Ja klopt helemaal dat is die van action Ik doe meestal een aantal stipjes erdoor,heb het al vaker gebruikt,en net wat er word gezegd je krijgt er wel gevoel voor.
De eerste keer was ook even kijken hoe het werkt toen werd het veeel te snel hard.
Gr Roy
Er zijn 10 resultaten gevonden
- za 06 okt 2012, 8:12
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Polyester plamuur
- Reacties: 49
- Weergaves: 12143
- do 27 sep 2012, 16:16
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Edition
- Reacties: 2307
- Weergaves: 101708
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Mooi bouwverslag! 
- ma 24 sep 2012, 10:24
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Polyester plamuur
- Reacties: 49
- Weergaves: 12143
Re: Polyester plamuur
Allemaal ff naar de action bus 2 comp polyester plamuur 3,99 en is super spul!

- za 17 mar 2012, 18:12
- Forum: Kabels
- Onderwerp: printstekkers en aanverwanten
- Reacties: 6
- Weergaves: 636
Re: printstekkers en aanverwanten
Maybe van een computer voeding ? misschien heb je mazzel dat het past
- za 17 mar 2012, 11:03
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Infinity QE vervanging tweeter
- Reacties: 6
- Weergaves: 424
Re: Infinity QE vervanging tweeter
Ik heb twee maanden geleden zo'n setje gekregen en opgeknapt. Het metaal van de tweeters is licht aangetast en krijg ik niet meer glad. De conus van de woofers waren ingedeukt en dat heb ik zo gelaten, de truc met plakband werkte absoluut niet en fröbelen met een knopspeld leidde heel snel tot (rep...
- vr 16 mar 2012, 20:32
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Infinity QE vervanging tweeter
- Reacties: 6
- Weergaves: 424
Re: Infinity QE vervanging tweeter
Hahaha Superrrr dit nu kan ik verder duizend maal bedankt!
Gr roy
Gr roy
- vr 16 mar 2012, 20:06
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Infinity QE vervanging tweeter
- Reacties: 6
- Weergaves: 424
Infinity QE vervanging tweeter
Hoi, Ik ben in het bezit gekomen van een setje infinity QE maar nou zijn de tweeters eruit gehaald wss stuk gegaan? Maar nu is mijn vraag weet iemand iets over de specificaties van de tweeters van deze speakerset :? . Maybe heeft iemand zon set? Wil er graag nieuwe in zetten maar dat gaat nu moeilij...
- zo 23 jan 2011, 9:42
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: Goodmans Dimension 8
- Reacties: 9
- Weergaves: 913
- za 22 jan 2011, 12:27
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: Goodmans Dimension 8
- Reacties: 9
- Weergaves: 913
- za 22 jan 2011, 10:47
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: Goodmans Dimension 8
- Reacties: 9
- Weergaves: 913
Goodmans Dimension 8
]]]]
