Er zijn 14 resultaten gevonden
- zo 16 jul 2023, 20:42
- Forum: Archief
- Onderwerp: originele EVAL-ADAU1452MINIZ met USBi
- Reacties: 10
- Weergaves: 392
Re: originele EVAL-ADAU1452MINIZ met USBi
en verkocht, dank voor de ruimte.
- za 15 jul 2023, 13:25
- Forum: Archief
- Onderwerp: originele EVAL-ADAU1452MINIZ met USBi
- Reacties: 10
- Weergaves: 392
Re: originele EVAL-ADAU1452MINIZ met USBi
Er is iemand als eerste voor agent327, als die nog reageert met een ja ik wil. Mijn PB berichten blijven in de uitbox staan.
- vr 14 jul 2023, 8:06
- Forum: Archief
- Onderwerp: originele EVAL-ADAU1452MINIZ met USBi
- Reacties: 10
- Weergaves: 392
Re: originele EVAL-ADAU1452MINIZ met USBi
'Ja compleet en de power supply 6 hele volts.
- do 13 jul 2023, 9:52
- Forum: Archief
- Onderwerp: originele EVAL-ADAU1452MINIZ met USBi
- Reacties: 10
- Weergaves: 392
originele EVAL-ADAU1452MINIZ met USBi
Origineel evaluatie bord van Analog Devices.
4 ingangen en 8 uitgangen met toslink in/out.
Info via de link [url]https://octopart.com/eval-adau1452miniz ... s-31149137[/url]
Mag weg voor 90 euro (niet op bon)
4 ingangen en 8 uitgangen met toslink in/out.
Info via de link [url]https://octopart.com/eval-adau1452miniz ... s-31149137[/url]
Mag weg voor 90 euro (niet op bon)
- vr 13 nov 2020, 17:42
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: CNC zaagklus midden Nederland
- Reacties: 28
- Weergaves: 2440
Re: CNC zaagklus midden Nederland
Bericht gestuurd naar Toxiq, maar blijft in de uitbox hangen??
- zo 29 dec 2013, 11:37
- Forum: Akoestiek
- Onderwerp: Basstraps en andere akoestiekmaatregelen voor betonkelder
- Reacties: 86
- Weergaves: 7396
Re: Basstraps
Ook hier dezelfde constatering, houten vloeren met een kruipruimte hebben ook een plus, ik zit boven een garage met een balken plafond, superstrak laag...
- ma 02 dec 2013, 11:36
- Forum: Akoestiek
- Onderwerp: Basstraps en andere akoestiekmaatregelen voor betonkelder
- Reacties: 86
- Weergaves: 7396
Re: Basstraps
RPG is wat onduidelijker, maar heeft een werking tot 50 Hz. De GIK panelen zijn in drie uitvoeringen 40, 70 en 100 Hz afgestemd. De theorie van de HH resonator blijft in de literatuur op verschillende manieren omschreven, o.a. de BBC documenten, en de TU Delft site van Nijs zijn niet eensluidend.
- zo 01 dec 2013, 20:37
- Forum: Akoestiek
- Onderwerp: Basstraps en andere akoestiekmaatregelen voor betonkelder
- Reacties: 86
- Weergaves: 7396
Re: Basstraps
Paneel dempers niet voor laag?... deze zijn juist wel verkrijgbaar, o.a. GIK en RPG.
- zo 09 jun 2013, 13:18
- Forum: Meten....
- Onderwerp: Wie gebruikt(e) apps voor metingen?
- Reacties: 21
- Weergaves: 1230
Re: Wie gebruikt(e) apps voor metingen?
[quote="moerman"]Fijn, er komen al een aantal reacties waar ik wat mee kan. Ik ga eens wat uitproberen met de apps die ik had gedownload. Eerst eens kijken hoe ik witte ruis door de versterker kan krijgen. Misschien eerst een bestand op CD zetten. En dan bij afspelen kijken wat mijn mobiel...
- za 08 jun 2013, 15:23
- Forum: Meten....
- Onderwerp: Wie gebruikt(e) apps voor metingen?
- Reacties: 21
- Weergaves: 1230
Re: Wie gebruikt(e) apps voor metingen?
Ik heb laatst audalyzer gebruikt om de stofzuiger van m'n moeder te temmen, deze app loopt op meerdere androids. Het meeste is bij IOS te vinden, o.a. veel RT60 progjes. Deze is voor meerdere platforms, http://www.acoustassist.com/ Inmiddels ook nog een Rt60 app met de micw microfoon van een leveran...
- za 20 apr 2013, 19:31
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: Apparatuur die zijn geld niet waard is
- Reacties: 23
- Weergaves: 1254
Re: Apparatuur die zijn geld niet waard is
Al enige tijd terug schrok ik van de prijs van de zgn soundbars, waarbij men rustig 800 euro vroeg voor een middelmatige mi-fi, voor onder een mooie flatscreen van 399 euro.... (goed) geluid is duur...
- do 21 mar 2013, 13:27
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Waar kan je een speaker laten doormeten, kast laten berenen?
- Reacties: 27
- Weergaves: 932
Re: Waar kan je een speaker laten doormeten, kast laten bere
De kast van PHD valt sterk af, al vanaf 100 Hz, daar is zonder een serieuze EQ niet veel soep van te maken, @34Hz onder de 90 dB. De qube kasten zijn afgeleid van Renkus-Heinz, deze lijkt me een standaard basreflex. De meeste van dit soort van kasten worden toch in grotere stacks bij elkaar gezet. V...
- zo 08 jan 2012, 11:30
- Forum: Akoestiek
- Onderwerp: coincidentie verschijnsel
- Reacties: 9
- Weergaves: 741
Re: coincidentie verschijnsel
De infornatie overziend, lijkt het mij dan het best om op de begane grond af te mixen.
Een goed en welluidend jaar toegewenst,
Jurjen
Een goed en welluidend jaar toegewenst,
Jurjen
- ma 22 nov 2004, 21:56
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: subwoofer voor muziek
- Reacties: 10
- Weergaves: 2345
truken voor laag ??
Truken voor de laag weergave zijn in gebruik bij vooral verkopers. Wil je iets leuks voor DHZ, overweeg een isobarische opstelling. Hiermee verlaag je de grensfrequentie van je sub zonder al te veel moeite. Voordelen, meer laag bij dezelfde kastafmeting. Nadelen je hebt twee units nodig. Opassen, ma...
