Er zijn 342 resultaten gevonden

door erik1977
vr 15 mar 2024, 12:27
Forum: Archief
Onderwerp: Daudio C1 kloon + streamer WXC-50 + IOM i250
Reacties: 5
Weergaves: 826

Re: Daudio C1 kloon + streamer WXC-50 + IOM i250

Ja, volgens mij moet er zelfs nog een bouwverslag zijn maar dat kon ik zo snel niet vinden gisteren.
door erik1977
vr 15 mar 2024, 12:17
Forum: Archief
Onderwerp: Daudio C1 kloon + streamer WXC-50 + IOM i250
Reacties: 5
Weergaves: 826

Re: Daudio C1 kloon + streamer WXC-50 + IOM i250

Ik zal je in contact brengen met de verkoper, dan kan je direct horen hoe of wat.
door erik1977
do 14 mar 2024, 23:41
Forum: Archief
Onderwerp: Daudio C1 kloon + streamer WXC-50 + IOM i250
Reacties: 5
Weergaves: 826

Daudio C1 kloon + streamer WXC-50 + IOM i250

Leuk setje aangeboden door een vriend: De welbekende C1 met de Scan Speak woofers, afgewerkt in mat zwart. WhatsApp Image 2024-03-14 at 6.30.15 PM.jpeg image0 (1).jpeg image0.jpeg image1.jpeg IOM heeft een leuk kastje met ingangsselectie en volumeregeling om 2xNC250 gebouwd. new_01-scaled.jpg En de ...
door erik1977
vr 08 mar 2024, 21:54
Forum: Versterkers
Onderwerp: Holton NXL500 R6 monoblocks
Reacties: 35
Weergaves: 1345

Re: Holton NXL500 R6 monoblocks

Ik had Kees gevraagd en ja frezen kan, het gaat me eigenlijk om het ontwerp, de tekening.
De kasten bestel ik bij Modushop en die kunnen het frezen en anodiseren voor verzending.

Is er iemand handig in autocad of fusion of een dergelijk programma?
door erik1977
vr 08 mar 2024, 2:15
Forum: Versterkers
Onderwerp: Holton NXL500 R6 monoblocks
Reacties: 35
Weergaves: 1345

Re: Holton NXL500 R6 monoblocks

Ik zoek eigenlijk nog iemand die een step file kan maken, ik wil de frontjes van de versterkers laten infrezen en heranodiseren.
Is er iemand op het forum die dit (tegen betaling) kan doen?
door erik1977
vr 01 mar 2024, 3:16
Forum: Versterkers
Onderwerp: Holton NXL500 R6 monoblocks
Reacties: 35
Weergaves: 1345

Re: Holton NXL500 R6 monoblocks

Had ik al gezegd dat het long term was? :lol: Ik heb in elk geval de ringkernen binnen, zware jongens! Leuk vergelijk met een dual channel 2x250W waarbij de hoofdspoel kleiner is als 1 van de monoblokken, dat belooft wat. Imiddels heeft Anthony de versterker modules ook klaar en getest dus stukje bi...
door erik1977
wo 06 dec 2023, 0:12
Forum: Versterkers
Onderwerp: Holton NXL500 R6 monoblocks
Reacties: 35
Weergaves: 1345

Re: Holton NXL500 R6 monoblocks

Zo bij elkaar een behoorlijk ambitieuze lijst. Ik vraag me af hoe hoog de netspanning is, daar waar je zit. wel van belang om rekening mee te houden bij het bestellen van de transformatoren. Je zal ook wat klein montage materiaal nodig hebben, denk aan M3 boutjes, M3 ringetjes, krimpkous, tyraps, e...
door erik1977
di 05 dec 2023, 2:13
Forum: Versterkers
Onderwerp: Holton NXL500 R6 monoblocks
Reacties: 35
Weergaves: 1345

Re: Holton NXL500 R6 monoblocks

Uiteindelijk toch besloten om wat leuks te gaan bouwen. Het is gezien de beschikbaarheid van materialen hier en het feit dat ik weinig naar de installatie luister waarschijnlijk niet handig om te doen maar ik ben ontzettend benieuwd naar de Holton units in combinatie met de Daudio C1's. Nu speel ik ...
door erik1977
di 05 dec 2023, 1:38
Forum: Versterkers
Onderwerp: Holton NXL500 R6 monoblocks
Reacties: 35
Weergaves: 1345

Re: Stay tuned

Nee, of wij hetzelfde werelddeel nog delen met Erik… Nee ik woon al een paar jaar in de Caribbean inmiddels. Ik lees af en toe nog mee maar omdat je buiten leeft zakt deze hobby ook een beetje weg. Eigenlijk helemaal niet meer met de audio hobby bezig sinds de C1/Holton combinatie die zo goed beval...
door erik1977
di 05 dec 2023, 1:31
Forum: Aangeboden
Onderwerp: TKA: MiniDSP Flex Balanced
Reacties: 9
Weergaves: 993

Re: TKA: MiniDSP Flex Balanced

PM anders even Stefan, Past wel bij mijn nieuwe project.
door erik1977
ma 20 nov 2023, 4:36
Forum: Versterkers
Onderwerp: Holton NXL500 R6 monoblocks
Reacties: 35
Weergaves: 1345

Holton NXL500 R6 monoblocks

Sneak preview van het topic:
https://holtonprecisionaudio.com/collec ... ier-module

Wordt vervolgd. :)
door erik1977
ma 20 nov 2023, 3:53
Forum: Aangeboden
Onderwerp: TKA: MiniDSP Flex Balanced
Reacties: 9
Weergaves: 993

Re: TKA: MiniDSP Flex Balanced

Al weg?
door erik1977
zo 07 mei 2023, 2:24
Forum: DIY Events door leden
Onderwerp: 16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023
Reacties: 341
Weergaves: 12083

Re: 16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023

Nice! Is dat een planar met MFB laag?
door erik1977
wo 12 apr 2023, 1:49
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Kleine vloerstaander
Reacties: 57
Weergaves: 2507

Re: Kleine vloerstaander

Mooie speakers Ton!
door erik1977
ma 04 jul 2022, 1:23
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Daudio C1kit "net even anders"
Reacties: 1081
Weergaves: 26346

Re: Daudio C1kit "net even anders"

Dat wordt een leuke sessie!
door erik1977
za 25 dec 2021, 22:29
Forum: Luidspreker Showcases
Onderwerp: Daudio C1 kloon, de verzamelde werken!
Reacties: 4
Weergaves: 1065

Daudio C1 kloon, de verzamelde werken!

Even leek het erop dat er weinig C1 topics gemaakt zouden worden na de groupbuy maar inmiddels zijn er al heel wat prachtige projecten voorbij gekomen, ik heb geprobeerd de bouwtopics op te zoeken en het in een mooi overzicht te zetten. Als ik er een vergeten ben, stuur me even een PM en ik zet hem ...
door erik1977
di 07 dec 2021, 22:49
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Daudio C1kit "net even anders"
Reacties: 1081
Weergaves: 26346

Re: Daudio C1kit "net even anders"

Je hebt prachtige speakers en een mooie set, gaan die dure tweaks het verschil maken?
Niet om de discussie op te laten laaien hoor maar de C1 is een mooie weergever waar ik elke dag van geniet zoals ie (ontworpen) is.
door erik1977
do 18 nov 2021, 21:16
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Daudio C1kit "net even anders"
Reacties: 1081
Weergaves: 26346

Re: Daudio C1kit "net even anders"

Heel erg mooi geworden!
door erik1977
wo 27 okt 2021, 19:46
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Daudio C1kit "net even anders"
Reacties: 1081
Weergaves: 26346

Re: Daudio C1kit "net even anders"

Dat kan best mooi worden!
Daarbij is het erg lastig om hem anders goed strak te krijgen en met warnex heb je daar geen last van.
door erik1977
vr 03 sep 2021, 14:33
Forum: DIY Events door leden
Onderwerp: discussietopic luisterdagen....
Reacties: 244
Weergaves: 17711

Re: discussietopic luisterdagen....

Geloof je nog steeds in die worst die je al 18 maanden voorgehouden wordt?
De 100.000 mensen die zaterdag naar de Dam komen in elk geval niet.
door erik1977
di 31 aug 2021, 0:11
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: DIY project van de Daudio C1 dipool luidspreker
Reacties: 1207
Weergaves: 45498

Re: DIY project van de Daudio C1 dipool luidspreker

De tekeningen die Kees gebruikt heeft voor mijn laatste set hebben de AT mids. Ik heb ook ook sleuven laten frezen om de schotten beter te kunnen plaatsen. Klein verbeterpuntje zou de kabelsleuf voor de amt kunnen zijn. Die zit nu gecentreerd maar moet eigenlijk rechts. (Van achter gezien) De kabels...
door erik1977
za 21 aug 2021, 21:46
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: DIY project van de Daudio C1 dipool luidspreker
Reacties: 1207
Weergaves: 45498

Re: DIY project van de Daudio C1 dipool luidspreker

Top dat je zo'n goed luistersessie bij Jeroen gehad hebt, hier ga je zeker geen spijt van krijgen Holco! Als je er interesse in hebt kan ik je een zaaglijstje sturen en Freeskees heeft de freesbestanden voor de versie die ik in mijn topic gebouwd heb. http://zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?f=3&...
door erik1977
wo 30 jun 2021, 17:45
Forum: Versterkers
Onderwerp: Zba ca poging 2.
Reacties: 83
Weergaves: 2963

Re: Zba ca poging 2.

Heb je de koelprofielen van die andere LM niet nog liggen?
door erik1977
do 01 apr 2021, 19:11
Forum: Versterkers
Onderwerp: Nieuw ncore speeltje
Reacties: 47
Weergaves: 1517

Re: Nieuw ncore speeltje

Nee, voor mij geen holton vs ncore, dat is meerJan zijn ding. Je gaat lekker hard met de C1, bij mij een langer termijn projectje. Als het binnenkort weer wat beter weer is buiten lekker plamuren, schuren, plamuren, schuren, spuitplamuren, schuren, spuitplamuren, schuren, spuiten, spuiten, spuiten,...
door erik1977
wo 31 mar 2021, 19:24
Forum: Versterkers
Onderwerp: Nieuw ncore speeltje
Reacties: 47
Weergaves: 1517

Re: Nieuw ncore speeltje

Nice! Ben je al klaar voor de luistersessie met C1 en de Holton vs het Ncore geweld? :rock:
De 2e set C1's is ook zo goed als klaar.
IMG20210331173416.jpg