Weet iemand welke laag-units gebruikt worden in de van Medevoort Elektrostaten?
De kasten zijn helmaal dicht en kunnen niet geopend worden. Ook de luidsprekers zijn op een vreemde manier in de kast gemonteerd, en ik kan ze er dus niet uithalen. De diameter(montage) = 200mm; de cone is vlak.
Van Medevoort
Moderator: Beheerdersteam
