Apparatuur die zijn geld niet waard is
Moderator: Beheerdersteam
Apparatuur die zijn geld niet waard is
Toevallig zag ik dit verschrikkelijk apparaat op internet, kost ook nog eens 4000 dollar!
http://www.hammacher.com/Product/12228
Kent iemand nog meer van dit soort afgrijselijke produkten die voor veel geld worden verkocht?
http://www.hammacher.com/Product/12228
Kent iemand nog meer van dit soort afgrijselijke produkten die voor veel geld worden verkocht?
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: Apparatuur die zijn geld niet waard is
Driekwart van de commerciele hifi?arjank schreef:Kent iemand nog meer van dit soort afgrijselijke produkten die voor veel geld worden verkocht?
Re: Apparatuur die zijn geld niet waard is
Mja, veel high end speakers/apparatuur zijn duur maar ik denk niet dat men er erg rijk van wordt, simpelweg vanwege materiaalkosten en lage verkoopcijfers. Maar dat ding van daarboven is wel erg treurig 
Re: Apparatuur die zijn geld niet waard is
Die bolderkar met kratradio is toch een grap mag ik hopen 
Re: Apparatuur die zijn geld niet waard is
Ik vind het een geweldig apparaat! Moet je achter zoiets koppelen!
(moet je natuurlijk niet op de centen letten!)
groet,
Aat
Aat
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Re: Apparatuur die zijn geld niet waard is
Als je toch een speakertje op een aanhangertje wil zetten:

was 3000 goed voor 165 dB (zeggen ze..)
Kees

was 3000 goed voor 165 dB (zeggen ze..)
Kees
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Apparatuur die zijn geld niet waard is
Als ik dat ding achter mijn John Deere hang,
blijft er niet veel van over..........

- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Apparatuur die zijn geld niet waard is
Dan hang je er toch een kleinere achter?!ds23man schreef:Als ik dat ding achter mijn John Deere hang, blijft er niet veel van over..........![]()
![]()
![]()
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Apparatuur die zijn geld niet waard is
Marp schreef:Dan hang je er toch een kleinere achter?!ds23man schreef:Als ik dat ding achter mijn John Deere hang, blijft er niet veel van over..........![]()
![]()
![]()
Re: Apparatuur die zijn geld niet waard is
Ik moest eigenlijk meteen denken aan dit carnavalswagentje
http://forum.zelfbouwaudio.nl/download/ ... &mode=view
http://forum.zelfbouwaudio.nl/download/ ... &mode=view
Re: Apparatuur die zijn geld niet waard is
Heb een paar maand terug dit ding van Philips 'mogen bewonderen' bij de Mediamarkt...

...durfde dat ding niet eens aan te raken zo lelijk.

...durfde dat ding niet eens aan te raken zo lelijk.
Re: Apparatuur die zijn geld niet waard is
Sjiek he, een dubbele uitlaat. Hoeveel dezibellen zitten daarin?
- reddoortranscendence
- Berichten: 280
- Lid geworden op: do 03 nov 2011, 11:38
- Locatie: Waalwijk
Re: Apparatuur die zijn geld niet waard is
Net zo als die boomboxes uit de jaren 70-80. Zo lekker fout dat je er bijna een zou willen hebben 
Re: Apparatuur die zijn geld niet waard is
I.d.d. Mooi lelijk is niet lelijk
Valt heden ten dage nog niet mee om zulke superkitch tegen ver over de top verkoopprijzen te vinden. Meestal is wat er goedkoop uitziet ook goedkoop
Valt heden ten dage nog niet mee om zulke superkitch tegen ver over de top verkoopprijzen te vinden. Meestal is wat er goedkoop uitziet ook goedkoop
Re: Apparatuur die zijn geld niet waard is
Je vraagt je ook af wat voor doelgroep ze daarbij in gedachten hadden 
Re: Apparatuur die zijn geld niet waard is
I.i.g. niet de leden van dit forumRonkel schreef:Je vraagt je ook af wat voor doelgroep ze daarbij in gedachten hadden
Maar de groep liefhebbers van "spiegeltjes en kraaltjes" is nu eenmaal erg groot. Zie ook de huidige Oranje manie
-
e-sonic
- Ook commercieel actief
- Berichten: 36
- Lid geworden op: di 05 okt 2004, 9:58
- Locatie: Oosterhout
- Contacteer:
Re: Apparatuur die zijn geld niet waard is
Al enige tijd terug schrok ik van de prijs van de zgn soundbars, waarbij men rustig 800 euro vroeg voor een middelmatige mi-fi, voor onder een mooie flatscreen van 399 euro.... (goed) geluid is duur...
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Apparatuur die zijn geld niet waard is
Hee, een gat in de markt: een Soundbar op wieltjes......

Re: Apparatuur die zijn geld niet waard is
Bij spiegeltje kraaltje speakers moet ik direct denken aan die idiote speakers die je op de Bazaar in Beverwijk tegenkomt, gewoon een lichtbol bovenop een 'discospeaker' met ipod aansluiting en mengpaneel 
Wou er een foto van maken, maar die Bazaarboer begon te schuimbekken van woede, heb het maar niet gedaan dus
Wou er een foto van maken, maar die Bazaarboer begon te schuimbekken van woede, heb het maar niet gedaan dus
Re: Apparatuur die zijn geld niet waard is
Fiets met jetpropulsion?SARK schreef:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=GsoL7NBScNY[/youtube]
Aad
