De gebruikte speler is een Sonic Frontiers Iris en bijbehorende Dac 3. Deze heeft een uitgangsimpedantie van 80 Ohm. Als volumeregeling gebruik ik die van Jos van Eijndhoven( 47K versie). De volumeregeling is in de UCD 400 versterker ingebouwd. Speakers zijn Usher AC 20.
Grtn Kala
Er zijn 4 resultaten gevonden
- za 30 dec 2006, 15:20
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Passive or active, that's the question?
- Reacties: 8
- Weergaves: 1721
- za 30 dec 2006, 14:10
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Passive or active, that's the question?
- Reacties: 8
- Weergaves: 1721
Passive or active, that's the question?
Ik merk dat veel mensen de UCD modules rechtsreeks aanturen vanuit CD-speler. Onze ervaringen (Audiovriend en ik) zijn niet positief. Let op, uiteraard is het nog erg mooi, maar het blijft sterieler, minder emotie. Als we onze voorversterker gebruiken is dit mooier, beter plaatsing, een stuk meer be...
- wo 27 dec 2006, 20:50
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Voorversterker voor de 'ExtremA'
- Reacties: 88
- Weergaves: 18117
Jos van Eijndhoven heeft een mooie volumeregelaar gebouwd die gelijk een input stage heeft. Misschien maakt dit het ontwerpen wat makkelijker. Zie: http://www.vaneijndhoven.net/jos/switchr/design.html
Grtn Kala[/list]
Grtn Kala[/list]
- di 26 dec 2006, 21:19
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Versterker voor subwoofer?
- Reacties: 49
- Weergaves: 7450
