Er zijn 154 resultaten gevonden
- di 09 jan 2024, 19:52
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: Peerless / Bohlender-Graebener zelfbouw
- Reacties: 3
- Weergaves: 646
Re: Peerless / Bohlender-Graebener zelfbouw
hoe laag gaan de top-kasten?
- za 15 apr 2023, 16:29
- Forum: Archief
- Onderwerp: Ersa i-CON PICO soldeerstation ***NIEUW***
- Reacties: 3
- Weergaves: 276
Re: Ersa i-CON PICO soldeerstation ***NIEUW***
chips, net te laat ........
net nieuwe tips voor mijn weller tcp gekocht anders had ik m wel willen hebben
net nieuwe tips voor mijn weller tcp gekocht anders had ik m wel willen hebben
- do 02 jun 2022, 19:28
- Forum: Archief
- Onderwerp: Dayton audio C-note's
- Reacties: 11
- Weergaves: 1027
Re: Dayton audio C-note's
dat is mij te ver weg maar, er zijn vast meer geinteresseerden
- do 02 jun 2022, 18:41
- Forum: Archief
- Onderwerp: Dayton audio C-note's
- Reacties: 11
- Weergaves: 1027
Re: Dayton audio C-note's
waar zijn ze evt. op te halen Rick ?
- wo 11 nov 2020, 20:19
- Forum: Hout- en metaalbewerkingsgereedschap
- Onderwerp: Multitools (Oscillerende)
- Reacties: 28
- Weergaves: 1290
Re: Multitools (Oscillerende)
ik heb er onlangs 1 van Makita gekocht, op accu en ik vind t een super handig ding als aanvulling op mijn inmiddels behoorlijke verzameling gereedschap
Heb m al regelmatig gebruikt, ff hier een hoekje uit, voeg uitslijpen, wat afzagen en als je een beetje oplet, kun je er heel netjes mee werken !
Heb m al regelmatig gebruikt, ff hier een hoekje uit, voeg uitslijpen, wat afzagen en als je een beetje oplet, kun je er heel netjes mee werken !
- wo 11 nov 2020, 20:15
- Forum: Hout- en metaalbewerkingsgereedschap
- Onderwerp: trek-afkortzaag kopen
- Reacties: 40
- Weergaves: 2685
Re: trek-afkortzaag kopen
Dat was ook een kanshebber maar, door de handige dingetjes die de Kapex heeft, heb ik die gekocht ondanks de prijskaart, je kunt het geen prijskaartje meer noemen .....
- za 07 nov 2020, 23:44
- Forum: Hout- en metaalbewerkingsgereedschap
- Onderwerp: Lamellen frees
- Reacties: 50
- Weergaves: 3158
Re: Lamellen frees
ik frees dat hij prima gaat bevallen, is eigenlijk heel makkelijk om te doen, alleen de instellingen even goed bekijken, dan is t een koud kunstje !
- za 07 nov 2020, 22:48
- Forum: Hout- en metaalbewerkingsgereedschap
- Onderwerp: Lamellen frees
- Reacties: 50
- Weergaves: 3158
Re: Lamellen frees
ik heb al jaren 1 van Makita, op dezelfde accu als de rest van mijn spullen, gebruik hem eigenlijk te weinig maar, bevalt prima !
- zo 01 nov 2020, 22:01
- Forum: Hout- en metaalbewerkingsgereedschap
- Onderwerp: trek-afkortzaag kopen
- Reacties: 40
- Weergaves: 2685
Re: trek-afkortzaag kopen
ff kleine update over de Festool Kapex
Wat een fijne machine is dat zeg, dubbele laser is top, bediening is top en de verstelling werkt ook super makkelijk en is goed zichtbaar !!
Ik moest wel ff slikken van de prijs maar, heb ik spijt .......ja, dat ik hem niet eerder gekocht heb
Wat een fijne machine is dat zeg, dubbele laser is top, bediening is top en de verstelling werkt ook super makkelijk en is goed zichtbaar !!
Ik moest wel ff slikken van de prijs maar, heb ik spijt .......ja, dat ik hem niet eerder gekocht heb
- zo 01 nov 2020, 19:35
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Frezen van curves
- Reacties: 13
- Weergaves: 991
Re: Frezen van curves
zo heb ik al eens een paar fronts gemaakt van een paar vloerstaanders, zoals op foto 1 !
Gaat niet hard maar, werkt prima !
Gaat niet hard maar, werkt prima !
- di 09 jun 2020, 16:30
- Forum: Hout- en metaalbewerkingsgereedschap
- Onderwerp: trek-afkortzaag kopen
- Reacties: 40
- Weergaves: 2685
Re: trek-afkortzaag kopen
uiteindelijk toch de Festool gekocht, na vele reviews gehoord en gelezen te hebben
thnx voor jullie input !!
thnx voor jullie input !!
- ma 08 jun 2020, 21:47
- Forum: Hout- en metaalbewerkingsgereedschap
- Onderwerp: trek-afkortzaag kopen
- Reacties: 40
- Weergaves: 2685
Re: trek-afkortzaag kopen
thnx, zal eens een blik werpen
- zo 07 jun 2020, 21:31
- Forum: Hout- en metaalbewerkingsgereedschap
- Onderwerp: trek-afkortzaag kopen
- Reacties: 40
- Weergaves: 2685
Re: trek-afkortzaag kopen
dan kort ik die neus wel in .....
- do 04 jun 2020, 6:57
- Forum: Hout- en metaalbewerkingsgereedschap
- Onderwerp: trek-afkortzaag kopen
- Reacties: 40
- Weergaves: 2685
Re: trek-afkortzaag kopen
iedere gek, zijn gebrek idd. het is waar wat je zegt RobertD, ook een zaag die goedkoper is zaagt mijn hout in stukken, hangt er vanaf hoe hoog je eisen zijn en hoeveel je hem gebruikt vind ik ! ook ik kijk verder als mijn neus lang is, daarom stel ik de vraag hier ook, heeft iemand ervaring met of ...
- wo 03 jun 2020, 21:24
- Forum: Hout- en metaalbewerkingsgereedschap
- Onderwerp: trek-afkortzaag kopen
- Reacties: 40
- Weergaves: 2685
Re: trek-afkortzaag kopen
Schuren en frezen met Festool is geweldig inderdaad. Maar die prijzen blijven fors...... Zo zou ik graag de OF-2200 aan de collectie toevoegen....... ik heb de 1010, top freesmachine en nog diverse schuurmachines, decoupeerzaag, stofzuiger, parketlegset(2x) etc, daarnaast het meeste m=van Makita we...
- wo 03 jun 2020, 21:23
- Forum: Hout- en metaalbewerkingsgereedschap
- Onderwerp: trek-afkortzaag kopen
- Reacties: 40
- Weergaves: 2685
Re: trek-afkortzaag kopen
ik merk dat ik steeds fijner (teak dek op een boot) werk krijg of groot ( balken etc) en dan wil ik iets goeds kopen dat beide kan
- wo 03 jun 2020, 21:04
- Forum: Hout- en metaalbewerkingsgereedschap
- Onderwerp: trek-afkortzaag kopen
- Reacties: 40
- Weergaves: 2685
Re: trek-afkortzaag kopen
ik heb de 1010, top freesmachine en nog diverse schuurmachines, decoupeerzaag, stofzuiger, parketlegset(2x) etc, daarnaast het meeste m=van Makitadre schreef:Schuren en frezen met Festool is geweldig inderdaad.
Maar die prijzen blijven fors......
Zo zou ik graag de OF-2200 aan de collectie toevoegen.......
- wo 03 jun 2020, 21:02
- Forum: Hout- en metaalbewerkingsgereedschap
- Onderwerp: trek-afkortzaag kopen
- Reacties: 40
- Weergaves: 2685
Re: trek-afkortzaag kopen
ook wel een knappe zaag !
jammer dat hij maar 1 kant op kantelt !
jammer dat hij maar 1 kant op kantelt !
- wo 03 jun 2020, 19:01
- Forum: Hout- en metaalbewerkingsgereedschap
- Onderwerp: trek-afkortzaag kopen
- Reacties: 40
- Weergaves: 2685
Re: trek-afkortzaag kopen
hoe is de afstelling vanuit fabriek Dre ?dre schreef:Ik vind festool ook heel fraai,maar wij zijn toch voor de Makita LS1219L gegaan.
Bevalt zeer goed!
moest je veel nalopen en verstellen of was hij redelijk goed ?
- wo 03 jun 2020, 19:00
- Forum: Hout- en metaalbewerkingsgereedschap
- Onderwerp: trek-afkortzaag kopen
- Reacties: 40
- Weergaves: 2685
Re: trek-afkortzaag kopen
https://www.toolstation.nl/metabo-kgs-254-m-radiaal-afkort-verstekzaagmachine/p23849 Ik heb deze en die bevalt echt uitstekend. Gekocht voor de plinten in huis, maar uiteraard al ingezet voor van alles en nog wat. Deze kan net iets dikker materiaal zagen dan de 216. Ik vind dat je een balkje van 45...
- di 02 jun 2020, 23:04
- Forum: Hout- en metaalbewerkingsgereedschap
- Onderwerp: trek-afkortzaag kopen
- Reacties: 40
- Weergaves: 2685
Re: trek-afkortzaag kopen
Ben het met je eens, dat Festool zijn hele grote voorsprong op de concurrentie wel kwijt is maar, zijn nog wel de meest doordachte machines die je vind, althans, van de meeste modellen ! Dubbele laser lijkt mij ook handig, al zal ik zeker aan een laser moeten wennen, nu een Makita omkeer-tafel, dat ...
- di 02 jun 2020, 17:40
- Forum: Hout- en metaalbewerkingsgereedschap
- Onderwerp: trek-afkortzaag kopen
- Reacties: 40
- Weergaves: 2685
Re: trek-afkortzaag kopen
t vergelijk met de Bosch is niet helemaal eerlijk, ik heb het over de Kapex 120 en niet over de 60 evengoed is het prijsverschil daar ! ook gekeken naar een Makita 1219L, rond de 800, is 400 euro goedkoper maar, ik kan maar 1 keer mijn poen uitgeven helaas .... Als ik zie hoelang ik mijn gereedschap...
- di 02 jun 2020, 12:30
- Forum: Hout- en metaalbewerkingsgereedschap
- Onderwerp: trek-afkortzaag kopen
- Reacties: 40
- Weergaves: 2685
trek-afkortzaag kopen
Ik wil voor de hobby en af een toe meer dan hobby, een trek afkortzaag bestellen, nu is mijn oog gevallen op de Festool Kapex120 REB, iemand daar ervaring mee of zeggen jullie, NIET doen, je moet xxxxxxxxx kopen want ?? vast bedankt ! https://www.festool.nl/producten/zagen/afkort-trekzagen/575302---...
- do 19 mar 2020, 12:43
- Forum: Hout- en metaalbewerkingsgereedschap
- Onderwerp: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
- Reacties: 337
- Weergaves: 25414
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
kijk voor goede lijmklemmen eens bij Ecotools, heb er naast een aantal Bessey's een paar daar vandaan en zijn vergelijkbaar, houten handvat is iets minder hard
- za 29 okt 2016, 17:23
- Forum: DIY-gereedschap
- Onderwerp: how-to: custom freesmal maken voor driver
- Reacties: 24
- Weergaves: 6871
Re: how-to: custom freesmal maken voor driver
t enige wat ik hier nog mis, waar het ook echt op fout kan gaan, is een centreerdoorn ! dat is hulpmiddel om je kopieerring goed te centreren tov je frees !! http://www.toolstation.nl/shop/p77779?channable=e10897.Nzc3Nzk&r=googleshopping&utm_source=googleshopping&utm_medium=feed&utm_...
