Zo vandaag de stoute schoenen maar eens aangetrokken en de proefplankjes opgebouwd met de combinatie 2380 Selenium D405 en de Beyma CP21F als hoogweergevers.
Alles als voorbereiding op een eventuele swop naar Calpamos, maar daarover later meer.
Wat ik al wel kan vertellen is dat de combinatie van de 2380 en de drivers een hoger rendement Heeft dan de AER in de Oris hoorns, geschat mag hier rustig 6 dB vanaf gehaald worden. We zullen zien wat er na meting te zien is.
Inmiddels een heel leuk gesprek gehad met Wouter over de bouw van de Calpamos kasten, we zullen zien waar we terecht gaan komen.
Met vriendelijke groet,
Kermy
Proefplankje pre Calpamos
Moderator: Beheerdersteam
Re: Proefplankje pre Calpamos
Dat weegt inderdaad echt wel wat, ik had daarom al handvatten er op gemaakt, dan heb je wat om beet te pakken.
Denk aan een hoorn van 2Kg, een mid driver van 8Kg, en een hoog driver van 2Kg, dan nog het plankje en een stalen beugel, laten we het maar op bijna 15Kg houden.
Met vriendelijke groet,
Kermy
Denk aan een hoorn van 2Kg, een mid driver van 8Kg, en een hoog driver van 2Kg, dan nog het plankje en een stalen beugel, laten we het maar op bijna 15Kg houden.
Met vriendelijke groet,
Kermy
Re: Proefplankje pre Calpamos
Proefplankje draait.
De eerste instellingen zitten in de Minidsp SHD en de eerste Dirac metingen zijn er over heen gehaald.
Van de week eens proberen met REW te meten wat dit nu allemaal oplevert, klinkt vooralsnog niet gek.
Met vriendelijke groet,
Kermy
De eerste instellingen zitten in de Minidsp SHD en de eerste Dirac metingen zijn er over heen gehaald.
Van de week eens proberen met REW te meten wat dit nu allemaal oplevert, klinkt vooralsnog niet gek.
Met vriendelijke groet,
Kermy
- VintageHarry
- Berichten: 2411
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: Proefplankje pre Calpamos
Vandaag mocht ik ze beluisteren, die setup klonk zeker niet verkeerd! 
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Proefplankje pre Calpamos
Mooi hoor! Wel ruig, 3 br poorten
heb er hier 1 vd 2 dichtgestopt, dan is het in mijn setup precies goed. Nog steeds wel stevig laag, houd daar wel van.
