Hij is weer terug van vakantie
https://ibb.co/s2jVfm8
2SK176/2SJ56 6x ( 200V 8A 125W
2SK135/2SJ50 16 x ( 160V 7A 100W )
2SK134/2SJ49 4x (140V 7A 100W )
Indien interesse Rob zijn ze voor jou, er is ook al een ander bieder op MP
Er zijn 560 resultaten gevonden
- ma 19 aug 2024, 7:59
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: Aangeboden een aantal setjes TO-3 powerfets
- Reacties: 4
- Weergaves: 378
- vr 26 jul 2024, 16:39
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: Aangeboden een aantal setjes TO-3 powerfets
- Reacties: 4
- Weergaves: 378
Re: Aangeboden een aantal setjes TO-3 powerfets
Ikvraag hem even exacte lijst
- do 25 jul 2024, 22:00
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: Aangeboden een aantal setjes TO-3 powerfets
- Reacties: 4
- Weergaves: 378
Aangeboden een aantal setjes TO-3 powerfets
Aangeboden een aantal setjes DSI en hitachi fets
16 hitachi ondermeer K134 en J49
Verder K135 en J50
DSI ook 135 en 50
Maar ook wat k176 en J76
Hitachi 12 st
De DSI zij nieuw Totaal 16 st
Kameraad wil ze kwijt.
100 eu alles bij elkaar
16 hitachi ondermeer K134 en J49
Verder K135 en J50
DSI ook 135 en 50
Maar ook wat k176 en J76
Hitachi 12 st
De DSI zij nieuw Totaal 16 st
Kameraad wil ze kwijt.
100 eu alles bij elkaar
- do 16 feb 2023, 18:45
- Forum: Ter overname gevraagd
- Onderwerp: Fusible weerstand 100ohm 0,33 Watt gezocht
- Reacties: 0
- Weergaves: 120
Fusible weerstand 100ohm 0,33 Watt gezocht
Wie heeft in voorraad een paar 1/3 watt 100 ohm fusible weerstanden ?
- zo 26 dec 2021, 16:56
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Class A hybrid. Wie kan printontwerp maken
- Reacties: 26
- Weergaves: 742
Re: Class A hybrid. Wie kan printontwerp maken
Jij had toch al eens een JLH gebouwd? Die Hiraga verschilt er eigenlijk niet veel van, is wat softer naar mijn indruk. Wat is het doel eigenlijk? Zomaar wat leuks bouwen? Klopt, JHL 1969 ook al eens gebouwd. Deze heeft een uitgangs elco en de Hiraga niet, dat is wel een enorm verschil. Ik krijg de ...
- zo 26 dec 2021, 16:55
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Class A hybrid. Wie kan printontwerp maken
- Reacties: 26
- Weergaves: 742
Re: Class A hybrid. Wie kan printontwerp maken
Ja klopt en met Kuboto regulator helemaal mooi
- vr 24 dec 2021, 20:36
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Class A hybrid. Wie kan printontwerp maken
- Reacties: 26
- Weergaves: 742
Re: Class A hybrid. Wie kan printontwerp maken
Haha ja die hebben veel capaciteit nodig
- vr 24 dec 2021, 20:20
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Class A hybrid. Wie kan printontwerp maken
- Reacties: 26
- Weergaves: 742
Re: Class A hybrid. Wie kan printontwerp maken
Oriënteer me nu maar op een hiraga 
- vr 24 dec 2021, 19:31
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Class A hybrid. Wie kan printontwerp maken
- Reacties: 26
- Weergaves: 742
- vr 24 dec 2021, 18:47
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Class A hybrid. Wie kan printontwerp maken
- Reacties: 26
- Weergaves: 742
Re: Class A hybrid. Wie kan printontwerp maken
Ik heb nog eens gezocht en op diyaudio wordt dit ontwerpen totaal afgebrand dus zie er van af 
Topic mag dicht/weg
Topic mag dicht/weg
- vr 24 dec 2021, 17:19
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Class A hybrid. Wie kan printontwerp maken
- Reacties: 26
- Weergaves: 742
Re: Class A hybrid. Wie kan printontwerp maken
Ok dat is dan weer minder dat rendement
Maar even kijken dan
Vind het zo’n mooi ontwerp lekker simpel
Maar even kijken dan
Vind het zo’n mooi ontwerp lekker simpel
- vr 24 dec 2021, 14:23
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Class A hybrid. Wie kan printontwerp maken
- Reacties: 26
- Weergaves: 742
Re: Class A hybrid. Wie kan printontwerp maken
@ ray Ja printen idd in China laten maken, kost weinig Wbt opbouw. Buis mag evt apart ergens in kast staan als opbouw print een liggende buis lastig maakt. Ik denkdat een gaatjesprint proto nog het makkelijkste is voor nu. Maar weer wat er dan gaat gebeuren: die verander ik daarna niet meer (uit erv...
- vr 24 dec 2021, 10:02
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Class A hybrid. Wie kan printontwerp maken
- Reacties: 26
- Weergaves: 742
Re: Class A hybrid. Wie kan printontwerp maken
Ja is ook een idee zelf print te ontwerpen Goed deze info Marcel wbt gate 😱 Ik heb al eens print zelf gemaakt, weet dat het echt uren kost. En daar heb ik weinig tijd voor. Mechanische opbouw: relatief kleine monoblokken met dikke ringkern en voeding hardwired opgezet. Links en rechts dikke verticaa...
- vr 24 dec 2021, 8:13
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Class A hybrid. Wie kan printontwerp maken
- Reacties: 26
- Weergaves: 742
Class A hybrid. Wie kan printontwerp maken
Ik wil eigenlijk een classe A hybrid versterker gaan bouwen
Spannings versterking gaat met een E88CC buis en dan stroom met mosfets, soort pass uitgang
Kan iemand voor mij een print layout ontwerpen ? Uiteraard tegen onkosten. Is een vrij eenvoudige ontwerp
Groet : JW
Spannings versterking gaat met een E88CC buis en dan stroom met mosfets, soort pass uitgang
Kan iemand voor mij een print layout ontwerpen ? Uiteraard tegen onkosten. Is een vrij eenvoudige ontwerp
Groet : JW
- di 27 okt 2020, 22:35
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Hoe versterking veranderen (voor MC element)
- Reacties: 9
- Weergaves: 378
Re: Hoe versterking veranderen (voor MC element)
Ik denk dat ik toch eerst een MC pre-pre ga bouwen, de Le Pacific, deze hang ik aan de batterij gevoedde Phono pre. PIO caps voor prepre, en betere soundplus opams voor de phono zijn onderweg. Verder wil ik phono schema nog iets verbeteren met MKC caps. Ik hou jullie tzt op de hoogte (maar ik werk n...
- vr 16 okt 2020, 18:04
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Hoe versterking veranderen (voor MC element)
- Reacties: 9
- Weergaves: 378
Re: Hoe versterking veranderen (voor MC element)
Ik bedankt voor input. 
Kan natuurlijk ook eens gewoon een ifi zen pre amp bestellen
Kan natuurlijk ook eens gewoon een ifi zen pre amp bestellen
- vr 16 okt 2020, 15:28
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Hoe versterking veranderen (voor MC element)
- Reacties: 9
- Weergaves: 378
- vr 16 okt 2020, 15:20
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Hoe versterking veranderen (voor MC element)
- Reacties: 9
- Weergaves: 378
Hoe versterking veranderen (voor MC element)
Ik ben beetje aan het zoeken hoe ik door weerstanden te veranderen de versterkings factor in deze MM phono pre omhoog kan schroeven tbv een low output MC element Benz gold. Kom daar zo niet uit omdat phono riaa in schema verwerkt zit. Welke weerstanden moet ik veranderen ? Ik denk zelf aan de 7k5 en...
- do 22 nov 2018, 21:55
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Fusible weerstanden
- Reacties: 45
- Weergaves: 2173
Re: Fusible weerstanden
Ik heb div spanningen in eindtrap al nagemeten zonder bovenstaande methode maar met drivertorren nog op zijn plek. Ik had ook15 a 20 volt waardes op de collectors van de eind BJT's dus denkt/verwacht dat eindtrap wel ok is.
Maar de drivertorren zijn er uit dus zal eens dubbelcheck doen.
Maar de drivertorren zijn er uit dus zal eens dubbelcheck doen.
- ma 19 nov 2018, 17:26
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Fusible weerstanden
- Reacties: 45
- Weergaves: 2173
Re: Fusible weerstanden
Dankje Anne. Ga ik dit nameten
- ma 19 nov 2018, 14:49
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Fusible weerstanden
- Reacties: 45
- Weergaves: 2173
Re: Fusible weerstanden
Dit gaat me net iets boven mijn hoofd. Wat is jullie conclusie ? Welke drivertor is meest geschikt in deze toepassing?
Viel me inderdaad op dat in de toshiba beschrijving je eigenlijk wel allerlei verassingen kunt krijgen als je ze buiten safe area gaat gebruiken.
Viel me inderdaad op dat in de toshiba beschrijving je eigenlijk wel allerlei verassingen kunt krijgen als je ze buiten safe area gaat gebruiken.
- ma 19 nov 2018, 9:45
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Fusible weerstanden
- Reacties: 45
- Weergaves: 2173
Re: Fusible weerstanden
De eindtrap meet goed door maar mooiste is om elke vfet te testen op functie middels een spannings/stroom bron. Had daar eens een methode voor gelezen. Zoveel werk weer ..
- zo 18 nov 2018, 22:57
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Fusible weerstanden
- Reacties: 45
- Weergaves: 2173
Re: Fusible weerstanden
Schema is daar net wat dubbel afgedrukt, maar gaat dus inderdaad om de Q 130 en Q 131. Die MJE15030/15031 kunnen meer power leveren dus denk dat we die maar moeten bestellen. Ik heb evt origineel service manual op PDF alhoewel de spanningen je daarop niet zo goed ziet, dat bij vorige posts gepresent...
- zo 18 nov 2018, 22:28
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Fusible weerstanden
- Reacties: 45
- Weergaves: 2173
Re: Fusible weerstanden
Die Toshiba’s lijken me wel wat eens kijken waar ze te krijgen zijn :) De bd’s zijn me wat te traag tov de originele die erin zaten Origineel zat er 2sc1962/2sa835 in: Type Designator: 2SC1962 Material of Transistor: Si Polarity: NPN Maximum Collector Power Dissipation (Pc): 0.95 W Maximum Collector...
- zo 18 nov 2018, 19:58
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Fusible weerstanden
- Reacties: 45
- Weergaves: 2173
Re: Fusible weerstanden
Ik heb de 2sc2690 / 2sa1220a ook al met andere pinout op print gemonteerd tov de 2sc1962/2sa835 origineel. Opgelost door ze achterop koelplaat ipv voorop te monteren en 2 gekruiste pootjes, B en C. De Emitter is recht gehouden De 2sc2690-2sa1220a werd mij door de kenner aangeraden destijds, zijn 100...
