Er zijn 14 resultaten gevonden

door e-sonic
zo 16 jul 2023, 20:42
Forum: Archief
Onderwerp: originele EVAL-ADAU1452MINIZ met USBi
Reacties: 10
Weergaves: 392

Re: originele EVAL-ADAU1452MINIZ met USBi

en verkocht, dank voor de ruimte.
door e-sonic
za 15 jul 2023, 13:25
Forum: Archief
Onderwerp: originele EVAL-ADAU1452MINIZ met USBi
Reacties: 10
Weergaves: 392

Re: originele EVAL-ADAU1452MINIZ met USBi

Er is iemand als eerste voor agent327, als die nog reageert met een ja ik wil. Mijn PB berichten blijven in de uitbox staan.
door e-sonic
vr 14 jul 2023, 8:06
Forum: Archief
Onderwerp: originele EVAL-ADAU1452MINIZ met USBi
Reacties: 10
Weergaves: 392

Re: originele EVAL-ADAU1452MINIZ met USBi

'Ja compleet en de power supply 6 hele volts.
door e-sonic
do 13 jul 2023, 9:52
Forum: Archief
Onderwerp: originele EVAL-ADAU1452MINIZ met USBi
Reacties: 10
Weergaves: 392

originele EVAL-ADAU1452MINIZ met USBi

Origineel evaluatie bord van Analog Devices.

4 ingangen en 8 uitgangen met toslink in/out.

Info via de link [url]https://octopart.com/eval-adau1452miniz ... s-31149137[/url]

Mag weg voor 90 euro (niet op bon)
door e-sonic
vr 13 nov 2020, 17:42
Forum: Houtbewerking, etc
Onderwerp: CNC zaagklus midden Nederland
Reacties: 28
Weergaves: 2440

Re: CNC zaagklus midden Nederland

Bericht gestuurd naar Toxiq, maar blijft in de uitbox hangen??
door e-sonic
zo 29 dec 2013, 11:37
Forum: Akoestiek
Onderwerp: Basstraps en andere akoestiekmaatregelen voor betonkelder
Reacties: 86
Weergaves: 7396

Re: Basstraps

Ook hier dezelfde constatering, houten vloeren met een kruipruimte hebben ook een plus, ik zit boven een garage met een balken plafond, superstrak laag...
door e-sonic
ma 02 dec 2013, 11:36
Forum: Akoestiek
Onderwerp: Basstraps en andere akoestiekmaatregelen voor betonkelder
Reacties: 86
Weergaves: 7396

Re: Basstraps

RPG is wat onduidelijker, maar heeft een werking tot 50 Hz. De GIK panelen zijn in drie uitvoeringen 40, 70 en 100 Hz afgestemd. De theorie van de HH resonator blijft in de literatuur op verschillende manieren omschreven, o.a. de BBC documenten, en de TU Delft site van Nijs zijn niet eensluidend.
door e-sonic
zo 01 dec 2013, 20:37
Forum: Akoestiek
Onderwerp: Basstraps en andere akoestiekmaatregelen voor betonkelder
Reacties: 86
Weergaves: 7396

Re: Basstraps

Paneel dempers niet voor laag?... deze zijn juist wel verkrijgbaar, o.a. GIK en RPG.
door e-sonic
zo 09 jun 2013, 13:18
Forum: Meten....
Onderwerp: Wie gebruikt(e) apps voor metingen?
Reacties: 21
Weergaves: 1230

Re: Wie gebruikt(e) apps voor metingen?

[quote="moerman"]Fijn, er komen al een aantal reacties waar ik wat mee kan. Ik ga eens wat uitproberen met de apps die ik had gedownload. Eerst eens kijken hoe ik witte ruis door de versterker kan krijgen. Misschien eerst een bestand op CD zetten. En dan bij afspelen kijken wat mijn mobiel...
door e-sonic
za 08 jun 2013, 15:23
Forum: Meten....
Onderwerp: Wie gebruikt(e) apps voor metingen?
Reacties: 21
Weergaves: 1230

Re: Wie gebruikt(e) apps voor metingen?

Ik heb laatst audalyzer gebruikt om de stofzuiger van m'n moeder te temmen, deze app loopt op meerdere androids. Het meeste is bij IOS te vinden, o.a. veel RT60 progjes. Deze is voor meerdere platforms, http://www.acoustassist.com/ Inmiddels ook nog een Rt60 app met de micw microfoon van een leveran...
door e-sonic
za 20 apr 2013, 19:31
Forum: Hifi Gerelateerd
Onderwerp: Apparatuur die zijn geld niet waard is
Reacties: 23
Weergaves: 1254

Re: Apparatuur die zijn geld niet waard is

Al enige tijd terug schrok ik van de prijs van de zgn soundbars, waarbij men rustig 800 euro vroeg voor een middelmatige mi-fi, voor onder een mooie flatscreen van 399 euro.... (goed) geluid is duur...
door e-sonic
do 21 mar 2013, 13:27
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Waar kan je een speaker laten doormeten, kast laten berenen?
Reacties: 27
Weergaves: 932

Re: Waar kan je een speaker laten doormeten, kast laten bere

De kast van PHD valt sterk af, al vanaf 100 Hz, daar is zonder een serieuze EQ niet veel soep van te maken, @34Hz onder de 90 dB. De qube kasten zijn afgeleid van Renkus-Heinz, deze lijkt me een standaard basreflex. De meeste van dit soort van kasten worden toch in grotere stacks bij elkaar gezet. V...
door e-sonic
zo 08 jan 2012, 11:30
Forum: Akoestiek
Onderwerp: coincidentie verschijnsel
Reacties: 9
Weergaves: 741

Re: coincidentie verschijnsel

De infornatie overziend, lijkt het mij dan het best om op de begane grond af te mixen.

Een goed en welluidend jaar toegewenst,

Jurjen
door e-sonic
ma 22 nov 2004, 21:56
Forum: Luidspreker Drivers
Onderwerp: subwoofer voor muziek
Reacties: 10
Weergaves: 2345

truken voor laag ??

Truken voor de laag weergave zijn in gebruik bij vooral verkopers. Wil je iets leuks voor DHZ, overweeg een isobarische opstelling. Hiermee verlaag je de grensfrequentie van je sub zonder al te veel moeite. Voordelen, meer laag bij dezelfde kastafmeting. Nadelen je hebt twee units nodig. Opassen, ma...