Ik heb zelf Mangers en doe mijn metingen vanuit mijn fauteuil op ongeveer 4.5 meter.
Compay
Er zijn 18 resultaten gevonden
- vr 18 aug 2023, 23:50
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Manger driver , hoe ziet die er uit van binnen ???
- Reacties: 54
- Weergaves: 1445
- vr 18 aug 2023, 23:28
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Manger driver , hoe ziet die er uit van binnen ???
- Reacties: 54
- Weergaves: 1445
Re: Manger driver , hoe ziet die er uit van binnen ???
Zie hier de juiste manier om aan een Manger unit te meten.
Niet van dichtbij, maar vanuit de luisterzone. Compay
Niet van dichtbij, maar vanuit de luisterzone. Compay
- vr 26 feb 2016, 22:51
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Composite versterker "De brainstorm"
- Reacties: 657
- Weergaves: 29307
Re: Composite versterker "De brainstorm"
Als Hannesie SMD kan solderen, kan iedereen het toch? :hide: groet, Aat En hiermee zeker! Nergens te koop, laten maken dus. compay Gentlemen, I have asked Santa Claus to give me a 3rd hand this year: my right hand to hold the solder iron, my left hand to hold the roll of tin-solder and the 3rd hand...
- zo 20 sep 2015, 17:39
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: Kii luidsprekers
- Reacties: 125
- Weergaves: 4905
Re: Kii luidsprekers
En ook nog pas 17 jaar oud en scholierhannesie schreef:Wel grappig dat die man op dezelfde wijze onder de indruk is.
Albert
- do 06 mar 2014, 23:26
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: AFDAC-LB (Low Budget)
- Reacties: 691
- Weergaves: 30030
Re: AFDAC-LB (Low Budget)
Please wel graag een 3-polige schroefklemconnector print voor de trafoaansluiting toepassen. :idea: 2-polige connectoren trekken scheef (torderen) bij het stevig vastschroeven van de aansluitdraden. Die bouwt ook aardbevingsbestendig. :lol: :mrgreen: AFDAC-LB-klussers uit Groningen zullen er wel bl...
- do 06 mar 2014, 21:15
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: AFDAC-LB (Low Budget)
- Reacties: 691
- Weergaves: 30030
Re: AFDAC-LB (Low Budget)
Ik wil kant en klare snoertjes meeleveren. Voor de trafo heb ik wel een schroefklem voorzien. Alle I2S apparaten kunnen worden aangesloten, zoals usb-interfaces en de rpi. Ook is er een spdif-uitgang. Het doel is een dac/voorversterker te maken voor een laag budget, maar een goede kwaliteit. En met...
- wo 11 jul 2012, 20:03
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: Ontwikkeling AF-DAC 2 [nu met ESS Sabre ES9016]
- Reacties: 667
- Weergaves: 24923
Re: Ontwikkeling AF-DAC 2 [nu met ESS Sabre ES9016]
"The sky is the limit"knuisje schreef:Alles is mogelijk. Je kunt het zelfs met laserstralen op laaghangende bewolking projecteren, dan kan de hele wijk het zien.
mvg
Albert
- wo 11 jul 2012, 0:42
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: Ontwikkeling AF-DAC 2 [nu met ESS Sabre ES9016]
- Reacties: 667
- Weergaves: 24923
Re: Ontwikkeling AF-DAC 2 [nu met ESS Sabre ES9016]
Dat gaat er goed uit zien, nu nog een goede bril voor de afstand :mrgreen: What about een wand- of muurprojectie van je displaygegevens, net als bij een projectieklok :rock: Ik vraag me af of zoiets zou kunnen? Dan hoeft Hannesie (en ik o.a.) geen goede bril op afstand aan te schaffen. :rofl: groet...
- di 10 jul 2012, 19:53
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: Ontwikkeling AF-DAC 2 [nu met ESS Sabre ES9016]
- Reacties: 667
- Weergaves: 24923
Re: Ontwikkeling AF-DAC 2 [nu met ESS Sabre ES9016]
Op het display wordt ook de bronsamplerate getoond. Deze wordt elke 10 sec. opgevraagd uit de dac. Ik kan dit op 2 manieren laten zien: 1. de samplerate in Hz, je krijgt dan ook de kleine verschillen te zien door afwijkingen in kristallen en toleranties in de spdif specs. Bijvoorbeeld 44102Hz. 2. s...
- zo 22 apr 2012, 23:12
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: Ontwikkeling AF-DAC 2 [nu met ESS Sabre ES9016]
- Reacties: 667
- Weergaves: 24923
Re: Ontwikkeling digitale voorversterker AF-DAC 2
Goed gedocumenteerd wordt het zeker. :mrgreen: Het is een 8 kanaals dac, maar door het combineren van uitgangen kun je er ook een 2 of 4 kanaals dac van maken. Ik zit te denken om standaard 2 kanalen (dus stereo) op het bordje te zetten. Deze worden dan als gebalanceerde en single ended uitgangen a...
- za 21 apr 2012, 19:01
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: Ontwikkeling AF-DAC 2 [nu met ESS Sabre ES9016]
- Reacties: 667
- Weergaves: 24923
Re: Ontwikkeling AF-DAC 2 [nu met ESS Sabre ES9016]
Als ik goed geteld heb, zijn het er 5 printjes.
Wat zijn de afmetingen, vooral van de hoofdprint?
Wat zijn de afmetingen, vooral van de hoofdprint?
- vr 20 apr 2012, 22:01
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: Ontwikkeling AF-DAC 2 [nu met ESS Sabre ES9016]
- Reacties: 667
- Weergaves: 24923
Re: Ontwikkeling AF-DAC 2 [nu met ESS Sabre ES9016]
Ondertussen ga ik vrolijk verder met printen tekenen. Nu ook de trafoprint gereed, met de trafootjes secundair gezekerd. Verder een klein printje voor de 2 Toslink receivertjes. Deze kan met M3 schroefjes in de receivertjes aan de achterkant van de behuizing worden bevestigd. Nu alleen nog een prin...
- wo 11 apr 2012, 21:24
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: Ontwikkeling AF-DAC 2 [nu met ESS Sabre ES9016]
- Reacties: 667
- Weergaves: 24923
Re: Ontwikkeling AF-DAC 2 [nu met ESS Sabre ES9016]
Met mijn leeftijd.....een vakantiebaanZweitse schreef:Gaat vast niet meer kosten dan een B III van TPA, anders gewoon een vakantie baantje nemen
- wo 11 apr 2012, 19:01
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: Ontwikkeling AF-DAC 2 [nu met ESS Sabre ES9016]
- Reacties: 667
- Weergaves: 24923
Re: Ontwikkeling AF-DAC 2 [nu met ESS Sabre ES9016]
hmm, ben benieuwd of mijn vakantiegeld genoeg is voor al dit moois!!! 
- di 27 mar 2012, 22:59
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: Ontwikkeling AF-DAC 2 [nu met ESS Sabre ES9016]
- Reacties: 667
- Weergaves: 24923
Re: Ontwikkeling AF-DAC 2 [nu met ESS Sabre ES9016]
Heb je al een idee wat voor SMD's je gaat toepassen, overal gewone- of ook plaatselijk kwaliteits SMD's?
Albert
Albert
- wo 07 mar 2012, 21:07
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: Ontwikkeling AF-DAC 2 [nu met ESS Sabre ES9016]
- Reacties: 667
- Weergaves: 24923
Re: Ontwikkeling AF-DAC 2 [nu met ESS Sabre ES9016]
Nice work! Reserveer alvast een voor mij 
- za 03 mar 2012, 14:25
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: Ontwikkeling AF-DAC 2 [nu met ESS Sabre ES9016]
- Reacties: 667
- Weergaves: 24923
Re: Ontwikkeling AF-DAC 2 [nu met ESS Sabre ES9016]
Bedoel natuurlijk enkelzijdige/dubbelzijdige print
m.vr.gr.
Albert
m.vr.gr.
Albert
- za 03 mar 2012, 0:09
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: Ontwikkeling AF-DAC 2 [nu met ESS Sabre ES9016]
- Reacties: 667
- Weergaves: 24923
Re: Ontwikkeling AF-DAC 2 [nu met ESS Sabre ES9016]
Knuisje,
Wordt (is) het een enkelvoudige of meervoudige dac-print, ben heel erg benieuwd
Albert
Wordt (is) het een enkelvoudige of meervoudige dac-print, ben heel erg benieuwd
Albert
