Heb ik wel gebruikt bij de eerste laag mdf.
Bij de verstevigende extra laag alleen de bovenkant waar de woofer invalt.
Leek me dan wel stevig genoeg met veel schroeven.
Er zijn 9 resultaten gevonden
- do 21 jul 2011, 17:32
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Waar halen jullie 28mm mdf vandaan?
- Reacties: 18
- Weergaves: 1241
- do 21 jul 2011, 13:26
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Waar halen jullie 28mm mdf vandaan?
- Reacties: 18
- Weergaves: 1241
Re: Waar halen jullie 28mm mdf vandaan?
Voor de liefhebbers nog een plaatje .....
Is wel zwaar subje geworden (37 kilo)
Is wel zwaar subje geworden (37 kilo)
- di 19 jul 2011, 21:08
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Waar halen jullie 28mm mdf vandaan?
- Reacties: 18
- Weergaves: 1241
Re: Waar halen jullie 28mm mdf vandaan?
Bedankt voor de tips jongens ,
Ik heb uiteindelijk toch maar dubbel 22 mm gedaan leek me de makkelijkste oplossing.
Ik had anders toch bijna hele plaat over gehad.
Blijft ie tenminste op zijn plek liggen en is ie vast stevig genoeg.
Ik heb uiteindelijk toch maar dubbel 22 mm gedaan leek me de makkelijkste oplossing.
Ik had anders toch bijna hele plaat over gehad.
Blijft ie tenminste op zijn plek liggen en is ie vast stevig genoeg.
- ma 18 jul 2011, 13:33
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Waar halen jullie 28mm mdf vandaan?
- Reacties: 18
- Weergaves: 1241
Re: Waar halen jullie 28mm mdf vandaan?
Hmmpf,
Dan moet je 22mm mdf of multiplex stroken van 6cm breed in het midden precies 11 mm uithollen zodat ze mooi in elkaar vallen en dat 10 keer ?
Ik hoop wel dat je zo'n kruislat dan gewoon ergens in de winkel kan halen
Dan moet je 22mm mdf of multiplex stroken van 6cm breed in het midden precies 11 mm uithollen zodat ze mooi in elkaar vallen en dat 10 keer ?
Ik hoop wel dat je zo'n kruislat dan gewoon ergens in de winkel kan halen
- ma 18 jul 2011, 11:07
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Waar halen jullie 28mm mdf vandaan?
- Reacties: 18
- Weergaves: 1241
Re: Waar halen jullie 28mm mdf vandaan?
Volgens importeur moest ik netto 25 liter hebben waarom hij afwijkt van de fabrikant weet ik ook niet. Ik kom dan ongeveer op een kist van 35 cm in het vierkant . Ik ging er maar vanuit dat hij er verstand van heeft. 22mm is wel ideaal om te maken en kruislatjes zijn dan gewoon stroken mdf van zeg 3...
- ma 18 jul 2011, 10:18
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Waar halen jullie 28mm mdf vandaan?
- Reacties: 18
- Weergaves: 1241
Re: Waar halen jullie 28mm mdf vandaan?
Misschien overdrijft de importeur wel dat weet ik niet. Het gaat om deze woofer: http://www.ground-zero-audio.com/english/05_nw12spl.htm Als 25 mm voldoende is dan maakt dat het leven een stuk gemakkelijker . Ik zie wel dat jullie af en toe ook 28 mm mdf gebruiken en dit is wel een serieuze subwoofe...
- ma 18 jul 2011, 9:16
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Waar halen jullie 28mm mdf vandaan?
- Reacties: 18
- Weergaves: 1241
Waar halen jullie 28mm mdf vandaan?
Hallo beste mensen, Ik wil een gesloten subwoofer maken van 28 mm mdf . Alleen deze dikte zie ik niet bij de mij bekende bouwmarkten hoe lossen jullie dit op? Ik woon in Sneek Btw. De dikte van 28 mm is mij aanbevolen door de fabrikant van de woofer anders zou die de kist kapot drukken. (plusm.4500w...
- ma 18 jul 2011, 8:25
- Forum: Meten....
- Onderwerp: Meten met de zelfbouw meetmicrofoon van pvanlingen
- Reacties: 6
- Weergaves: 612
Re: Meten met de zelfbouw meetmicrofoon van pvanlingen
@John P dat setje is naar mijn weten uitverkocht en komt ook niet meer terug ,was ook mijn eerste keus toen. Ik heb onderhand dit in mijn auto ingebouwd: Sub: GZNW 12 spl (moet nog even in een kist) mid: 4x pioneer TS-M171PRS High: mb-Quart QTF 40 Sub-amp: GZ Plutonium 1.6000D Front-amp: 2x ground z...
- zo 17 jul 2011, 9:30
- Forum: Meten....
- Onderwerp: Meten met de zelfbouw meetmicrofoon van pvanlingen
- Reacties: 6
- Weergaves: 612
Meten met de zelfbouw meetmicrofoon van pvanlingen
Hallo allemaal , Ik heb nog niet zoveel verstand van het meten van audio maar ik ben nu bezig met een 3 weg project bezig in mijn auto waar ik maar niet compleet tevreden over raak. Nu kan de hand leggen op de zelfbouw meetmicrofoon van pvanlingen nu is mijn vraag of ik behalve software alleen nog m...
