hallo mensen, mijn vader heeft in zijn ''luisterkamer'' een surroundset staan van Bose. Er komt een prachtig geluid uit, alleen bij het aanzetten van de lamp ploppen de luidsprekers. Nou doet hij hier zelf niks op uit, maar mij leek het niet echt goed voor de installatie. Aangezien ik het zonde vind...
Hallo, ik ben nieuw hier en dit is mijn eerste post..
Ik vroeg me af of je geen grafiet kabel zou kunnen gebruiken, mijn bougie-kabel is namelijk ook met grafiet gevuld en dit schijnt erg goed stroom te geleiden.