dat lijkt me niet de bedoeling.Eerlijk gezegd moet ik wel altijd even slikken om de prijs.
Als (ex) tekenaar/constructeur, nooit doen. Bij zoiets de maten altijd in cm of bij kleiner in mm. Dus ook altijd vermelden hoe je de bemating hebt aangegeven. De schaalverdeling is mooi als je de originele tekening hebt om vanaf te werken, maar is niet meer erg zinvol als je tekening, zeer verkleind, ergens wordt afgedrukt. De verhoudingen tussen de onderlinge (losse) componenten komen vanzelf wel weer naar voren.Ik geef toe, het was beter geweest als het in decimeters was opgegeven
Lol, opbouwende kritieknlmb schreef:als iemand nog geen exemplaar heeft en geen geld:
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68514.0
Ja het zijn dikke vrienden die Wim & Sandervoodooless schreef:Lol, opbouwende kritieknlmb schreef:als iemand nog geen exemplaar heeft en geen geld:
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68514.0![]()
Check voor de gein even de rest van de posts van betreffende gast, dan zal het en en ander wel duidelijk worden...
Ach, zo heb ik mijzelf recentelijk een levenslange ban gegeven op Hear.Wowly schreef:Hé Sander, heb je nou een levenslange ban?? hahahahaha hoe krijg je het toch voor elkaar![]()