Er zijn 4 resultaten gevonden

door fido
ma 13 nov 2006, 21:18
Forum: Hifi Gerelateerd
Onderwerp: luidsprekers ploppen
Reacties: 5
Weergaves: 1319

Jan-Willem schreef:
Prachtig geluid uit een Bose set :? :lol: VOlgens mij heeft het geen gevolgen, gewoon een sinus van (20 hz?)
Bedankt voor je antwoord :? , is er misschien iemand die wel weet waar het aan zou kunnen liggen?
M.v.g. Fido
door fido
ma 13 nov 2006, 21:09
Forum: Houtbewerking, etc
Onderwerp: Hoe te beginnen met een bashorn
Reacties: 36
Weergaves: 7476

Deze heb ik thuis staan, ik moet alleen nog twee drivers en een goed filter zien te vinden...
http://www.decware.com/whorn.htm
http://www.decware.com/whornok.htm

Leuk als bijzet tafeltje...uhum,tafel.[/url]
door fido
ma 13 nov 2006, 20:53
Forum: Hifi Gerelateerd
Onderwerp: luidsprekers ploppen
Reacties: 5
Weergaves: 1319

luidsprekers ploppen

hallo mensen, mijn vader heeft in zijn ''luisterkamer'' een surroundset staan van Bose. Er komt een prachtig geluid uit, alleen bij het aanzetten van de lamp ploppen de luidsprekers. Nou doet hij hier zelf niks op uit, maar mij leek het niet echt goed voor de installatie. Aangezien ik het zonde vind...
door fido
wo 25 okt 2006, 16:32
Forum: Kabels
Onderwerp: nieuw kabeltje
Reacties: 24
Weergaves: 4859

Hallo, ik ben nieuw hier en dit is mijn eerste post..
Ik vroeg me af of je geen grafiet kabel zou kunnen gebruiken, mijn bougie-kabel is namelijk ook met grafiet gevuld en dit schijnt erg goed stroom te geleiden.

Gr Fido