Prijsaanpassing naar 900 euro.
Met vriendelijke groet,
Kermy
Er zijn 41 resultaten gevonden
- vr 26 jun 2026, 21:06
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: Oris 200 hoorns met AER MD-1
- Reacties: 8
- Weergaves: 911
- di 24 feb 2026, 15:55
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: Oris 200 hoorns met AER MD-1
- Reacties: 8
- Weergaves: 911
Re: Oris 200 hoorns met AER MD-1
Prijsaanpassing naar 1000 euro
Met vriendelijke groet,
Kermy
Met vriendelijke groet,
Kermy
- di 03 feb 2026, 16:59
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: Oris 200 hoorns met AER MD-1
- Reacties: 8
- Weergaves: 911
Re: Oris 200 hoorns met AER MD-1
Inmiddels zijn de AER units verkocht aan een liefhebber.
Nu voor de Oris 200 hoorns zonder drivers een vraagprijs van 1100 euro.
Met vriendelijke groet,
Kermy
Nu voor de Oris 200 hoorns zonder drivers een vraagprijs van 1100 euro.
Met vriendelijke groet,
Kermy
- zo 28 dec 2025, 16:53
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: Grace Design M903
- Reacties: 5
- Weergaves: 478
Re: Grace Design M903
Aanpassing vraagprijs
Nieuwe prijs 850 euro
Met vriendelijke groet,
Kermy
Nieuwe prijs 850 euro
Met vriendelijke groet,
Kermy
- zo 28 dec 2025, 16:51
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: Oris 200 hoorns met AER MD-1
- Reacties: 8
- Weergaves: 911
Re: Oris 200 hoorns met AER MD-1
Prijsaanpassing
Nieuwe vraagprijs 1450 euro, en eventueel de AER units los te verkrijgen, maar liever niet.
Met vriendelijke groet,
Kermy
Nieuwe vraagprijs 1450 euro, en eventueel de AER units los te verkrijgen, maar liever niet.
Met vriendelijke groet,
Kermy
- do 13 nov 2025, 21:19
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: Oris 200 hoorns met AER MD-1
- Reacties: 8
- Weergaves: 911
Re: Oris 200 hoorns met AER MD-1
Een vraagprijs aanpassing naar 1500 euro.
Met vriendelijke groet,
Kermy
Met vriendelijke groet,
Kermy
- zo 02 nov 2025, 23:24
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Proefplankje pre Calpamos
- Reacties: 5
- Weergaves: 379
Re: Proefplankje pre Calpamos
Proefplankje draait.
De eerste instellingen zitten in de Minidsp SHD en de eerste Dirac metingen zijn er over heen gehaald.
Van de week eens proberen met REW te meten wat dit nu allemaal oplevert, klinkt vooralsnog niet gek.
Met vriendelijke groet,
Kermy
De eerste instellingen zitten in de Minidsp SHD en de eerste Dirac metingen zijn er over heen gehaald.
Van de week eens proberen met REW te meten wat dit nu allemaal oplevert, klinkt vooralsnog niet gek.
Met vriendelijke groet,
Kermy
- zo 02 nov 2025, 15:52
- Forum: Archief
- Onderwerp: Lab Gruppen IP450
- Reacties: 6
- Weergaves: 410
Re: Lab Gruppen IP450
Hij is vandaag opgehaald door Vintage Harry.
Veel plezier er mee Harry.
Met vriendelijke groet,
Kermy
Veel plezier er mee Harry.
Met vriendelijke groet,
Kermy
- zo 26 okt 2025, 17:36
- Forum: Archief
- Onderwerp: XTZ Roomanalyzer
- Reacties: 3
- Weergaves: 261
Re: XTZ Roomanalyzer
Net verkocht via Marktplaats.
Met vriendelijke groet,
Kermy
Met vriendelijke groet,
Kermy
- do 23 okt 2025, 14:59
- Forum: Archief
- Onderwerp: XTZ Roomanalyzer
- Reacties: 3
- Weergaves: 261
Re: XTZ Roomanalyzer
En net geprobeerd, het werkt op een Windows 11 machine.
Met vriendelijke groet,
Kermy
Met vriendelijke groet,
Kermy
- do 23 okt 2025, 13:57
- Forum: Archief
- Onderwerp: XTZ Roomanalyzer
- Reacties: 3
- Weergaves: 261
Re: XTZ Roomanalyzer
Inmiddels is het volgende bericht binnen van XTZ, Hi, You can download the software via this link https://pub.ox31.com/p/9380-kfkxbyhR9j87kq396BTThzdio/XTZProSetup_v2.35_beta.zip The software is no longer actively developed. The current v2.35 beta version has updates to work with newer versions of W...
- wo 22 okt 2025, 22:20
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: Grace Design M903
- Reacties: 5
- Weergaves: 478
Re: Grace Design M903
Aanpassing vraagprijs naar 900 euro.
Met vriendelijke groet,
Kermy
Met vriendelijke groet,
Kermy
- wo 22 okt 2025, 21:35
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: Oris 200 hoorns met AER MD-1
- Reacties: 8
- Weergaves: 911
Oris 200 hoorns met AER MD-1
Te Koop, Na jaren vanaf nieuw in mijn bezit geweest te zijn, toch te koop, een paar Oris 200 hoorns en hun door BD-Design ontworpen en geleverde steunen. Steunen die ik in ieder geval nooit meer gezien heb, volgens Bert Doppenberg zijn ze maar heel kort hiermee geleverd. Ze zijn voor wat betreft de ...
- ma 20 okt 2025, 12:34
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Wie bouwt er luidsprekerkasten
- Reacties: 23
- Weergaves: 839
Re: Wie bouwt er luidsprekerkasten
Zo, contact gehad met Wouter, hij gaat aan de slag met zaken die we besproken hebben.
Gezien zijn producten heb ik er het volste vertrouwen in dat er iets moois uitkomt.
Met vriendelijke groet,
Kermy
Gezien zijn producten heb ik er het volste vertrouwen in dat er iets moois uitkomt.
Met vriendelijke groet,
Kermy
- ma 20 okt 2025, 11:20
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Proefplankje pre Calpamos
- Reacties: 5
- Weergaves: 379
Re: Proefplankje pre Calpamos
Dat weegt inderdaad echt wel wat, ik had daarom al handvatten er op gemaakt, dan heb je wat om beet te pakken. Denk aan een hoorn van 2Kg, een mid driver van 8Kg, en een hoog driver van 2Kg, dan nog het plankje en een stalen beugel, laten we het maar op bijna 15Kg houden. Met vriendelijke groet, Kermy
- za 18 okt 2025, 20:40
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Proefplankje pre Calpamos
- Reacties: 5
- Weergaves: 379
Proefplankje pre Calpamos
Zo vandaag de stoute schoenen maar eens aangetrokken en de proefplankjes opgebouwd met de combinatie 2380 Selenium D405 en de Beyma CP21F als hoogweergevers. Alles als voorbereiding op een eventuele swop naar Calpamos, maar daarover later meer. Wat ik al wel kan vertellen is dat de combinatie van de...
- do 16 okt 2025, 14:27
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Wie bouwt er luidsprekerkasten
- Reacties: 23
- Weergaves: 839
Re: Wie bouwt er luidsprekerkasten
Wie o wie weet of Arno nog actief is op het forum?
Ik vraag dit omdat mijn persoonlijke mail aan hem, maar ook een bericht via het forum zonder Antwoord blijft.
Met vriendelijke groet,
Kermy
Ik vraag dit omdat mijn persoonlijke mail aan hem, maar ook een bericht via het forum zonder Antwoord blijft.
Met vriendelijke groet,
Kermy
- wo 15 okt 2025, 12:47
- Forum: Archief
- Onderwerp: XTZ Roomanalyzer
- Reacties: 3
- Weergaves: 261
XTZ Roomanalyzer
Te koop,
XTZ Roomanalyzer helemaal complete met originele verpakking en gebruiksaanwijzing.
Wie kan ik hier nog blij mee maken, vraagprijs is 35 euro?
Met vriendelijke groet,
Kermy
XTZ Roomanalyzer helemaal complete met originele verpakking en gebruiksaanwijzing.
Wie kan ik hier nog blij mee maken, vraagprijs is 35 euro?
Met vriendelijke groet,
Kermy
- za 11 okt 2025, 11:22
- Forum: Archief
- Onderwerp: Labnation SmartScope USB scope
- Reacties: 1
- Weergaves: 178
Re: Labnation SmartScope USB scope
En verkocht aan forumlid.
Met vriendelijke groet,
Kermy
Met vriendelijke groet,
Kermy
- do 09 okt 2025, 22:11
- Forum: Archief
- Onderwerp: Labnation SmartScope USB scope
- Reacties: 1
- Weergaves: 178
Labnation SmartScope USB scope
fully_equipped-82865c647ca6155d5ba3782f757d0c6f.png Labnation SmartScope Te koop, Met nog een jaar garantie en in nieuwstaat. Ik ben toch meer een man van de hardware oscilloscoop met knoppen. komt in originele verpakking met alle bescheiden. Nieuwprijs op dit moment is 239 euro Mijn vraagprijs is ...
- ma 06 okt 2025, 11:57
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Translator Reference revisie
- Reacties: 12
- Weergaves: 438
Re: Translator Reference revisie
Ik ga denk ik van de week even de drivers eruit halen, kijken of de spreekspoelen nog intact zijn. En zo ja, even iedere unit, binnen zijn bereik, met een toonfiets doorfluiten. Dan is er in ieder geval duidelijk wat de status van de units is. En inderdaad, ik had ook al begrepen dat de D54 een zeld...
- zo 05 okt 2025, 23:01
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Translator Reference revisie
- Reacties: 12
- Weergaves: 438
Re: Translator Reference revisie
Volgens mij heb ik ook gehoord dat er drivers zijn die niet meer spelen. Of deze drivers alleen vastzitten, en/of daardoor verbrand zijn, dat weet ik niet. Blijft, dat als je alle moeite optelt en afzet tegen de winst, lees gebruikt, dat die winst er niet zal zijn. En Audio lab had hij zelf ook al g...
- zo 05 okt 2025, 22:22
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Translator Reference revisie
- Reacties: 12
- Weergaves: 438
Re: Translator Reference revisie
Het probleem is dat er een emotionele waarde aan de set zit, maar zijn gebruik zal niet echt van de grond komen. Ze mogen bijvoorbeeld niet in de woonkamer staan. Dus dan zou het reviseren voor het reviseren worden. Ik had in navolging van Harry al geopperd dat het misschien beter zou zijn om ze voo...
- zo 05 okt 2025, 20:01
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Translator Reference revisie
- Reacties: 12
- Weergaves: 438
Re: Translator Reference revisie
Dat is dan een vraag beantwoord, en Dan komt nu de tweede vraag, wat zou zoiets gaan kosten?
Met vriendelijke groet,
Kermy
Met vriendelijke groet,
Kermy
- zo 05 okt 2025, 19:57
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Translator Reference revisie
- Reacties: 12
- Weergaves: 438
Translator Reference revisie
Beste mede forumleden even een vraag, Gisteren kwam ik in gesprek met een buurman, hij blijkt van een oom een stel Translator Reference geerfd te hebben. Maar hij zei gelijk dat ze niet meer goed waren, de randen van de woofers zijn helemaal verteerd, en ook de andere drivers schijnen niet vlekkeloo...
