Er zijn 342 resultaten gevonden
- vr 15 mar 2024, 12:27
- Forum: Archief
- Onderwerp: Daudio C1 kloon + streamer WXC-50 + IOM i250
- Reacties: 5
- Weergaves: 826
Re: Daudio C1 kloon + streamer WXC-50 + IOM i250
Ja, volgens mij moet er zelfs nog een bouwverslag zijn maar dat kon ik zo snel niet vinden gisteren.
- vr 15 mar 2024, 12:17
- Forum: Archief
- Onderwerp: Daudio C1 kloon + streamer WXC-50 + IOM i250
- Reacties: 5
- Weergaves: 826
Re: Daudio C1 kloon + streamer WXC-50 + IOM i250
Ik zal je in contact brengen met de verkoper, dan kan je direct horen hoe of wat.
- do 14 mar 2024, 23:41
- Forum: Archief
- Onderwerp: Daudio C1 kloon + streamer WXC-50 + IOM i250
- Reacties: 5
- Weergaves: 826
Daudio C1 kloon + streamer WXC-50 + IOM i250
Leuk setje aangeboden door een vriend: De welbekende C1 met de Scan Speak woofers, afgewerkt in mat zwart. WhatsApp Image 2024-03-14 at 6.30.15 PM.jpeg image0 (1).jpeg image0.jpeg image1.jpeg IOM heeft een leuk kastje met ingangsselectie en volumeregeling om 2xNC250 gebouwd. new_01-scaled.jpg En de ...
- vr 08 mar 2024, 21:54
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Holton NXL500 R6 monoblocks
- Reacties: 35
- Weergaves: 1345
Re: Holton NXL500 R6 monoblocks
Ik had Kees gevraagd en ja frezen kan, het gaat me eigenlijk om het ontwerp, de tekening.
De kasten bestel ik bij Modushop en die kunnen het frezen en anodiseren voor verzending.
Is er iemand handig in autocad of fusion of een dergelijk programma?
De kasten bestel ik bij Modushop en die kunnen het frezen en anodiseren voor verzending.
Is er iemand handig in autocad of fusion of een dergelijk programma?
- vr 08 mar 2024, 2:15
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Holton NXL500 R6 monoblocks
- Reacties: 35
- Weergaves: 1345
Re: Holton NXL500 R6 monoblocks
Ik zoek eigenlijk nog iemand die een step file kan maken, ik wil de frontjes van de versterkers laten infrezen en heranodiseren.
Is er iemand op het forum die dit (tegen betaling) kan doen?
Is er iemand op het forum die dit (tegen betaling) kan doen?
- vr 01 mar 2024, 3:16
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Holton NXL500 R6 monoblocks
- Reacties: 35
- Weergaves: 1345
Re: Holton NXL500 R6 monoblocks
Had ik al gezegd dat het long term was? :lol: Ik heb in elk geval de ringkernen binnen, zware jongens! Leuk vergelijk met een dual channel 2x250W waarbij de hoofdspoel kleiner is als 1 van de monoblokken, dat belooft wat. Imiddels heeft Anthony de versterker modules ook klaar en getest dus stukje bi...
- wo 06 dec 2023, 0:12
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Holton NXL500 R6 monoblocks
- Reacties: 35
- Weergaves: 1345
Re: Holton NXL500 R6 monoblocks
Zo bij elkaar een behoorlijk ambitieuze lijst. Ik vraag me af hoe hoog de netspanning is, daar waar je zit. wel van belang om rekening mee te houden bij het bestellen van de transformatoren. Je zal ook wat klein montage materiaal nodig hebben, denk aan M3 boutjes, M3 ringetjes, krimpkous, tyraps, e...
- di 05 dec 2023, 2:13
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Holton NXL500 R6 monoblocks
- Reacties: 35
- Weergaves: 1345
Re: Holton NXL500 R6 monoblocks
Uiteindelijk toch besloten om wat leuks te gaan bouwen. Het is gezien de beschikbaarheid van materialen hier en het feit dat ik weinig naar de installatie luister waarschijnlijk niet handig om te doen maar ik ben ontzettend benieuwd naar de Holton units in combinatie met de Daudio C1's. Nu speel ik ...
- di 05 dec 2023, 1:38
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Holton NXL500 R6 monoblocks
- Reacties: 35
- Weergaves: 1345
Re: Stay tuned
Nee, of wij hetzelfde werelddeel nog delen met Erik… Nee ik woon al een paar jaar in de Caribbean inmiddels. Ik lees af en toe nog mee maar omdat je buiten leeft zakt deze hobby ook een beetje weg. Eigenlijk helemaal niet meer met de audio hobby bezig sinds de C1/Holton combinatie die zo goed beval...
- di 05 dec 2023, 1:31
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: TKA: MiniDSP Flex Balanced
- Reacties: 9
- Weergaves: 993
Re: TKA: MiniDSP Flex Balanced
PM anders even Stefan, Past wel bij mijn nieuwe project.
- ma 20 nov 2023, 4:36
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Holton NXL500 R6 monoblocks
- Reacties: 35
- Weergaves: 1345
- ma 20 nov 2023, 3:53
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: TKA: MiniDSP Flex Balanced
- Reacties: 9
- Weergaves: 993
Re: TKA: MiniDSP Flex Balanced
Al weg?
- zo 07 mei 2023, 2:24
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: 16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023
- Reacties: 341
- Weergaves: 12083
Re: 16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023
Nice! Is dat een planar met MFB laag?
- wo 12 apr 2023, 1:49
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Kleine vloerstaander
- Reacties: 57
- Weergaves: 2507
Re: Kleine vloerstaander
Mooie speakers Ton!
- ma 04 jul 2022, 1:23
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Daudio C1kit "net even anders"
- Reacties: 1081
- Weergaves: 26346
Re: Daudio C1kit "net even anders"
Dat wordt een leuke sessie!
- za 25 dec 2021, 22:29
- Forum: Luidspreker Showcases
- Onderwerp: Daudio C1 kloon, de verzamelde werken!
- Reacties: 4
- Weergaves: 1065
Daudio C1 kloon, de verzamelde werken!
Even leek het erop dat er weinig C1 topics gemaakt zouden worden na de groupbuy maar inmiddels zijn er al heel wat prachtige projecten voorbij gekomen, ik heb geprobeerd de bouwtopics op te zoeken en het in een mooi overzicht te zetten. Als ik er een vergeten ben, stuur me even een PM en ik zet hem ...
- di 07 dec 2021, 22:49
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Daudio C1kit "net even anders"
- Reacties: 1081
- Weergaves: 26346
Re: Daudio C1kit "net even anders"
Je hebt prachtige speakers en een mooie set, gaan die dure tweaks het verschil maken?
Niet om de discussie op te laten laaien hoor maar de C1 is een mooie weergever waar ik elke dag van geniet zoals ie (ontworpen) is.
Niet om de discussie op te laten laaien hoor maar de C1 is een mooie weergever waar ik elke dag van geniet zoals ie (ontworpen) is.
- do 18 nov 2021, 21:16
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Daudio C1kit "net even anders"
- Reacties: 1081
- Weergaves: 26346
Re: Daudio C1kit "net even anders"
Heel erg mooi geworden!
- wo 27 okt 2021, 19:46
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Daudio C1kit "net even anders"
- Reacties: 1081
- Weergaves: 26346
Re: Daudio C1kit "net even anders"
Dat kan best mooi worden!
Daarbij is het erg lastig om hem anders goed strak te krijgen en met warnex heb je daar geen last van.
Daarbij is het erg lastig om hem anders goed strak te krijgen en met warnex heb je daar geen last van.
- vr 03 sep 2021, 14:33
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: discussietopic luisterdagen....
- Reacties: 244
- Weergaves: 17711
Re: discussietopic luisterdagen....
Geloof je nog steeds in die worst die je al 18 maanden voorgehouden wordt?
De 100.000 mensen die zaterdag naar de Dam komen in elk geval niet.
De 100.000 mensen die zaterdag naar de Dam komen in elk geval niet.
- di 31 aug 2021, 0:11
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: DIY project van de Daudio C1 dipool luidspreker
- Reacties: 1207
- Weergaves: 45498
Re: DIY project van de Daudio C1 dipool luidspreker
De tekeningen die Kees gebruikt heeft voor mijn laatste set hebben de AT mids. Ik heb ook ook sleuven laten frezen om de schotten beter te kunnen plaatsen. Klein verbeterpuntje zou de kabelsleuf voor de amt kunnen zijn. Die zit nu gecentreerd maar moet eigenlijk rechts. (Van achter gezien) De kabels...
- za 21 aug 2021, 21:46
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: DIY project van de Daudio C1 dipool luidspreker
- Reacties: 1207
- Weergaves: 45498
Re: DIY project van de Daudio C1 dipool luidspreker
Top dat je zo'n goed luistersessie bij Jeroen gehad hebt, hier ga je zeker geen spijt van krijgen Holco! Als je er interesse in hebt kan ik je een zaaglijstje sturen en Freeskees heeft de freesbestanden voor de versie die ik in mijn topic gebouwd heb. http://zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?f=3&...
- wo 30 jun 2021, 17:45
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Zba ca poging 2.
- Reacties: 83
- Weergaves: 2963
Re: Zba ca poging 2.
Heb je de koelprofielen van die andere LM niet nog liggen?
- do 01 apr 2021, 19:11
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Nieuw ncore speeltje
- Reacties: 47
- Weergaves: 1517
Re: Nieuw ncore speeltje
Nee, voor mij geen holton vs ncore, dat is meerJan zijn ding. Je gaat lekker hard met de C1, bij mij een langer termijn projectje. Als het binnenkort weer wat beter weer is buiten lekker plamuren, schuren, plamuren, schuren, spuitplamuren, schuren, spuitplamuren, schuren, spuiten, spuiten, spuiten,...
- wo 31 mar 2021, 19:24
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Nieuw ncore speeltje
- Reacties: 47
- Weergaves: 1517
Re: Nieuw ncore speeltje
Nice! Ben je al klaar voor de luistersessie met C1 en de Holton vs het Ncore geweld?
De 2e set C1's is ook zo goed als klaar.
De 2e set C1's is ook zo goed als klaar.
