Ik ben in het bezit van een "oude" Denon DCD 1500 MK II.
In het verleden een topspeler volgens de diverse bladen.
Is echter al 17? jaar oud.
Hoe kan ik deze speler weer een beetje up-to-date maken/tunen???
Er zijn 12 resultaten gevonden
- zo 05 mar 2006, 20:51
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: Denon 1500 MKII Upgraden ?
- Reacties: 0
- Weergaves: 1082
- ma 07 nov 2005, 19:16
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: mdf "verven"
- Reacties: 37
- Weergaves: 12784
En het MDF plamuren met 2-componenten plamuur (polyester) of epoxyhars vermengen met Glasbubbles zodat je zelf plamuur krijgt (je kunt dan zelf de dikte bepalen). Goed schuren / glad maken en daarna lakken met polyester 2-K lak. Deze lak een beetje warm maken zodat hij goed strak trekt. Hierna goed ...
- do 27 okt 2005, 10:23
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Nieuwe kast, maar hoe en wat ?
- Reacties: 20
- Weergaves: 4263
- wo 28 sep 2005, 23:43
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Sonus faber look-a-like
- Reacties: 236
- Weergaves: 55539
- za 24 sep 2005, 23:14
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Sonus faber look-a-like
- Reacties: 236
- Weergaves: 55539
- do 22 sep 2005, 19:05
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Sonus Faber Amati look-a-like
- Reacties: 31
- Weergaves: 7820
Hoe staat het met de vorderingen in je project? Ben ze zelf ook aan het maken; met 2 x Peerles HDS164-Nomex + Vifa XT25TG30-04. Dus Cremoma/Amati uiterlijk met set-up uit Grand Piano Homage. Filter komt extern. Eerste ruwe resultaten zien er goed uit; moet vast nog veel schuren. Ga je de baffle met ...
- do 08 sep 2005, 17:58
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Van Medevoort
- Reacties: 3
- Weergaves: 1012
- do 08 sep 2005, 9:08
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Van Medevoort
- Reacties: 3
- Weergaves: 1012
Van Medevoort
Weet iemand welke laag-units gebruikt worden in de van Medevoort Elektrostaten?
De kasten zijn helmaal dicht en kunnen niet geopend worden. Ook de luidsprekers zijn op een vreemde manier in de kast gemonteerd, en ik kan ze er dus niet uithalen. De diameter(montage) = 200mm; de cone is vlak.
De kasten zijn helmaal dicht en kunnen niet geopend worden. Ook de luidsprekers zijn op een vreemde manier in de kast gemonteerd, en ik kan ze er dus niet uithalen. De diameter(montage) = 200mm; de cone is vlak.
- di 06 sep 2005, 21:57
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Welke speakercombinatie
- Reacties: 2
- Weergaves: 1026
- di 06 sep 2005, 19:10
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Welke speakercombinatie
- Reacties: 2
- Weergaves: 1026
Welke speakercombinatie
Ik ben gestart met de fabricatie van Sonus Faber Cremona clones. Vind de gebruikte units van Scan Speak echter nogal duur; zeker om mee te beginnen. Ben nu op zoek naar een sterke combinatie van alternatieve/goedkopere units. Bijvoorbeeld: Laag: 2 x Dayton RS180S-8 Mid: Dayton RS125S-8 Hoog: Vifa XT...
- ma 05 sep 2005, 20:11
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Sonus Faber Amati look-a-like
- Reacties: 31
- Weergaves: 7820
- ma 05 sep 2005, 12:07
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Sonus Faber Amati look-a-like
- Reacties: 31
- Weergaves: 7820
