Zeg, dit is inderdaad een mooi project om op te pakken na de sticks..Shadow schreef:Een woord: LVBS
Ik ben al aan het bestellen
Zeg, dit is inderdaad een mooi project om op te pakken na de sticks..Shadow schreef:Een woord: LVBS
Het is nu gecorrigeerd. Alle foto's staan nu IN het forum, en geen verwijzingen naar externe hosts.Shadow schreef:screenshot.JPG
Onder in je bericht staat de optie 'bijlagen', deze mogen max 1mb groot zijn.
Ik zie trouwens geen links naar je foto's, ik zie helemaal niks.