Er zijn 199 resultaten gevonden

door robnie
di 24 jul 2018, 8:18
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: Wie kan mij helpen met het berekenen van een TL subwoofer
Reacties: 26
Weergaves: 1601

Re: Wie kan mij helpen met het berekenen van een TL subwoofer

En dan wil ik in de scherpe hoeken nog een schuin schotje plaatsen
En nu zit de middelste sub op 1/3 van de line
door robnie
di 24 jul 2018, 8:12
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: Wie kan mij helpen met het berekenen van een TL subwoofer
Reacties: 26
Weergaves: 1601

Re: Wie kan mij helpen met het berekenen van een TL subwoofer

Ha ha wat dat betreft echt een noob
door robnie
zo 22 jul 2018, 20:50
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: Wie kan mij helpen met het berekenen van een TL subwoofer
Reacties: 26
Weergaves: 1601

Re: Wie kan mij helpen met het berekenen van een TL subwoofer

Krijg de foto er helaas niet op
door robnie
zo 22 jul 2018, 20:46
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: Wie kan mij helpen met het berekenen van een TL subwoofer
Reacties: 26
Weergaves: 1601

Re: Wie kan mij helpen met het berekenen van een TL subwoofer

A1C5E61A-67AF-44FE-9048-D1092631...
door robnie
zo 22 jul 2018, 15:38
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: Wie kan mij helpen met het berekenen van een TL subwoofer
Reacties: 26
Weergaves: 1601

Re: Wie kan mij helpen met het berekenen van een TL subwoofer

De blauwe lijn in de grafiek heeft het breedste berijk
Op de frequenties die ik gebruik en zal het mooist aansluiten op mijn speakers in de deuren
door robnie
zo 22 jul 2018, 15:32
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: Wie kan mij helpen met het berekenen van een TL subwoofer
Reacties: 26
Weergaves: 1601

Re: Wie kan mij helpen met het berekenen van een TL subwoofer

Ik ga proberen de 8 liter te maken met de middelste woofer hart op 60 cm daar ga ik mijn best voor doen
Echt super bedankt dat je er zoveel tijd in steekt met al de grafieken en zo helemaal top
door robnie
zo 22 jul 2018, 14:21
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: Wie kan mij helpen met het berekenen van een TL subwoofer
Reacties: 26
Weergaves: 1601

Re: Wie kan mij helpen met het berekenen van een TL subwoofer

Ik ben al aan het tekenen geslagen wouter ga hem gewoon bouwen ha ha hij past mooi in de ruimte die ik heb wordt wel een aantal keer gevouwen maar dat komt wel goed anders stop ik met mijn werk als timmerman als ik dat niet meer gemaakt krijg ik laat weten hoe het gaat alvast bedankt wouter
door robnie
zo 22 jul 2018, 12:34
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: Wie kan mij helpen met het berekenen van een TL subwoofer
Reacties: 26
Weergaves: 1601

Re: Wie kan mij helpen met het berekenen van een TL subwoofer

Dit is het topic van die andere tl hoop dat ik het goed doehttp://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=5&t=1624&p=92615#p92615"
door robnie
zo 22 jul 2018, 12:20
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: Wie kan mij helpen met het berekenen van een TL subwoofer
Reacties: 26
Weergaves: 1601

Re: Wie kan mij helpen met het berekenen van een TL subwoofer

Weet niet of dat mijn ding is chocomel
Heb wel al eens een backloaded horn gebouwd voor in de auto
Maar toch vindt ik de tl nog het kistje tot nu toe dan
Dan moet wel zeggen dat het hier ging om een tappered tl 1:5 weet niet wat dat inhoud
door robnie
zo 22 jul 2018, 12:13
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: Wie kan mij helpen met het berekenen van een TL subwoofer
Reacties: 26
Weergaves: 1601

Re: Wie kan mij helpen met het berekenen van een TL subwoofer

Ha ha oke wist echt niet dat dit mogenlijk was dat gaat mij wel lukken om het zo te bouwen bedankt ga er mee aan de slag ik laat het weten hoe het afgelopen is
door robnie
zo 22 jul 2018, 11:55
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: Wie kan mij helpen met het berekenen van een TL subwoofer
Reacties: 26
Weergaves: 1601

Re: Wie kan mij helpen met het berekenen van een TL subwoofer

Chocomel waarom wil ik een tl ja omdat ik in het verleden er hele goede ervaringen mee heb . Toen heeft een forum lid er ook 1 berekend voor 1 enkele 12 inch woofer en heb nog nooit zo een goed klinkende subwoofer gehad ik vind een br rommelig klinken tegenover een tl en met een tl heb je minder las...
door robnie
zo 22 jul 2018, 11:40
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: Wie kan mij helpen met het berekenen van een TL subwoofer
Reacties: 26
Weergaves: 1601

Re: Wie kan mij helpen met het berekenen van een TL subwoofer

Alvast bedankt wouter dat je mij wil helpen maar Nu is een poortoppervlak van 120cm2 super mooi natuurlijk mooi compact. Maar heb iets meer nodig om de woofertjes te kunnen plaatsen. Zijn 13cm diep en inbouw diameter 15 cm. Die krijg ik nooit in 120cm2. Is er iets mogenlijk in tappered. van 1.5 x SD...
door robnie
za 21 jul 2018, 14:17
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: Wie kan mij helpen met het berekenen van een TL subwoofer
Reacties: 26
Weergaves: 1601

Wie kan mij helpen met het berekenen van een TL subwoofer

Mannen vrouwen geleerden onder ons ik heb de volgende vraag. Zou iemand voor mij een tl willen berekenen voor 3 6,5 inch subwoofers. De subwoofer gaat gebruikt worden in mijn auto. En hij zal worden voorzien van 3 speakers. Even wat technische gegevens over de woofertjes. Merk : ESX Type : QE622 2x2...
door robnie
wo 26 mei 2010, 20:00
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: graag hulp van de TL mannen
Reacties: 22
Weergaves: 796

Re: graag hulp van de TL mannen

ben self ook nog effe aan het stoeien geweest met dat sheetje snap er echt de ballen niet van hoor sorry ha ha ha
eerst een tl maken toch ik heb niet zo heel veel tijd maar het gaat goed komen
door robnie
wo 26 mei 2010, 16:29
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: graag hulp van de TL mannen
Reacties: 22
Weergaves: 796

Re: graag hulp van de TL mannen

dit heb ik met de vorigge ook gedaan in de auto beluisterd. ik moet effe geduld hebben. ik heb nu effe alles uit de auto om opnieuw alles weer aan te sluiten. maar 6 juni moet alles weer spelen. ik moest extra accus plaatsen en weer aansluiten. en mijn kist moet ik in de auto opbouwen anders krijg i...
door robnie
zo 23 mei 2010, 22:10
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: graag hulp van de TL mannen
Reacties: 22
Weergaves: 796

Re: graag hulp van de TL mannen

bart zou jij hem hier willen posten de maten
of anders email gebruiken
kuster.montage-en-timmerwerken@hotmail.com

al vast bedankt
door robnie
za 22 mei 2010, 16:29
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: graag hulp van de TL mannen
Reacties: 22
Weergaves: 796

Re: graag hulp van de TL mannen

zou heel mooi wezen als jij dat zou willen doen.
door robnie
za 22 mei 2010, 11:01
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: graag hulp van de TL mannen
Reacties: 22
Weergaves: 796

Re: graag hulp van de TL mannen

zou jij voor mij eens een tl willen berekenen bart met dat extreme verloop van 0,5 dat maak ik even een testkistje en probeer ik hem eerst even kijken wat het doet
door robnie
za 22 mei 2010, 10:58
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: graag hulp van de TL mannen
Reacties: 22
Weergaves: 796

Re: graag hulp van de TL mannen

gaat dat over de phonocar 2/737 bart
door robnie
vr 21 mei 2010, 23:28
Forum: Luidspreker Drivers
Onderwerp: 15 of 18" subs, max 250eur/stuk
Reacties: 120
Weergaves: 2662

Re: 15 of 18" subs, max 250eur/stuk

hoi candissa ik lees dat je op zoek bent naar 2x15 inch mischien is dit wat voor jou

http://www.bassmasters-heaven.nl/hi-fi/ ... -tempest-x

en dan 2 stuks dat moet toch wel waaien
door robnie
vr 21 mei 2010, 23:12
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: graag hulp van de TL mannen
Reacties: 22
Weergaves: 796

Re: graag hulp van de TL mannen

ben wel benieuwd wat mijn sub gaat doen hoor ik hoop toch wel 140 of meer op muziek maar dat gaat niet makkelijk worden denk ik maar goed een streven moet je hebben natuurlijk
door robnie
vr 21 mei 2010, 20:38
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: graag hulp van de TL mannen
Reacties: 22
Weergaves: 796

Re: graag hulp van de TL mannen

http://img714.imageshack.us/img714/972/img002nw.jpg

het is wat moeilijk te lezen maar dit is het idee voor waar de speakers zitten hoogte buitenmaats 25cm dat achterste stuk 40cm.

lengte 78cm.

en 9a10cm diep buitenmaats

de rest is aardig leesbaar geloof ik
door robnie
vr 21 mei 2010, 17:44
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: graag hulp van de TL mannen
Reacties: 22
Weergaves: 796

Re: graag hulp van de TL mannen

sorry candissa maar de 1 woofer klasse is niet meer aan de orde dus gooi er nog maar 1 x10inch bij laagste klasse is nu de 2 woofer klasse. ik zit in de 4 woofer klasse maar welke 16cm speakers ga jij gebruiken dan ben wel nieuwschierig geworden eigenlijk sorry voor de vraag van welke speakers stond...