Er zijn 1606 resultaten gevonden
- vr 24 apr 2026, 10:08
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: DIY project van de Daudio C1 dipool luidspreker
- Reacties: 1207
- Weergaves: 44485
- zo 18 dec 2022, 0:09
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
- Reacties: 10024
- Weergaves: 217557
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Gefeliciteerd!!
- za 03 dec 2022, 15:22
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Daudio C1kit "net even anders"
- Reacties: 1081
- Weergaves: 25224
Re: Daudio C1kit "net even anders"
Klopt, (uit mijn hoofd) 16awg op het hoog en 12awg op get laag.
- za 03 dec 2022, 14:56
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Daudio C1kit "net even anders"
- Reacties: 1081
- Weergaves: 25224
Re: Daudio C1kit "net even anders"
En mocht er iemand twijfelen, komt gerust langs om jezelf te overtuigen 
- za 03 dec 2022, 11:45
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Daudio C1kit "net even anders"
- Reacties: 1081
- Weergaves: 25224
Re: Daudio C1kit "net even anders"
Maak je geen zorgen, het zit echt wel goed (gevloeid met 80W bout) vast, punt is dat er niet echt goede terminals zijn die met 2x 16AWG overweg kunnen, aan de output kant vaak ruimte zat maar aan de input kant meestal weer niet ](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Edit, moet 13AWG zijn.
Edit, moet 13AWG zijn.
- za 03 dec 2022, 0:32
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Daudio C1kit "net even anders"
- Reacties: 1081
- Weergaves: 25224
Re: Daudio C1kit "net even anders"
Wel nog voor de gemoedsrust de Superes weerstanden vervangen met de Mundorf MResist SUPREME
- vr 02 dec 2022, 18:42
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: Jantzen wax coils 10Mh
- Reacties: 0
- Weergaves: 205
Jantzen wax coils 10Mh
Mocht je 10Mh spoelen nodig hebben dan heb ik hier het ultieme setje liggen
Wegens de overstap naar actief laag bied ik deze mooie wax coils van Jantzen aan, 10mH / 14-AWG / 1,05 Ohm
Nieuwprijs was €350 voor de twee stuks, en mogen weg voor €175,00
Wegens de overstap naar actief laag bied ik deze mooie wax coils van Jantzen aan, 10mH / 14-AWG / 1,05 Ohm
Nieuwprijs was €350 voor de twee stuks, en mogen weg voor €175,00
- do 01 dec 2022, 13:28
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Daudio C1kit "net even anders"
- Reacties: 1081
- Weergaves: 25224
Re: Daudio C1kit "net even anders"
Kijk, dan gaat het iig de goede kant op 
- do 01 dec 2022, 13:11
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Daudio C1kit "net even anders"
- Reacties: 1081
- Weergaves: 25224
Re: Daudio C1kit "net even anders"
Eerst beter worden Hans.
- do 01 dec 2022, 13:00
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Daudio C1kit "net even anders"
- Reacties: 1081
- Weergaves: 25224
Re: Daudio C1kit "net even anders"
Niks te melden behalve dat de set echt top klinkt 
- ma 21 nov 2022, 13:01
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: zuivere DSD dac
- Reacties: 948
- Weergaves: 28155
Re: zuivere DSD dac
Hoewel dit allemaal boven mijn pet gaat, mooi werk 
- za 12 nov 2022, 12:03
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
- Reacties: 10024
- Weergaves: 217557
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Het is niet zozeer dat je je speakers tuned naar een bepaalde voorkeur response maar eerder zo dat je je speakers tuned om je ruimte een zo ideaal mogelijke response te laten genereren op de luisterplek als deze ruimte niet ideaal is, ik denk dat iedereen hier wel eens heeft ervaren hoe groot de inv...
- vr 11 nov 2022, 19:06
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
- Reacties: 10024
- Weergaves: 217557
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ga maar eens meten vanaf de luisterplek en je zal zien dat ook bij jou het laag oploopt, als dat daar vlak zou meten is dat echt niet lekker luisteren.
- vr 11 nov 2022, 18:42
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
- Reacties: 10024
- Weergaves: 217557
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
De Harman curve is inderdaad een soort loudness curve (oplopend laag en hoog), maar in dit geval wordt er enkel op het laag geboost.
- do 10 nov 2022, 9:49
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
- Reacties: 10024
- Weergaves: 217557
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Heb je geen optie om de verschillen vanaf de luisterplek te meten?
- wo 09 nov 2022, 11:33
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
- Reacties: 10024
- Weergaves: 217557
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Dan vermoed ik dat Huub in zijn ruimte (room mode) meer kick-bass (+/- 63hz) ervaart, dat kan bij bepaalde muziek best lekker zijn ja.
- di 08 nov 2022, 21:51
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
- Reacties: 10024
- Weergaves: 217557
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Het laag is hier nu heel neutraal afgesteld, ik heb nog de optie om het wat steviger te laten klinken, Jeroen had hiervoor eerder al wat HQ player convolutie bestanden aangemaakt (in stapjes tot 6dB boost), maar wat Huub schrijft, voor wat ik draai is het eigenlijk wel goed zo. Als ik wil ‘rocken’ ...
- ma 07 nov 2022, 21:04
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
- Reacties: 10024
- Weergaves: 217557
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Leuk om te lezen Walt 
- za 29 okt 2022, 17:48
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Daudio C1kit "net even anders"
- Reacties: 1081
- Weergaves: 25224
- za 29 okt 2022, 17:44
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Daudio C1kit "net even anders"
- Reacties: 1081
- Weergaves: 25224
Re: Daudio C1kit "net even anders"
Beide staan nu te spelen, hebben we ook een kippenvel emoticon 
- za 29 okt 2022, 15:44
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Daudio C1kit "net even anders"
- Reacties: 1081
- Weergaves: 25224
Re: Daudio C1kit "net even anders"
Tnx Jeroen
En, oeps
En, oeps
- za 29 okt 2022, 14:48
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Daudio C1kit "net even anders"
- Reacties: 1081
- Weergaves: 25224
Re: Daudio C1kit "net even anders"
Tnx heren
Ben er dan ook erg content mee hoe dit heeft uitgepakt, nummer 1 werkt iig en staat in te spelen
Ben er dan ook erg content mee hoe dit heeft uitgepakt, nummer 1 werkt iig en staat in te spelen
- za 29 okt 2022, 14:30
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Daudio C1kit "net even anders"
- Reacties: 1081
- Weergaves: 25224
Re: Daudio C1kit "net even anders"
1e crossover is klaar
- do 27 okt 2022, 14:04
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Daudio C1kit "net even anders"
- Reacties: 1081
- Weergaves: 25224
Re: Daudio C1kit "net even anders"
Zolang ik het maar weet waar rekening mee te houden 
- do 27 okt 2022, 13:01
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Daudio C1kit "net even anders"
- Reacties: 1081
- Weergaves: 25224
Re: Daudio C1kit "net even anders"
Alles wat rood is komt van de 3d printer, maar komt goed, trouwens nooit beseft dat rvs en aluminium invloed zouden hebben op spoelen 
