Er zijn 4 resultaten gevonden

door Kala
za 30 dec 2006, 15:20
Forum: Versterkers
Onderwerp: Passive or active, that's the question?
Reacties: 8
Weergaves: 1721

De gebruikte speler is een Sonic Frontiers Iris en bijbehorende Dac 3. Deze heeft een uitgangsimpedantie van 80 Ohm. Als volumeregeling gebruik ik die van Jos van Eijndhoven( 47K versie). De volumeregeling is in de UCD 400 versterker ingebouwd. Speakers zijn Usher AC 20.


Grtn Kala
door Kala
za 30 dec 2006, 14:10
Forum: Versterkers
Onderwerp: Passive or active, that's the question?
Reacties: 8
Weergaves: 1721

Passive or active, that's the question?

Ik merk dat veel mensen de UCD modules rechtsreeks aanturen vanuit CD-speler. Onze ervaringen (Audiovriend en ik) zijn niet positief. Let op, uiteraard is het nog erg mooi, maar het blijft sterieler, minder emotie. Als we onze voorversterker gebruiken is dit mooier, beter plaatsing, een stuk meer be...
door Kala
wo 27 dec 2006, 20:50
Forum: Versterkers
Onderwerp: Voorversterker voor de 'ExtremA'
Reacties: 88
Weergaves: 18117

Jos van Eijndhoven heeft een mooie volumeregelaar gebouwd die gelijk een input stage heeft. Misschien maakt dit het ontwerpen wat makkelijker. Zie: http://www.vaneijndhoven.net/jos/switchr/design.html

Grtn Kala[/list]
door Kala
di 26 dec 2006, 21:19
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Versterker voor subwoofer?
Reacties: 49
Weergaves: 7450

Misschien dat je toch maar beter iets commercieels koopt, bv een kleine Velodyne, want ik denk dat je bijna onmogelijke eisen opgeeft voor je subwoofer.

Grtn Kala