Van Medevoort

Alles over speaker units

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Chris
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 17 aug 2005, 11:33
Locatie: Tilburg

Van Medevoort

Bericht door Chris »

Weet iemand welke laag-units gebruikt worden in de van Medevoort Elektrostaten?
De kasten zijn helmaal dicht en kunnen niet geopend worden. Ook de luidsprekers zijn op een vreemde manier in de kast gemonteerd, en ik kan ze er dus niet uithalen. De diameter(montage) = 200mm; de cone is vlak.
ralf
Berichten: 440
Lid geworden op: vr 17 sep 2004, 10:29

Bericht door ralf »

kast zal toch open moeten kunnen ivm eventueel serviceaan units of vervangen ervan
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

ik kan t aan m'n pa vragen of hij ze open wil zagen, maar ik geef je weinig kans..... Welke vM's heb je t over? van wat ik weet is t wel een compound systeem.

maaruh: vanwaar je vraag?
Chris
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 17 aug 2005, 11:33
Locatie: Tilburg

Bericht door Chris »

@HJ
Type is die smalle electrostaat met de losse baskast eronder
Ik heb ze nu namelijk staan.
Ik ben zelf iets anders aan het bouwen en weet nog niet wat ik met deze ga doen; misschien de laag-luidsprekers voor iets anders gebruiken
Plaats reactie