Er zijn 25 resultaten gevonden

door Ginovrijn
di 10 jan 2017, 19:10
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: Problemen met parameters...
Reacties: 19
Weergaves: 1315

Re: Problemen met parameters...

Oke super! Klinkt veel beter nu!
door Ginovrijn
ma 09 jan 2017, 18:59
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: Problemen met parameters...
Reacties: 19
Weergaves: 1315

Re: Problemen met parameters...

Of is dit te groot? Ik ben nieuw hierin, ik dacht dat het wel kon ivm hoge qts.
door Ginovrijn
ma 09 jan 2017, 18:51
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: Problemen met parameters...
Reacties: 19
Weergaves: 1315

Re: Problemen met parameters...

Subsonic staat uit en geen bassboost..
Heb nu een andere kist gemaakt 55l 35hz en klinkt stukke beter! En mindere piek.
door Ginovrijn
do 05 jan 2017, 16:24
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: Problemen met parameters...
Reacties: 19
Weergaves: 1315

Re: Problemen met parameters...

Ow zo, jaa dat klopt. De woofer speelt nu 35 netto gepoort alleen mis nu een hoop. Alleen de kickbass is ongelofelijk. Echt laag merk je weinig van. Is 40hz gepoort. Meet anders de huidige poort op, lengte en diameter. Dan kan je (of ik..) de afstemming zo simuleren en zien waarom het klinkt zoals ...
door Ginovrijn
do 05 jan 2017, 9:57
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: Problemen met parameters...
Reacties: 19
Weergaves: 1315

Re: Problemen met parameters...

Het is een slotpoort, de maten:
3.6 x 25.6
49.3 cm lang

Ben benieuwd!
door Ginovrijn
di 03 jan 2017, 22:01
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: Problemen met parameters...
Reacties: 19
Weergaves: 1315

Re: Problemen met parameters...

Wat lijkt jullie de beste oplossing?

Free air/gepoort/gesloten

Ben benieuwd naar jullie mening.
door Ginovrijn
di 03 jan 2017, 12:44
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: Problemen met parameters...
Reacties: 19
Weergaves: 1315

Re: Problemen met parameters...

Ow zo, jaa dat klopt. De woofer speelt nu 35 netto gepoort alleen mis nu een hoop. Alleen de kickbass is ongelofelijk.
Echt laag merk je weinig van. Is 40hz gepoort.
door Ginovrijn
ma 02 jan 2017, 21:45
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: Problemen met parameters...
Reacties: 19
Weergaves: 1315

Re: Problemen met parameters...

Wat bedoel je dan met hard "spelen" ? Sorry ben beetje nieuw kwa audio.
door Ginovrijn
ma 02 jan 2017, 14:19
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: Problemen met parameters...
Reacties: 19
Weergaves: 1315

Re: Problemen met parameters...

Hoeveel liter moet die zijn als ik gesloten wil spelen?
door Ginovrijn
wo 28 dec 2016, 11:54
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: Problemen met parameters...
Reacties: 19
Weergaves: 1315

Re: Problemen met parameters...

Oke dankje! DD stelt wel gepoort voor wel apart dat die dan free air of gesloten ook kan. Is TL dan geen optie?
door Ginovrijn
di 27 dec 2016, 19:16
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: Problemen met parameters...
Reacties: 19
Weergaves: 1315

Problemen met parameters...

Hallo, Ik heb een digital designs 2510 subwoofer. Enigste parameters zijn: Fs - Hz 41.05 QMS 6,872 QES 0,735 Qts 0,664 Vas - cu ft 0.360 Xmech - mm 66 Xmax - mm 17 2x4 ohm Ik zou graag een gepoorte subwoofer kist willen maken voor in de auto max maten 100x30x30.. Wie kan me ermee helpen om toch goed...
door Ginovrijn
zo 20 mar 2016, 9:08
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: SQ kist maken.
Reacties: 26
Weergaves: 1680

Re: SQ kist maken.

ik ben nog een beginner hier in. Ik moet nog veel leren! Hartelijk dank voor het helpen :)
door Ginovrijn
za 19 mar 2016, 17:02
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: SQ kist maken.
Reacties: 26
Weergaves: 1680

Re: SQ kist maken.

Als ik me parameters invul geeft winisd fout melding. En heb toen meerdere parameters van andere subwoofers ingetoetst om te kijken of winisd het dan wel deed maar dat werkte ook niet.
door Ginovrijn
za 19 mar 2016, 13:57
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: SQ kist maken.
Reacties: 26
Weergaves: 1680

Re: SQ kist maken.

Ik heb van alles met winisd geprobeert alleen op me laptop werkt deze progamma niet zo goed.

Ik wil voor zelfde subwoofer een 40hz bassreflex kist maken. Kan iemand mijn helpen?
door Ginovrijn
ma 22 feb 2016, 19:10
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: SQ kist maken.
Reacties: 26
Weergaves: 1680

Re: SQ kist maken.

Hartelijk dank!
door Ginovrijn
za 20 feb 2016, 11:55
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: SQ kist maken.
Reacties: 26
Weergaves: 1680

Re: SQ kist maken.

Ik wil nog een kist maken. Ik berekende eerst me kist met de rockford fosgate app.
Alleen heb nu geen iphone meer, voor android bestaat deze app niet. Met welke progamma op de pc kun je de kist berekenen incl dikte van het hout etc. Alvast bedankt
door Ginovrijn
wo 17 feb 2016, 18:12
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: SQ kist maken.
Reacties: 26
Weergaves: 1680

Re: SQ kist maken.

Achterkant ziet een beetje sloordig uit. Komt omdat er veel lijm is geknoeid
door Ginovrijn
wo 17 feb 2016, 18:08
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: SQ kist maken.
Reacties: 26
Weergaves: 1680

Re: SQ kist maken.

Hierbij de foto's deel van de kist is nep voor wegwerking van de versterkers
door Ginovrijn
ma 15 feb 2016, 18:46
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: SQ kist maken.
Reacties: 26
Weergaves: 1680

Re: SQ kist maken.

?
door Ginovrijn
zo 14 feb 2016, 10:59
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: SQ kist maken.
Reacties: 26
Weergaves: 1680

Re: SQ kist maken.

Kist nu gemaakt klinkt super! Zit helemaal vol schapen wol, ik snap eigelijk niet dat het word afgeraden om veel demping te gebruiken?
door Ginovrijn
zo 24 jan 2016, 15:16
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: SQ kist maken.
Reacties: 26
Weergaves: 1680

Re: SQ kist maken.

Oke dankjewel voor je snelle antwoorden.
Van de week naar de winkel materiaal halen en klussen maar :)
door Ginovrijn
zo 24 jan 2016, 15:10
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: SQ kist maken.
Reacties: 26
Weergaves: 1680

Re: SQ kist maken.

Ik heb nog niks liggen van demping bitumen wel.
Is noppenschuim iets of is engelen haar of wol toch beter?
door Ginovrijn
zo 24 jan 2016, 15:04
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: SQ kist maken.
Reacties: 26
Weergaves: 1680

Re: SQ kist maken.

Wat voor wol raad u me aan?
Zat zelf aan schapen wol te denken of engelen haar.
door Ginovrijn
zo 24 jan 2016, 14:51
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: SQ kist maken.
Reacties: 26
Weergaves: 1680

Re: SQ kist maken.

Bedankt voor je snelle antwoord!
Grote maakt niet zo veel uit voor mij, kan ook 50l kwijt. ik denk dat ik dan maar op die 22L uit ga, en flink wat verstevigingen erin maak en schapenwol. Of heeft u nog wat tips voor mijn?
door Ginovrijn
zo 24 jan 2016, 13:25
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: SQ kist maken.
Reacties: 26
Weergaves: 1680

SQ kist maken.

Hallo leden, Ik ben nieuw op dit forum. Mijn naam is gino van rijn. Ik wil graag een subwoofer kist maken voor me audio system hx 10 sq. Het moet een gesloten kist worden die strak en beetje laag moet spelen. De sub is 350 wRMS. De sub komt op een audio system f2-190 twister 320wRMS. Standaard geeft...