Er zijn 60 resultaten gevonden
- za 04 mei 2019, 19:12
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: JLH 1969 Ter leering ende vermaeck
- Reacties: 46
- Weergaves: 1183
Re: JLH 1969 Ter leering ende vermaeck
Ik bedoel deze printpennen https://www.eoo-bv.nl/printpennen-busse ... x13-5.html
- vr 03 mei 2019, 22:06
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: JLH 1969 Ter leering ende vermaeck
- Reacties: 46
- Weergaves: 1183
Re: JLH 1969 Ter leering ende vermaeck
Nog wat vragen die opkwamen tijdens het fröbelen: Ik heb een groundplane gebruikt, moet ik deze met een aparte faston/draad verbinden met het chassis? Zo ja waar kan ik die het beste plaatsen, bij In neg? of...... Ik kon geen bv Amp Mate-N-Loc 6.35 mm vinden in Eagle libray, nu heb ik 1.3 mm (doorsn...
- vr 03 mei 2019, 21:37
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: JLH 1969 Ter leering ende vermaeck
- Reacties: 46
- Weergaves: 1183
Re: JLH 1969 Ter leering ende vermaeck
Ok, volgend ontwerp in Inches dus, helder, Thnx!
- vr 03 mei 2019, 21:02
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: JLH 1969 Ter leering ende vermaeck
- Reacties: 46
- Weergaves: 1183
Re: JLH 1969 Ter leering ende vermaeck
@Pjotr,
pads grootte inmiddels nog wat groter gemaakt via restring in DRC menu, pad voor bv een weerstand nu 2mm. Tip van eigen library is een goeie, ga ik doen.
Groet van Bert.
pads grootte inmiddels nog wat groter gemaakt via restring in DRC menu, pad voor bv een weerstand nu 2mm. Tip van eigen library is een goeie, ga ik doen.
Groet van Bert.
- vr 03 mei 2019, 20:58
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: JLH 1969 Ter leering ende vermaeck
- Reacties: 46
- Weergaves: 1183
Re: JLH 1969 Ter leering ende vermaeck
@Ray, Raster had ik gewoon op 5mm staan om de TR3 en 4 aansluitingen makkelijk te kunnen uitlijnen. Volgens mij maakt het bij dit soort ontwerpen niet veel uit of je decimaal of in inches werkt, zolang je "alt" maar op finest zet in het Grid menu en je Alt toest indrukt als je componenten ...
- do 02 mei 2019, 22:53
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: JLH 1969 Ter leering ende vermaeck
- Reacties: 46
- Weergaves: 1183
Re: JLH 1969 Ter leering ende vermaeck
Eindelijk weer eens wat tijd
Een eerste opzet in Eagle, alle op en aanmerkingen zijn meer dan welkom, leer ik van!
Een eerste opzet in Eagle, alle op en aanmerkingen zijn meer dan welkom, leer ik van!
- zo 14 apr 2019, 20:51
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: JLH 1969 Ter leering ende vermaeck
- Reacties: 46
- Weergaves: 1183
Re: JLH 1969 Ter leering ende vermaeck
Eerst nog even de soldeer padjes van de weerstanden e.d. vergroten, vind ze wat iel.......
Daarna onderstaande Georigaanse knoop ontwarren
Hoe ik de 2N3055's ga aansluiten bepaal ik later.
Groet van Bert.
Daarna onderstaande Georigaanse knoop ontwarren
Groet van Bert.
- zo 14 apr 2019, 20:44
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: JLH 1969 Ter leering ende vermaeck
- Reacties: 46
- Weergaves: 1183
Re: JLH 1969 Ter leering ende vermaeck
Thnx voor de reactie, weer wat geleerd 
- zo 14 apr 2019, 18:42
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: JLH 1969 Ter leering ende vermaeck
- Reacties: 46
- Weergaves: 1183
Re: JLH 1969 Ter leering ende vermaeck
Nog een vraagje
Kan ik R9/C6/LED1 ook links vd TR3C aansluiting plaatsen?
Alvast bedankt!
Kan ik R9/C6/LED1 ook links vd TR3C aansluiting plaatsen?
Alvast bedankt!
- za 13 apr 2019, 22:05
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: JLH 1969 Ter leering ende vermaeck
- Reacties: 46
- Weergaves: 1183
Re: JLH 1969 Ter leering ende vermaeck
@Ray5150,
bedankt voor de antwoorden, 0.6 ohm is idd 0.6 W
Voor wat betreft Groundplane, snap ik het goed dat ik idd een Groundplane kan gebruiken en van daaraf een draad trek naar steraarde op chassis?
Groet van Bert
bedankt voor de antwoorden, 0.6 ohm is idd 0.6 W
Voor wat betreft Groundplane, snap ik het goed dat ik idd een Groundplane kan gebruiken en van daaraf een draad trek naar steraarde op chassis?
Groet van Bert
- za 13 apr 2019, 22:01
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: JLH 1969 Ter leering ende vermaeck
- Reacties: 46
- Weergaves: 1183
Re: JLH 1969 Ter leering ende vermaeck
Netjes opgelost, bedankt voor het splitsen Barry2001.
Groet van Bert.
Groet van Bert.
- vr 12 apr 2019, 22:47
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: JLH 1969 Ter leering ende vermaeck
- Reacties: 46
- Weergaves: 1183
Re: JLH 1969 Ter leering ende vermaeck
o ja, en er is wel een 2N3055 symbool in Eagle maar ik wil ze niet op de printplaat hebben, vandaar de C,B,E, pads voor TR3/4
- vr 12 apr 2019, 22:37
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: JLH 1969 Ter leering ende vermaeck
- Reacties: 46
- Weergaves: 1183
Re: JLH 1969 Ter leering ende vermaeck
@ Anne,
R4, oops
ander vraagje ( probeer wat meer te snappen van wat ik bouw
) waarom een trimmer tussen ground en basis Tr1 ipv een trimmer tussen hot en basis TR1??
Groet van Bert.
R4, oops
ander vraagje ( probeer wat meer te snappen van wat ik bouw
Groet van Bert.
- vr 12 apr 2019, 22:32
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: JLH 1969 Ter leering ende vermaeck
- Reacties: 46
- Weergaves: 1183
Re: JLH 1969 Ter leering ende vermaeck
@ Fotohuis,
Ik bedoel in dit draadje gaat het om Ter leering ende vermaeck van een JLH 1969 en nu gaat het opeens over een Ali-E EMI filter!!
Groet van Bert.
Ik bedoel in dit draadje gaat het om Ter leering ende vermaeck van een JLH 1969 en nu gaat het opeens over een Ali-E EMI filter!!
Groet van Bert.
- vr 12 apr 2019, 22:12
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: JLH 1969 Ter leering ende vermaeck
- Reacties: 46
- Weergaves: 1183
Re: JLH 1969 Ter leering ende vermaeck
Ehhhh, Fotohuis, misschien handig als je zelf een draadje start...........
- vr 12 apr 2019, 21:38
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: JLH 1969 Ter leering ende vermaeck
- Reacties: 46
- Weergaves: 1183
- vr 12 apr 2019, 21:37
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: JLH 1969 Ter leering ende vermaeck
- Reacties: 46
- Weergaves: 1183
Re: JLH 1969 Ter leering ende vermaeck
Voor ik met het board begin......... Groundplane gebruiken of niet ?? Trimmers 1 turn / 25 turn ?? Weerstanden 0.6 ohm voldoende ?? Elco's 35V voldoende ?? Faston voor voeding aansluitingen, maar een beetje lomp voor ingang en TR3/4 aansluitingen, alternatieven ?? Alvast bedankt voor reacties. Groet...
- vr 12 apr 2019, 21:29
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: JLH 1969 Ter leering ende vermaeck
- Reacties: 46
- Weergaves: 1183
Re: JLH 1969 Ter leering ende vermaeck
Inmiddels het ontwerp klaar in Eagle.
- vr 12 apr 2019, 21:27
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: JLH 1969 Ter leering ende vermaeck
- Reacties: 46
- Weergaves: 1183
Re: JLH 1969 Ter leering ende vermaeck
Bedankt voor je info Fotohuis!
- vr 12 apr 2019, 18:19
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: JLH 1969 Ter leering ende vermaeck
- Reacties: 46
- Weergaves: 1183
Re: JLH 1969 Ter leering ende vermaeck
Voor dat er loopgraven gegraven worden.......
Ik blijf bij mijn originele plan ondanks alle goed bedoelde toevoegingen aan het ontwerp om te voorkomen dat ik straks met de 1996 versie bezig ben met LS beveiliging, inschakelvertraging, temp. controller etc. etc. etc.
Ik blijf bij mijn originele plan ondanks alle goed bedoelde toevoegingen aan het ontwerp om te voorkomen dat ik straks met de 1996 versie bezig ben met LS beveiliging, inschakelvertraging, temp. controller etc. etc. etc.
- do 11 apr 2019, 22:27
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: JLH 1969 Ter leering ende vermaeck
- Reacties: 46
- Weergaves: 1183
Re: JLH 1969 Ter leering ende vermaeck
Nu eerst het voorgestelde draadje van Anne doornemen!!
- do 11 apr 2019, 22:24
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: JLH 1969 Ter leering ende vermaeck
- Reacties: 46
- Weergaves: 1183
JLH 1969 Ter leering ende vermaeck
Een JLH 1969?? Yes, omdat ik Eagle onder de knie wil krijgen, eigenlijk alle onderdelen in huis heb, het vermogen meer dan genoeg is voor hobby kamer 2, ik hem tien tallen jaren geleden ook gebouwd heb en (toen) best wel onder de indruk was van de geluidskwaliteit. Het origineel: JHL 1969 original.j...
- do 11 apr 2019, 21:19
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Quad 50E monoblokken opnieuw opbouwen.
- Reacties: 71
- Weergaves: 1552
Re: Quad 50E monoblokken opnieuw opbouwen.
Merci Anne, ga mijn huiswerk doen 
- do 11 apr 2019, 20:39
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Quad 50E monoblokken opnieuw opbouwen.
- Reacties: 71
- Weergaves: 1552
Re: Quad 50E monoblokken opnieuw opbouwen.
Gisteravond een mailtje naar EOO, met mijn bestelling, vanochtend al een mailtje terug. Helaas kun je niet meer met Ideal betalen :( Bedrag inmiddels per bank overgemaakt maar het zal dus wel na het weekend worden voor ik de spullen in huis heb. Wel een fijne site om te bestellen overigens, werkt ve...
- zo 07 apr 2019, 7:52
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Quad 50E monoblokken opnieuw opbouwen.
- Reacties: 71
- Weergaves: 1552
Re: Quad 50E monoblokken opnieuw opbouwen.
Kijk daar word ik blij van, bedankt Anne! Maar.................... waarom zijn er zoveel verschillende transistoren?? Omdat er zoveel verschillende toepassingen zijn en om dat er veel verschillende fabrikanten zijn waren en omdat ze ook steeds beter werden. Alhoewel een 2N2222 een ware Mohikaan is ...
